quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Deliah het volgende:
In brood, aardappelen, rijst, maceroni, enz zitten ook koolhydraten. Mag je dat soort producten wel eten?
waarom reageer je dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat hele dieet niet.
En geen zin om er over te lezen.
natuurlijk niet, maar het klonk nogal vreemd...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:51 schreef Deliah het volgende:
[..]
Om een vraag te stellen. Is dat verboden?
Ik vroeg aan TS wat hij eet, ik vroeg niet aan jou een algemene verhandeling over voedsel. Maar bedankt voor je vriendelijke hulpquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Hij post notabene een link naar het southbeach dieet![]()
Maar je mag vlees, vis en groenten met een lage glycemische index waarde.
Kortom, vetten, eiwitten en matig KH's
In principe is het gewoon een Atkins truukje.
Deze week heb ik heel veel spinazi, brocoli, sperziebonen en komkommer gegetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik vroeg aan TS wat hij eet, ik vroeg niet aan jou een algemene verhandeling over voedsel. Maar bedankt voor je vriendelijke hulp
alleen dat weglaten zou al een verbetering zijn qua calorie-innamequote:Op zaterdag 26 april 2008 15:30 schreef Karzeuler het volgende:
maar heb ik deze keer .....de liters fruitsap en (sávonds bier) weggelaten.
Van ketonen krijg je buikpijn, word je misselijk en ga je braken. Hierdoor verlies je nóg meer voedingsstoffen waardoor je nóg meer ketonen krijgt en je nóg meer gaat braken. Zo val je wel af!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
De bedoeling is dat je lichaam in ketose raakt; om zo direct je vetten aan te spreken en dus af te vallen.
Die ketose bereik je alleen door alle KH's te elimineren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |