Die uitspraak vind ik te tam...quote:
Ik betaal hem graag als ik hem aan jou mag geven.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Moet zo'n kutbeest maar niet de hele tijd er een zootje van maken. Weten jullie wel hoe duur een spuitje is?
Wees consequent en pak je klauwhamer. Dat is gratis!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik betaal hem graag als ik hem aan jou mag geven.
Onvoorstelbaar inderdaad...quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik betaal hem graag als ik hem aan jou mag geven.
Klopt, je zit er minimaal 10 jaar aan vast.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Stomme kutbeesten zijn het gewoon. Je betaalt ervoor, ze schijten en pissen je hele hut onder, maar als je er dan vanaf wilt kan het ineens niet?.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Stomme kutbeesten zijn het gewoon. Je betaalt ervoor, ze schijten en pissen je hele hut onder, maar als je er dan vanaf wilt kan het ineens niet?.
Ik kan me best voorstellen dat die lui er na een paar jaar geen zin meer in hadden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt, je zit er minimaal 10 jaar aan vast.
Precies, en als je dan geen geweer bij de hand hebt moet je toch wat nietwaar.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat die lui er na een paar jaar geen zin meer in hadden.
Of wat olijfolie in het voer en dagelijks borstelen bvquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef kyraaa het volgende:
Niets wat een goeie rol ducktape had kunnen verhelpen
En als ze dan lekker mals zijn: doodslaan en opvreten. Zonde om zo'n hondje weg te gooien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of wat olijfolie in het voer en dagelijks borstelen bv
Even braden en voilà een verse maaltijd chinees.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
En als ze dan lekker mals zijn: doodslaan en opvreten. Zonde om zo'n hondje weg te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |