Oh bah.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
Ja. Mijn maag ging om een heleboel redenen in een knoop. Ik kan zo een handvol mensen in mijn omgeving opnoemen die in de afgelopen jaren een beroerte hebben gehad en daar goed en minder goed en één helemaal niet uitgekomen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef mane het volgende:
Dat is schrikken, Lienekien.
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef mane het volgende:
Van al die blote, meestal nog erg witte danwel verbrande mensen op het strand kun je ook goed oudtestamentisch gruwelen.
Het strand is bij minder mooi weer veel: Fijner. Leger. Mooier. Rustiger. Minder chaotisch. Meer van Mij.
Grmbl.
Maar ik mag niet zeuren natuurlijk..
Tssss. Ik ben toch altijd eerder. En wie het eerst komt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.
Da's klote.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Je kent me goed he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900.
Maar deze is new and improved.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.
Ik zou het niet zo formuleren. Het hangt even af van de context waarin je het wilt gebruiken. Ik zou eerder kiezen voor iets als 'product van inferieure kwaliteit'.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:15 schreef UncleSam het volgende:
Even een vraag voor de taalkundigen:
Wat is nou het tegenovergestelde van "kwalitatief hoogstaand product"? kwalitatief laagstaand product?
Eerlijk? Ik vind 'kwalitatief hoogstaand rapport' niks. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Benoem eens wat dan 'kwalitatief hoogstaand' is aan dat rapport waar iets langer aan doorgewerkt wordt. Meer analyses, meer literatuuronderzoek...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef UncleSam het volgende:
XXX streeft echter naar een kwalitatief hoogstaand rapport dat iets later op wordt geleverd, dan een (....) die wel (.. op tijd af is..)
Maar zo kreet sláát nergens op in Nederland, vind ik. Als ze nu eens een pand naast een politiebureau in pak 'm beet Libië of Noord Korea of zoiets zouden kraken en met zo'n kreet versieren, dat zou nog 'ns wat wezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef ShadyLane het volgende:
Er werd hier laatst smalend gesproken over krakers he. Ik moet toch zeggen dat ik het best lollig vind dat de jongste kraakactie hier in Nijmegen een groot pand betreft DIRECT NAAST centrale politiebureau Op 5 meter afstand staat nu 'police partout, justice nil part' gekalkt, en 's middags zitten ze lekker op een oud bankstel in de zon buiten, naast de lunchende agenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |