Kijk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar kan ik wél mee leven.
Ach, je weet maar nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:10 schreef k_man het volgende:
Nou ja, niet veel, maar toch zeker enkele. Het lijkt me sterk dat dit topic over tien dagen nog open is.
Kijk, dat bedoel ik. 'n Ontspannen, tolerantie grondhouding.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Ach, Gellius.
Hooikoorts? Ik heb gisteravond een enorme niesbui gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Lienekien het volgende:
Hatsjoe.
Ik overweeg het aanbreken daarvan te bespoedigen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag Lienekien. Bijna weekend.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef Lienekien het volgende:
Leuk, zo'n middelbare school in je buurt. Dat ze dan hun eindexamenstunt beginnen met HEEL HARD in een microfoon te tetteren.
Bij ons valt het i.h.a. ook altijd wel meequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Ach. Ach! We hadden er nauwelijks overlast van.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Gellius het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van dit bericht verklaar ik accoord (!) te gaan met hun algemene voorwaarden en P(!)olicy
Auw. mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, dus je weet ook dat het 'akkoord' is en niet 'accoord'.
Akkoord!
Ja, als je nu naar bed gaat, is er toch wel sprake van een zondagochtend??quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef thaleia het volgende:
OCHTEND?
Als ik dan toch zo'n kast in elkaar moet zetten, dan inderdaad het liefst om 23.00 op zaterdagavond. En als het gelukt is, dan een beetje voldaan met een glas wijn ernaar gaan zitten kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef thaleia het volgende:
Ik verwacht dat ik nog een paar uur lang niet kan slapen als ik nu naar bed ga.
De kast it shall be.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |