Daar zit volgens mij geen limiet aan, dat is als ik me niet vergis alleen het geval bij pinnen in de pinautomaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga nml voor een nieuwe fiets kijken en dan wil ik m wel met mijn pinpas kunnen betalen.
Ah okee. Ik had het gepinned inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Kale het volgende:
Die maxima gelden alleen voor geld uit de geldautomaat halen. Niet voor afrekenen bij een pinautomaat
Dit geldt voor opname aan de balie of bij de automaat in de hal van de Rabobank. ¤ 1250 is de limiet voor pinnen bij de automaat buiten. De limieten op de website gaan allemaal om contant geld opnemen, maar daar is bij jou geen sprake van. Volgens mij hoef jij je over een limiet geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ze toch maar gebeld
5000 per week en dan is de week van donderdagochtend tot woensdagavond
Die limiet van 5000 geldt voor pinnen bij een winkel.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit geldt voor opname aan de balie of bij de automaat in de hal van de Rabobank. ¤ 1250 is de limiet voor pinnen bij de automaat buiten. De limieten op de website gaan allemaal om contant geld opnemen, maar daar is bij jou geen sprake van. Volgens mij hoef jij je over een limiet geen zorgen te maken.
Nee ze heeft wel die limiet van 5.000 euro.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit geldt voor opname aan de balie of bij de automaat in de hal van de Rabobank. ¤ 1250 is de limiet voor pinnen bij de automaat buiten. De limieten op de website gaan allemaal om contant geld opnemen, maar daar is bij jou geen sprake van. Volgens mij hoef jij je over een limiet geen zorgen te maken.
Ah, je hebt gelijk. Ik zag het even niet op de site staan, maar het staat er inderdaad wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:49 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel die limiet van 5.000 euro.
¤1250 is inderdaad de limiet voor contant geld pinnen bij een rabobank-automaat.
¤5000 is de limiet voor het betalen bij een betaalautomaat, en dat zijn dus de pinapparaten in de winkels.
Uiteraard is die limiet tijdelijk te verhogen, maar dat is voor een fiets hopelijk niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |