http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_van_bommel.htmlquote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Fillemon het volgende:
Heeft iemand filmpje dat hij Van Bommel een peer op zn muil gaf, of iemand bij z'n keel greep?
Kan niks vinden op Youtube.
En dat ie een speler een keer in zijn gezicht beet.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:15 schreef DANILXL het volgende:
er was een moment dat hij iemand bij zn keel greep oid, ik weet niet meer wanneer dat was, maar het was erg onsportief
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:12 schreef Beschouw het volgende:
Foute vent. Op het eind van zijn carrière deed hij eindelijk iets goeds: Van Bommel een peer op zijn muil geven.
Geile Puppe ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:38 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand hier wat hij ook alweer voor spreuk op z´n deur had hangen vroeger?
Woon je in Oost Duitsland met je pleintje?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef Breach het volgende:
De laatste jaren vond ik hem wat minder. Maar zeker eind jaren 90 begin deze eeuw wassie toch wel een aanwinst voor de voetbalsport vanwege zijn karakter (ondanks dat het een Duitser is, en ik heb ook nog nooit op een pleintje gevoetbald waar iemand Kahn wilde zijn).
Maaruh Oliver... tot nooit meer ziehieeens
Lees de OPquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Woon je in Oost Duitsland met je pleintje?
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Waarschijnlijk met de landstitel, bekerwinst en europa-cup.
Als ik het iemand gun is het Kahn wel.
Sympathieke speler waar je geen hekel aan kunt hebben. Speelde bij de verkeerde clubs maar was een echte held. Iedereen wilde op de pleintjes Kahn zijn. Een voorbeeld voor iedere jeugdspeler. Heeft het vooroordeel over Duitsers voorgoed weggespeeld. Iedereen moet zijn mond na hem houden over niet sympathieke Duitsers. Iemand die oude vrouwtjes helpt met oversteken. Een toonbeeld voor de jeugd. Bedankt wat je ons hebt laten zien.
Alles is sarcastisch he.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:26 schreef BonJovi het volgende:
Rot op man hij had commentaar op Klinnsman wat praat je nou met kende zijn rol en plaats bescheiden.
Duitse worst man is het
Volgens mij iets van; winnen = doorgaan, winnen = nooit opgevenquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:38 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand hier wat hij ook alweer voor spreuk op z´n deur had hangen vroeger?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)laat_van_bommel.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |