Precies, ik heb een dure opleiding gehad. Maar 0,0 over gebruikers ondersteuning. Zo'n Schroeverstutje heeft dat allemaal "geleerd". Maar ICT moet het uitzoeken als ze het niet weet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Lol wat denk je van de formules in excel met invoer van andere documenten en streams. Zelfs Microsoft ondersteunt het niet. en dan van de IT verwachten dat ze wel effe vertellen hoe de fout die er in zit even snel opgelost moet worden . onder het mom IT weet alles.
Bij ons is het ook allemaal prima in orde hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dan zorg je ervoor dat er uiteindelijk altijd minimaal een persoon beschikbaar is. En dat hoeft niet op commando van jouw manager te gaan, dat mag je als afdeling ook zelf organiseren.
Je weet dat als je als ict' er op zo een plek gaat werken, dat je in principe ook altijd beschikbaar moet zijn. Daarvoor is je positie gewoonweg te waardevol in een gemiddeld bedrijf.
Uiteindelijk ga je per slot van rekening toch ook niet met de hele afdeling buiten even een peukje roken?
Overigens neem ik aan dat jullie ook front- en end office hebben. Frontoffice moet gewoonweg altijd beschikbaar zijn. Wanneer iemand met een probleem opbelt en hij krijgt van de front te horen dat de end binnen een half uur beschikbaar is en er dan meteen aan komt, is dat al een stuk minder frustrerend dan wanneer zijn klacht geheel niet wordt aangehoord.
Okay, ik ging er voor mijn verhaal vanuit dat het wel kan, alleen dat die regel er nog niet is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij ons is het ook allemaal prima in orde hoor. We hebben 24/7 iemand standby. Maar als dat niet de bedrijfspolicy is en het daar dus niet zo is, waarom is het de taak van de ICTer? De boekhouding hoeft toch niet aanwezig te zijn? Of PZ? Of de directie?
Zodra het via het management is geregeld (daar zijn die flippo's voor) kan het ingevoerd worden. Natuurlijk KAN je het zelf doen, maar wat als de manager nou gewoon 1 lunch window wil? Omdat de keuken het anders niet aankan oid?
Iemand die mij het leven zuur probeert te maken die krijgt een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Hoeveel klootzak-macht denk je wel niet te hebben
Ja, je zou eens doen waarvoor je op je werk zit....quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Iemand die mij het leven zuur probeert te maken die krijgt een koekje van eigen deeg.
En dan is er veel geoorloofd ja
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:09 schreef IQM het volgende:
ICT-mensen lunchen niet, die eten cookies!
Dus je was het wél.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:15 schreef Roquefort het volgende:
Grappig dat ook geen enkele van de verongelijkte ICT'ers in dit topic ook maar een moment doorheeft dat het woord TRUT als openingswoord van de titel de toon van de oppositie bepaalt. Alsof ik genuanceerd ga reageren in een topic met als uithangsbord "mijn collega is een TRUT" van een of andere boerige zeik-ICT'er met een communicatiestoornis.
Het werk wordt wel gedaan, misschien moet je het topic eens even lezen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:26 schreef Trannellius het volgende:
Ja, je zou eens doen waarvoor je op je werk zit....
Gast, groei op, groei erover heen en doe je werk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En misschien moeten jullie bedenken dat jullie domweg collega's zijn die een gezamenlijk doel dienen, en jullie beiden ego's overboord moeten zetten door niet in termen van "dienen van" te denken. Misschien een tip voor iedereen.
Yep... Er zit een developer op project die standaard: Eerst mailt, 15min later belt dat ie gemaild heeft, een uur later nog eens belt wat de status is. Vervolgens komt ie nog eens langslopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:51 schreef Mythik het volgende:
Mooie vind ik ook altijd als ICT'er dat er vaak van je verwacht wordt dat je dingen zsm oppakt en ook altijd berijkbaar bent. Op zich ook wel logisch maar zodra je andere afdelingen/mensen belt of nodig hebt gebeurt het vaak dat je niemand kan berijken of dan heeft men het opeens "te druk" etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |