Dan heb jij denk ik familiekortingquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef Yozzz het volgende:
Noord/Zuid t/m 30 mei voor 20 euro goeiekoper. Was 135 voor mij, wordt dus 140.
Hier is er wel 1.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:34 schreef JH87 het volgende:
Weinig oranjefans hier trouwens.
Je mag mijn naam wel gewoon noemen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef Blawh het volgende:
Toen hij kwam werden we gewaarschuwd dat het een rendementloze, luie dribbelaar zou zijn. Daar hebben wij niets van gezien, het is natuurlijk wel zo dat hij een bepaalde vrijheid moet hebben, maar bij ons heeft hij dat meer dan waargemaakt.
MaxPower dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je mag mijn naam wel gewoon noemen hoor.
Er is gesproken met Koster maar hij heeft geen trek in Vitesse.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef koningdavid het volgende:
Wordt Menzo de nieuwe trainer? Zijn er al geruchten?
De naam van Everse zingt ook rond in Arnhem maar we blijven nog even afwachten.quote:Koster was ook nadrukkelijk in beeld als nieuwe hoofdtrainer van Vitesse, maar hij heeft die club inmiddels laten weten geen interesse te hebben de vertrokken Aad de Mos op te volgen. De Arnhemse clubleiding zag in Koster de ideale coach om de club, samen met de nieuwe assistent en cultuurbewaker Edward Sturing, terug naar het linkerrijtje van de Eredivisie te loodsen.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:36 schreef Yozzz het volgende:Neeskens wordt te weinig genoemd Waarom zou hij geen serieuze optie zijn voor Vitesse?
Daarom dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef Strooper het volgende:
Ik lees op het Twente-forum dat de naam van Neeskens ook rondzingt.
Ik kan daar maar één ding over zeggen: Ik hoop het niet voor jullie!
Ik heb respect voor de persoon Neeskens en dat hij Europees voetbal gehaald heeft met ons, maar voetballend was het onder Neeskens een drama![]()
Verdedigende tactiek (vaak 4-5-1) en voornamelijk lange ballen. De algemene opinie onder de NEC-supporters is dan ook dat het behalen van Europees voetbal meer te danken was aan een geweldige Gentenaar dan aan Neeskens.
quote:'Vitesse ziet Van der Struijk ook wel zitten'
Frank van der Struijk mag zich na Roda JC ook in de belangstelling verheugen van Vitesse. De verdediger ligt nog tot medio 2009 vast bij Willem II. Hij is echter teleurgesteld dat de verbintenis tussentijds niet is opengebroken en heeft wel oren naar een transfer.
Marc van Hintum, de technisch directeur van Vitesse, zal zich volgens het AD binnen enkele dagen officieel bij de Tilburgse club melden. Opmerkelijk detail is dat Van Hintum ooit werkzaam was als de zaakwaarnemer van de jeugdinternational.
Willem II heeft inmiddels een eerste bod van Roda JC op Van der Struijk afgewezen. De twee clubs schuiven nog wel opnieuw aan om te praten over de mogelijkheden van een transfer.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:11 schreef methodmich het volgende:
Chakib Tayeb is volgens mij ook getest door Twente. Handige dribbelaar, maar qua niveau volgens mij niet gek veel beter dan Esajas was.
Joseph Ratzingerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat verhaal van die Duitser die op proef was; geniaal.
Hij wil vd Struik hebben, dat riep ik 2 jaar terug al dus voor mij is Marcie tha bomb.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef DeVinger het volgende:
Dat wordt zo hard een nieuwe seizoenskaartIk kan toch niet zonder Vitesse... Heb wel vertouwen in Van Hintum. Ben wel errug benieuwd naar nieuwe trainer en de 3 basisversterkingen!
quote:'Pauselijke' tester Vitesse krijgt ontslag op staande voet
Rot Wess Erfurt kan niet lachen om het pauselijke leugentje van Joseph Laumann. Het contract van de 24-jarige aanvaller wordt per direct ontbonden.
Laumann meldde zich afgelopen week met maagdarmproblemen ziek bij zijn club Rot Weiss Erfurt. Maar in plaats van bed te houden reisde hij af naar Nederland voor een tweedaagse stage bij Vitesse. Het bedrog kwam uit nadat de proefspeler zich tegenover De Gelderlander had voorgesteld als Joseph Ratzinger, de naam van de huidige Paus Benedictus XVI.
Het formele ontslag op staande voet is een kwestie van tijd. 'Laumann is telefonisch onbereikbaar', zegt RWE-manager Stephan Beutel in Bild. 'Waarschijnlijk zit hij in de Sint Pieter in het Vaticaan en heeft hij er geen bereik.'
Laumann hoeft niet te rekenen op geld voor de resterende maanden van zijn contract. 'Wij zullen hem niet meer betalen', zegt Beutel in De Gelderlander. 'Ik geloof niet dat de speler erg zal balen van het ontslag. Maar dit is heel slecht voor zijn naam in het Duitse voetbal. Alle kranten schrijven er hier over, veelal op ludieke toon. Hij heeft niets gepresteerd bij ons en nu maakt hij zichzelf ook nog eens belachelijk.'
vi
quote:ARNHEM - De ogen van Vitesse-doelman Piet Velthuizen beginnen te stralen. "Of ik interesse heb in andere olympische sporten? Hockey vind ik wel leuk, vooral bij de vrouwen", zegt de keeper van het olympisch team van bondscoach Foppe de Haan met een brede grijns.
Heel wat gemist inderdaad:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:22 schreef JH87 het volgende:
Je mist nog eens wat als je in Helsinki zit.
Flikker op met je rommel Steven.quote:
Zou niet verkeerd zijn alleen de vraag is wat AZ voor hem vraagt.quote:Rogier Molhoek in beeld bij Vitesse
ARNHEM - Vitesse is op zoek naar een linkermiddenvelder en denkt daarbij aan Rogier Molhoek.
De 26-jarige linkspoot staat onder contract bij AZ, dat hem afgelopen seizoen verhuurde aan NAC Breda. Molhoek was een belangrijke factor in het elftal dat in de competitie verraste met een derde plaats. Molhoek kan terugkeren naar AZ, maar lijkt daar niet in aanmerking te komen voor een basisplaats. De Alkmaarse club wil hem niet meer verhuren.
Technisch directeur Marc van Hintum heeft bij RKC Waalwijk nog twee seizoenen samengespeeld met Molhoek.
Ratzinger was toch de verkeerde naam?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:57 schreef WebForce het volgende:
We will see... Nog niet echt verkeerde namen tegengekomen, dus ze kijken goed naar mijn mening.
Mooi dat er ...-tig reacties volgen (op .org forum, voetbalzone e.d.) naar aanleiding van één artikel van nota bene 'nobody' Jan Sommerdijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef BobbyHill het volgende:
Molhoek zou echt een fantastische aankoop zijn. Die is zelfs rijp voor de hogere subtop. Dus het is te hopen dat ze daar zitten te slapen
Zat, ben sinds maandag terug. Op vakantie ga ik niet zitten i-netten. Mooie stad inderdaad, maar vond Tallinn mooier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
euhms je zit in Helsiniki JH87?? Inderdaad leuke stad, hoop dat je geoeg gezien hebt en leuk tourist speelt. Maar euhms verder met Vitesse.
quote:Frank Tervoert alsnog naar Jong Vitesse
HOEVELAKEN - Talent Frank Tervoert (17) had zich al met het feit verzoend dat hij volgend seizoen in het shirt van zaterdag-derdeklasser Hoevelaken zou acteren.
Totdat de telefoon rinkelde en de mededeling volgde dat voor de aanvaller een contract klaarligt bij betaald voetbalorganisatie Vitesse.
,,Daar had ik niet meer op gerekend,'' aldus de opgeluchte A-junior, die in het eerste van Hoevelaken het afgelopen seizoen vijftien treffers noteerde. ,,Na eerdere belangstelling van Twente en FC Utrecht had ik de knoop doorgehakt bij Hoevelaken te blijven. Maandag kreeg ik een telefoontje van Vitesse dat ik tijdens de eerste training in juli welkom ben. Gisteren is alles in sneltreinvaart rondgekomen.''
Tervoert speelt komend voetbaljaar in Jong Vitesse, getraind door huidig Sparta Nijkerk-coach Hans van Arum.
Ooh ja Piet Velthuizen is tot speler van het jaar gekozen. Kolk op plaats 2 en Sansoni op plaats 3quote:Vitesse/AGOVV A1 heeft zich voor komend seizoen versterkt met Hayri Pinarchi. De 17-jarige A-junior komt over van Sparta Nijkerk. Pinarchi is een aanvallend ingestelde middenvelder, met een goede voorzet en scorend vermogen. Dit seizoen wist hij 10 keer het net te vinden.
Haha, ja, die speelt in de A1.... Wel slim van Van Arum om zulke jongens mee te nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nou speciaal voor jou dan Methodmich. Al wel 5 dagen oud maar vooruit.
[..]
Ooh ja Piet Velthuizen is tot speler van het jaar gekozen. Kolk op plaats 2 en Sansoni op plaats 3
stilte voor de stromquote:Op maandag 26 mei 2008 16:40 schreef WebForce het volgende:
Het is wel heel erg stil...
Ik ookquote:
quote:Garcia-Garcia naar Vitesse
AMSTERDAM - Vitesse heeft Gonzalo Garcia-Garcia (24) overgenomen van SC Heerenveen. De aanvaller uit Uruguay, die in Arnhem een meerjarig contract tekende, speelde sinds de winterstop van het afgelopen seizoen op huurbasis bij Heracles Almelo waar hij ook een contract kon tekenen.
De bij Real Madrid opgeleide voetballer werd drie jaar geleden door Ted van Leeuwen, toenmalig technisch directeur van AGOVV Apeldoorn, ontdekt bij het Spaanse Palencia. Van Leeuwen is nu hoofd scouting bij Vitesse.
Bron: telegraaf
Nou, als twee clubs dezelfde speler willen, dan is er dus een strijd.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:42 schreef Yozzz het volgende:
De strijd met Heracles gewonnen... Sinds wanneer concurreren wij met Heracles?
Wat is dat voor een arrogante opmerking? Jullie mogen blij zijn dat jullie nog in de situatie zijn waarbij jullie met ons kunnen concurreren, wij zijn namelijk 1 van de weinig clubs in Nederland die financieel helemaal gezond is. Nu worden wij slachtoffer van de manier waarop Vitesse gered is, anders waren jullie niet eens in staat geweest om hem te halen en hadden wij een grotere kans gehad.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:42 schreef Yozzz het volgende:
De strijd met Heracles gewonnen... Sinds wanneer concurreren wij met Heracles?
vergeet dat smerige kunstgras niet, dat kan nooit concurreren met een verrijdbare matquote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja hallo, als zo'n boerenclubje denkt meer aantrekkingskracht te hebben dan FC Hollywood aan de Rijn hebben ze het mooi fout.
Op veel punten zullen we het afleggen tegen Vitesse, maar bij ons heeft hij al wel zekerheid. Zekerheid en vertrouwen lijkt me voor hem nu ook wel belangrijk, zeker nadat hij al een paar jaar heeft weggegooid.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja hallo, als zo'n boerenclubje denkt meer aantrekkingskracht te hebben dan FC Hollywood aan de Rijn hebben ze het mooi fout.
Kunstgras is juist ideaal voor zo'n speler.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
vergeet dat smerige kunstgras niet, dat kan nooit concurreren met een verrijdbare mat
Ik plaag maar een beetjequote:Op maandag 2 juni 2008 13:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat is dat voor een arrogante opmerking? Jullie mogen blij zijn dat jullie nog in de situatie zijn waarbij jullie met ons kunnen concurreren, wij zijn namelijk 1 van de weinig clubs in Nederland die financieel helemaal gezond is. Nu worden wij slachtoffer van de manier waarop Vitesse gered is, anders waren jullie niet eens in staat geweest om hem te halen en hadden wij een grotere kans gehad.
Bovendien eindigen jullie al 3 jaar slechts 2 of 3 plaatsen boven ons, dan is jouw opmerking nogal arrogant en minachtend vind ik.
Ik had ook niet de illusie dat hij hier volgend jaar zou spelen, maar had hem eigenlijk wel bij een stabiele subtopper verwacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:40 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik plaag maar een beetjeHeracles is mijn 'tweede cluppie' in Nederland. Vitesse (+supporters) leven vaak nog in de veronderstelling dat we 'gewoon' stabiele subtopper zijn. Pas de laatste tijd begint een beetje het besef te komen dat we een grijze middenmoter geworden zijn.
Verder zou ik een speler als Garcia-Garcia een superaankoop vinden voor Heracles. Met zulke spelers kan de club eindelijk de stap verder omhoog doen, naar een stabiele eredivisieclub. Toch zie ik hem liever bij Vites, aangezien hij bij ons zéker niet zou misstaan.
quote:Clubs bereiken akkoord over Garcia-Garcia
Vitesse en sc Heerenveen zijn tot overeenstemming gekomen over de transfersom van Gonzalo Garcia-Garcia. De Telegraaf meldde eerder vandaag al over een akkoord, maar de clubs kwamen vanmiddag pas helemaal rond, zo bevestigt sc Heerenveen.
Wanneer de Uruguayaan ook met de Arnhemse club zelf rond komt, is de overgang beklonken. Naar verwachting zal dit een dezer dagen gaan gebeuren.
Garcia-Garcia kwam bij sc Heerenveen door verschillende omstandigheden nooit helemaal uit de verf. Sinds zijn overgang van AGOVV Apeldoorn, twee jaar geleden, speelde hij veertien keer in de Friese hoofdmacht. Het afgelopen half jaar was de middenvelder op huurbasis actief namens Heracles Almelo.
VP
Jan de Jonge?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |