Hij komt wel online te staan, dus ik kan je het linkje wel sturen als je nieuwschierig bentquote:
We wachten af!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef Haushofer het volgende:
Die TT is wel tov![]()
[..]
Hij komt wel online te staan, dus ik kan je het linkje wel sturen als je nieuwschierig bentHij komt waarschijnlijk hier online te staan.
Dat kan, maar waarschijnlijker is dat ze hun werk goed doen. Het geld dat betaald wordt is niet van de VVE-beheerder en een VVE-beheerder heeft meer baat bij een tevreden VVE dan bij een VVE die tig keer per jaar wil vergaderen omdat het bouwbedrijf weer iets gesloopt heeft.quote:
We hebben een Hquote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] voor Haus
Dat is waar.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, het zou niet handig zijn als jij de it bij ons zou doen. We willen liever iemand uit Amsterdam, die is sneller bij ons als het nodig is
Veel plezier daar!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:06 schreef Haushofer het volgende:
Word er wel een beetje stil van hoor![]()
Bedankt iedereen, tot over anderhalf week
Isegrim is - eindelijk - afgesloten van Orange. De sollicitaties gingen goed, ze heeft waarschijnlijk een nieuwe baan. Zelfde soort werk, maar dan bij een commercieel bedrijf.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef VonHinten het volgende:
Hoe zouden de sollicitaties van Ise gegaan zijn? Of zou ze ergens misselijk en ziekjes in een hoekje van de kamer liggen te huilen?
En dus meer verdienenquote:Op vrijdag 25 april 2008 06:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Isegrim is - eindelijk - afgesloten van Orange. De sollicitaties gingen goed, ze heeft waarschijnlijk een nieuwe baan. Zelfde soort werk, maar dan bij een commercieel bedrijf.
het waren geen mods, gewone users.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef VonHinten het volgende:
Lol, overal zie ik ineens gezeur over algemene voorwaarden en policies, zelfs bij het intikken van dit bericht. Que pasa? Nog steeds dat gezeur met die twee losgeslagen mods? (Van welk subforum waren ze uberhaupt?)
ik ook alquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:04 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan als bloeddonor gratis naar de dierentuin 13 of 14 juni.
Geen idee, heb je zin om het uit te zoeken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef VonHinten het volgende:
Er is 12 uur niet gepost in LFC, recordje?
Vandaag wederom in het park gezeten, gebald en wat gedronkenWanneer ga ik nou eens productief doen
Trusten alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |