Morgen nog mooierquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:27 schreef Samzz het volgende:
Morgeeeeen
Het is heerlijk weer! Ik ga naar mijn paardenbeest toe
Zo te gek hej, 72 uur non stop op de pc?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef Rumille het volgende:
Morgen voetbal, zondag tot woensdag LAN-Party
Jaaa zeggen ze wel hequote:
Das ist ja wirklich wunderbahr!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoeja! Ik ga eens even douchen (kom net bij t paard weg)! Ik heb trouwens ook antwoord uit Duitsland... ze zijn geintresseerd en willen graag m'n CV en stagedoelen hebben
LAN-Partiesquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
Wat langer.
2 uur op zondag beginnen en rond 8 uur 's avonds op woensdag stoppen we d'r mee.
gewoon dikke worden op de hoeve is ook partyquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Das ist ja wirklich wunderbahr!
[..]
LAN-Parties![]()
Huur dan ergens een paar dagen een huisje en ga daar los, dat is eerder een party.
Ja dat klopt...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt...het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
Je verwoord t idd vrij nastyquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt...het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
Ik weet niet of je het ooit hebt gezienquote:
Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
staat Roy ineens in de rij van de paarden
rij van de hengstenquote:
anderhalve liter?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.
Neequote:
Kon een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
staat Roy ineens in de rij van de paarden
neequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar, ooit een hengst zien beuken? Geloof me, niet niks
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |