En jij kookt dan voor ons tot 1 juli?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kookstel mag je wmb. straks aan de overkant komen brengen. Ik doe nog een poging er 20 euro op te bieden, en een fles lekkere rosé.
Tot die tijd mag je ons electrische ding lenenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
En jij kookt dan voor ons tot 1 juli?
Is al gereserveerd voor mama Duvel.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jou fornuis? Jullie hebben dr nog 1? Duur? foto's?
Waar is jou huis?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef Duvel het volgende:
Ja, maar als je ff helpt tillen met mijn fornuis van mijn naar XM haar huis, kun je de gaskookplaat nu al overnemen!
Duvels huis is binnen loopafstand van mijn huisquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvels huis is binnen loopafstand van mijn huis
Half zeven? Zeven uur?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:50 schreef Duvel het volgende:
Het is in het zelfde blok paar portieken verder, en twee verdiepingen hoger. Maar gelukkig is het fornuis niet zwaar. Wanneer kun je helpen tillen?
Duvel is niet thuis vanavond...quote:
Dus?quote:
*noteerd, goedkope rijnwijn + flinke sloot wodka voor alcohol percentagequote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rood, shiraz, in ieder geval geen kinderachtig laf wijntjeen hoog alchoholpercentage is geen bezwaar
Sorry, LHO was eerst en hij is de overbuurmanquote:
Hier komen we morgen wel uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*noteerd, goedkope rijnwijn + flinke sloot wodka voor alcohol percentage![]()
We hebben nog een 160x200!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duuf, ik voorzie een eerdere aanschaf van ons nieuwe bed![]()
Het laatste. Er liggen ook 2 losse matrassen inquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef manga het volgende:
Wat voor lattenbodem(s) zit er in eigenlijk? Een 180 breed of 2 x 90 (met in het midden van het bed dus een ondersteuning?
Gister was ik om vijf uur al naar huis, dus heb je bericht niet meer gezienquote:
Da's lekker dan. En deze avond?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gister was ik om vijf uur al naar huis, dus heb je bericht niet meer gezienDie is het dus niet geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |