Gister stond er in het Ajax-topic ook een link naar het Banfield-forum. Daar sprak ook iedereen alleen maar over het geld. En niemand leek het erg te vinden dat ie weggingquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)
Moreno!
Nice.quote:KNVB kleedt play-offs op verzoek clubs uit
De play-offs in de huidige vorm gaan flink op de schop. De KNVB komt daarmee tegemoet aan de wensen van de Eredivisieclubs.
De KNVB zelf zag geen reden de opzet van de play-offs te wijzigen. 'Tot het einde van de competitie was er immers strijd en dat maakte de play-offs sportief gezien succesvol. De toeschouwersaantallen stegen in de afgelopen jaren en ook commercieel was het voor de clubs aantrekkelijk dat er meer wedstrijden werden gespeeld', zegt de bond.
Maar in Zeist waren ze niet doof voor de wensen van de clubs, die juist wél flink wilden snijden in de huidige opzet. Als compromis is er een zwaar uitgeklede play-off gekomen. Na één seizoen zullen alle partijen de nieuwe opzet evalueren, hetgeen een harde eis was van de KNVB.
De nummer 1 tot en met vier zijn na 34 wedstrijden klaar en zijn verzekerd van hun respectievelijke plaatsen in de (voorronde van) de Champions League dan wel het UEFA Cup-toernooi. De nummers 5 tot en met 8 vechten om de resterende plaats in het UEFA Cup-toernooi. Daarbij is op instigatie van de KNVB één nieuw element toegevoegd: er wordt gespeeld volgens het principe 'best-of-three'.
De play-offs om promotie-degradatie worden niet veranderd. Ook aan de opzet van het toernooi om de KNVB-beker wordt niet getornd.
Ja dus?quote:
Als rechtsbuiten vond iedereen hem slecht, als spits kan hij wel wat. En daarnaast zal hij echt geen 1e spits worden en misschien rond de spits spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)
Moreno!
Vertrouwen krijgt hij zeker van mij, het is nu al mijn persoonlijke favoriet voor komend jaar bij Ajaxquote:Op donderdag 24 april 2008 21:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten vond iedereen hem slecht, als spits kan hij wel wat. En daarnaast zal hij echt geen 1e spits worden en misschien rond de spits spelen.
We zien het wel maar geef die jongen nou wat vertrouwen, straks wordtie alweer uitgefloten voordat ie ook maar 1 volledige wedstrijd heeft gespeeld
Waar was je man maanden geleden, nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja dus?
er 30 keer gescoort wordt.. das dus al minder dan KJH in zijn eentje..
En jij hebt er tien van gemaakt.. ben je belangrijk voor je team..
ik moet t nog zien.. maar laat hem nou eerst spelen voor dit soort stemmingmakende berichten te plaatsen..
Wij lachte ook toen Liverpool babel haalde, maar hij heeft ze laatst wel een ronde verder geholpen in de CL.
hey een medestanderquote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
Jeuuuh, allemaal oordelen over een speler die ze nooit zelf hebben zien spelen
Ik zie hem nu al bijna een jaar voetballen en ik heb vel mensen hier gesproken die hem al jaren hebben zien spelen dus ga ervan uit dat dat toch redelijk betrouwbaar is? Maar het is idd allemaal koffiedik kijken want het voetbal hier is gewoon totaal niet te vergelijken met dat in Nederland, en vooral niet met dat van Ajax. Ik heb er opzich wel vertrouwen in, maar het ligt eraan voor welke plek ze hem gehaald hebben..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
Jeuuuh, allemaal oordelen over een speler die ze nooit zelf hebben zien spelen
ga weg met je Boca Juniorsquote:Op donderdag 24 april 2008 22:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik zie hem nu al bijna een jaar voetballen en ik heb vel mensen hier gesproken die hem al jaren hebben zien spelen dus ga ervan uit dat dat toch redelijk betrouwbaar is? Maar het is idd allemaal koffiedik kijken want het voetbal hier is gewoon totaal niet te vergelijken met dat in Nederland, en vooral niet met dat van Ajax. Ik heb er opzich wel vertrouwen in, maar het ligt eraan voor welke plek ze hem gehaald hebben..
Dude ...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef Wooldoor het volgende:
Tegen wie spelen we de champions league voorrondes of moeten we echt de playoffs spelen?
Dankjequote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
quote:
Geweldige linksbuiten PK won anders ook eventjes 3 Europa Cup I's!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
Alex?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
Miralem Sulejmani, Demy de Zeeuw en Khalid Boulahrouz/Alex erbij, zou fantastisch zijn.
Tele2quote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef TheZapster het volgende:
Stomme vraag misschien maar is het al bekend waar volgend seizoen het live voetbal op tv komt ? Hoor maar niets over dat zogenaamde voetbalkanaal van de clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |