Ja joh die zal naar Ajax gaanquote:
Mooi, hij snapt hetquote:Coronel: 'Realistische doelstellingen stellen'
24-04-08
De nieuwe voorzitter Uri Coronel laat in een interview met Voetbal International weten dat er wat hem betreft realistische doelstellingen komen en geen overspannen verwachtingen worden gecreëerd. 'Het is geen kunst van tevoren flink te doen. Ik kan dingen gaan roepen waarvan supporters denken; geweldig, deze man is onze held. Maar laten we een beetje reëel blijven. Ajax speelt sinds 1911 in de hoogste klasse en is in die tijd 29 keer kampioen geworden. Dat is nog niet eens een keer per drie jaar, Dus eens in de twee jaar kampioen worden... Ik hoop het uiteraard wel, maar ik roep het niet. En structureel bij de topzestien van Europa horen... Ik denk dat de verhoudingen iets anders zijn komen te liggen.'
Lijkt mij sterk want de clubs gaan een eigen nog niet bestaande zender opzettenquote:
tele2 adverteert er nog steeds mee. Ik denk dat ze wedstrijd voor wedstrijd op kopen en niet zoals nu.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk want de clubs gaan een eigen nog niet bestaande zender opzetten
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand dat filmpje nog te vinden van ' Hey gappie?'
Zo'n gast die het veld in de Arena op stormt als hij er achter komt dat er iemand in een kakkerlakken shirt aan het voetballen is.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon sport1 digitenne houden dus
Van de heerenveen site dusquote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat we de play-offs ook weer "te" makkelijk gaan winnen
Arrogante honden in Heerenveen dan.quote:
Good old timesquote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Silenus het volgende:
Klinkt een beetje als Feyenoord in 2006 die combitickets voor beide play-off rondes verkocht en vervolgens door Ajax twee keer van de mat werd geveegd in ronde 1...![]()
quote:Cvitanich: 'Dit was een maand geleden ondenkbaar'
24/04/2008 23:25
Darío Cvitanich maakt vrijdag kennis met Ajax en Amsterdam, waar de laatste plooien worden gladgestreken van de overgang van de Argentijnse Banfield-spits.
'Dit was een maand geleden nog ondenkbaar', aldus Cvitanich op de website van Banfield. 'Als de transfer is afgerond, is het een droom die uitkomt.' De 23-jarige aanvaller verwacht geen problemen met de overgang. Banfield is al akkoord met een afkoopsom van 6,4 miljoen euro.
Helemaal onvoorbereid komt Cvitanich niet naar Nederland. De spits, die uitkijkt naar de samenwerking met Marco van Basten, heeft zijn licht opgestoken bij oud-Feyenoorder Pablo Sanchez: 'Vitamina heeft me veel verteld over zijn ervaringen in Nederland, en ongelooflijke kanten van het leven, gewoontes en gebruiken.'
quote:Kuffour niet langer in Amsterdam
vrijdag 25 april, door jobjuhhh, Amsterdam, 01:04u, Elf
Het contract van Samuel Kuffour wordt niet verlengd, zo valt te lezen in de papierenversie van het blad ‘Elf’. Kuffour heeft volgends de huidige en toekomstige technische staf ‘niet genoeg kunnen overtuigen’ in de maanden dat hij in Amsterdam was.
De Amsterdammers hadden tot 1 mei de tijd om Kuffour een contract aan te bieden, dit gebeurt dus niet. De 31-jarige centrale verdediger wordt dus niet de opvolger van de vertrekkende Johnny Heitinga.
Kuffour viel tot nog toe 2 keer in bij Ajax. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij voor onder andere Bayern München en AS Roma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |