Net in de busquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef qu63 het volgende:
Iedereen zijn/haar roes aan het uitslapen ofzo?
huhquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:47 schreef -Trinity- het volgende:Morgen maar de ANWB bellen of ik daar af kan rijden. Wachttijd tot oktober vind ik echt debiel. [ afbeelding ]
Waar de hell les jij dat je zo lang moet wachten?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:47 schreef -Trinity- het volgende:Morgen maar de ANWB bellen of ik daar af kan rijden. Wachttijd tot oktober vind ik echt debiel. [ afbeelding ]
Instructeur die net begonnen is bij een soort franchisebedrijf maar die nu meteen voor zichzelf moet gaan beginnen en dus nog niet de capaciteit heeft om massaal plekken op te kopen. Supergast verder, alleen hij zit ff in een klotepositie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:22 schreef VonHinten het volgende:
Waar de hell les jij dat je zo lang moet wachten?
damn, das best kut voor jou dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Instructeur die net begonnen is bij een soort franchisebedrijf maar die nu meteen voor zichzelf moet gaan beginnen en dus nog niet de capaciteit heeft om massaal plekken op te kopen. Supergast verder, alleen hij zit ff in een klotepositie.
Aaah popje tochquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Onbeveiligde draadloze netwerken FTW!'t Zal niet lang duren, maar ik ben online.
Levertijd nieuwe internetaansluiting is 3 tot 5 weken.
Orange toch niet zo stomquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Onbeveiligde draadloze netwerken FTW!'t Zal niet lang duren, maar ik ben online.
Levertijd nieuwe internetaansluiting is 3 tot 5 weken.
Mjuh, en het ANWBhoofdkantoor is vandaag dicht ivm de feestdagen. Welke feestdagen? Da's nu voorbij! Zal je zien dat ze maandag ook dicht zijn omdat het dan bevrijdingsdag isquote:
Nachtelijk gebuffel FTW!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:29 schreef VonHinten het volgende:
* VonHinten wordt omringd door hoge stapels boeken, volgekladde A4-tjes, een snurkende huisgenoot op de bank naast hem, een klein doch smaakvol glas whiskey en een laptop met een gestaag vorderend essay.
Ergens vind ik dat dergelijk nachtelijk gebuffel zo zijn charmes heeft
ik denk dat een betere nachtrust meer zal helpenquote:
http://trafficcontrol.nl/(...)te_moordrecht_m_v_2/quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
edit: Powered by....Mitsubishi Motors
Jup, met de L200 o.a.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef SingleCoil het volgende:
Doen ze ook off-the-road cursussen ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:07 schreef het_fokschaap het volgende:yeeeeaaaah, ons internet doet het weer
ja hoor, ik leef nogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En jij ondertussen ook weer beter?
Beterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:07 schreef het_fokschaap het volgende:yeeeeaaaah, ons internet doet het weer
helaasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:34 schreef SingleCoil het volgende:
schaapjes tellen dan maar.
ga ik ook slapen.
Ik heb hier nog 20 melatoninepillen liggen. Misschien een idee om je slaapritme weer op gang te krijgen?quote:
Geen idee, als ik de volgende morgen maar wat frisser op staquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 20 melatoninepillen liggen. Misschien een idee om je slaapritme weer op gang te krijgen?.
Je moet ook vroeger naar bed gaan. Onbewust vindt je bioritme slapen als het donker is fijner dan uitslapen enzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:40 schreef qu63 het volgende:
Geen idee, als ik de volgende morgen maar wat frisser op sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |