Same here.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:52 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat ik dit jaar al naar sziget ga, dit festival staat namelijk al een tijd op mijn verlanglijst.
Veel leuker en relaxter en minder massaal.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dit lijkt me een alleraardigst alternatief nu LL is uitverkocht..
En ik ben wel content met de lineup hoor (Sigur Ros, Manics, Bloc Party).
Ben alleen nog niet eerder naar PP geweest. Is het qua sfeer en andere zooi vergelijkbaar of beter dan LL?
Pukkelpop is bijna nooit uitverkocht (in tegenstelling tot Werchter). Althans, dat kan ik me toch niet herinneren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef Retro_Doll het volgende:
Denken jullie dat pukkelpop snel uitverkoopt?
Je gaat toch zeker wel 3 dagen!?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga met vriendlief waarschijnlijk een dagje. We hebben dan toch vakantie. Nu alleen nog een dag kiezen
.
Drie dagen is te duur trouwens, voor degenen die gaan mutsen over "Je gaat toch zeker wel 3 dagen!!".
Ja! Duh!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:16 schreef Loire het volgende:
Je gaat toch zeker wel 3 dagen!?
Het moet toch heel vreemd zijn als wij elkaar nooit tegen gaan komen op festivals.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga met vriendlief waarschijnlijk een dagje. We hebben dan toch vakantie. Nu alleen nog een dag kiezen
.
Drie dagen is te duur trouwens, voor degenen die gaan mutsen over "Je gaat toch zeker wel 3 dagen!!".
Kijk je op de website, dan zie je dat het 135 euries moet kosten en daar moet je dan he-le-maal voor naar Belgie.. Daar is niks humanistisch aan.quote:De organisatie is zoals steeds in de goede handen van de Humanistische Jongeren van Leopoldsburg.
Whehehe. Volgend jaar Groez sowieso weer een goeie kansquote:Op maandag 7 juli 2008 23:14 schreef Ascendancy het volgende:
Het moet toch heel vreemd zijn als wij elkaar nooit tegen gaan komen op festivals.
Ik ga dit jaar ook, als alles goed gaat. LL was te laat
Het is dan ook begonnen als een klein lokaal festivalletje, maar tijdens de jaren negentig is het enorm gegroeid. De hoofdorganisator Chokri Mahassine heeft er zelfs een baan in de politiek aan overgehouden als perfect voorbeeld van de "troetelmarokkaan".quote:Op maandag 7 juli 2008 23:24 schreef Aoristus het volgende:
Dat is een hele aardige line-up, maar dit vind ik toch wel een stuk waardelozer:
[..]
Kijk je op de website, dan zie je dat het 135 euries moet kosten en daar moet je dan he-le-maal voor naar Belgie.. Daar is niks humanistisch aan.
Jup, ik heb mijn vriendin moeten beloven dat we volgend jaar weer gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Volgend jaar Groez sowieso weer een goeie kans.
ach soquote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:56 schreef Chancard het volgende:
[..]
Het is dan ook begonnen als een klein lokaal festivalletje, maar tijdens de jaren negentig is het enorm gegroeid. De hoofdorganisator Chokri Mahassine heeft er zelfs een baan in de politiek aan overgehouden als perfect voorbeeld van de "troetelmarokkaan".
Bij de platenzaak hier in de stad gekocht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hebben jullie je kaartjes allemaal online gekocht? Het schijnt dat ze niet echt in de platenzaken en gwk te krijgen zijn... Online heb je een cc nodig.
Inderdaad alleen in limburg en eindhoven. Dus maar een cc geleend van iemand. Ik zal er ook zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij de platenzaak hier in de stad gekocht.
Maar buiten Limburg zijn ze lastig te koop volgens mij.
Wat is er mis met Metallicaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Devlinsect het volgende:
Vorig jaar prima tijd gehad.
Afwachten of er meer bands komen. En Metallica
Al 15 jaar ofzo geen goed album meer uitgebracht bijv.quote:
Dat is jouw mening, ik hoor het vaak maar afgezien St.Anger wat ik persoonlijk prut vond, vind ik load en Reload erg goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Al 15 jaar ofzo geen goed album meer uitgebracht bijv.
en op zondag Booch in Heerlen , dat is voor ons altijd de afterpartij kan me nog herinneren dat ik lataarnpaal heb gehangen tijdens Infadels.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh er zijn zoveel toffe festival dat weekend.
Hehe, ja ik ben dit jaar denk ik aanwezig op Frequency en zal dus ook pukkelpop laten schieten dit jaar. Bijzonder prettige line-up dat welquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
en op zondag Booch in Heerlen , dat is voor ons altijd de afterpartij kan me nog herinneren dat ik lataarnpaal heb gehangen tijdens Infadels.
Politie vragen of ik dat wilde laten en toe ik nee zei , dat ze me gewoon lieten begaan
en dat weekend is ook nog eens summebreeze dit jaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ben dit jaar denk ik aanwezig op Frequency en zal dus ook pukkelpop laten schieten dit jaar. Bijzonder prettige line-up dat wel
En V-festival.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dat weekend is ook nog eens summebreeze dit jaar
maar pukkelpop + booch is het dus voor mijquote:
niet , ny dolls hebben zich zelf bevestigd , door pukkelpop is nooi bevesting gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef Ewout1 het volgende:
in welke tent en op welk uur spelen de NY Dolls? Niet te vinden op de PP-site
Ik heb hem een stukje gezien, voor ik naar Hot Chip ging. Hij was echt goed, heel amusant. Ik ben doorgegaan vlak nadat hij uit zijn hotel was gelopen nadat Bhutto was vermoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef katerwater het volgende:
Is er iemand ook naar Henry Rollins' spoken word geweest?
Die kerel was geweldig
Inderdaad, niet zo geweldig. we zijn dan maar terug gegaan naar de camping en op tijd teruggekomen voor Pendulum, wat heel vet was, alleen jammer dat er altijd zoveel volk is in de Dance Hall, maar goed, buiten was het ook geweldigquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef BramKVO het volgende:
Ik vond Hot Chip overigens ontgoochelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |