Mn broertje krijgt het voor elkaar om in een krappe bus in slaap te vallen met SOADquote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik draai al twee dagen SOAD en favo van Arctic Monkeys momenteel is; Perhaps Vampires is a bit strong but...
Lekker raggen. Of Muse live (H.A.A.R.P.) Knights of Cydonia.
Eerst klikken en dan lezen, klikken op eigen risico...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
http://thesuperficial.com(...)booze_headbutt_r.php <== Klikken op eigen risico!
AM ben ik niet echt gek van, The Last Shadow Puppets daarentegen zijn wel topquote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje krijgt het voor elkaar om in een krappe bus in slaap te vallen met SOAD
Mijn favoriet van AM is I Bet You Look Good on the Dancefloor, maar Vampires is ook wel lekker. Kwam vanmiddag nog langs op mn mp3-speler
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
SOAD zou lekker zijn ja, of een goede metallica en nee geen nothing else matters, knights of cydonia is ook zeker te pruimen
Hmm dat is er nou net 1 die valt onder de categorie, nothing else mattersquote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had Inforgiven II aangevraagd, vind dat echt een heerlijk nummer. Van de vele...
Vanochtend draaide Michiel nog The Unforgiven.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had unforgiven II aangevraagd, vind dat echt een heerlijk nummer. Van de vele...
Jep... I heartdquote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanochtend draaide Michiel nog The Unforgiven.
Misschien, maar ik vind die tekst meesterlijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hmm dat is er nou net 1 die valt onder de categorie, nothing else matters
Je hoeft geen 3FM te luisteren. Er zijn meer radiostations.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
Weezer
Ah het is wel de juiste versie![]()
Als het dan toch 1 van de bekendere moet zijn heb ik liever Enter Sandmanquote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep... I heart
[..]
Misschien, maar ik vind die tekst meesterlijk!
Ik heb de twee cd`s en als die cd begint met "Brainstorm" dan begint de cd goed voor mij....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
AM ben ik niet echt gek van, The Last Shadow Puppets daarentegen zijn wel top
Jij ook!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!
Laat mij ff lekker zeiken als ik dat wil, puur een paar artiesten waar ik niet vrolijk van wordt die 10 minuten die ik luisterquote:Op donderdag 24 april 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoeft geen 3FM te luisteren. Er zijn meer radiostations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |