Hee, je hebt een foto in het fotoboek! Stoer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ken je trouwens het duet van Lanegan met PJ Harvey, mane? Zo nee, wat is je e-mailadres?
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al mijn studieboeken gehouden, en ze staan keurig op een plank. Ze vertegenwoordigen toch een beetje waar ik me zes jaar voor heb ingespannen. Zonde om ze voor een paar euro te verpatsen (had ik dan toen moeten doen, nu krijg ik er natuurlijk niks meer voor).
Ik houd van een beetje zelfingenomen types, maar zo zelfingenomen komt hij op mij nooit over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
*meldt*
Zelfingenomen interessantdoenerig typje. Althans, zo komt ie over. Ik ken de beste man natuurlijk niet.
Ik begrijp dat het niet geleid heeft tot meer belangstelling voor architectuur.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet wat jij onder goedkoop verstaat, maar helaas zijn studieboeken van 40 euro voor mij best veel geld. Vooral omdat de kans dat ik het ooit nog in zal zien vrij klein is, nu het tentamen gehaald is...
Palmer!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef mane het volgende:
[..]
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had..
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb weer een topbaan voor je en je leest je personal messages niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, ik heb de wijnrode. Geen idee in wiens gezelschap het zich bevindt, ik heb alleen, bij wijze van insidersgrapje, mijn Nesciootjes 'naast Dante' staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |