quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:25 schreef Borizzz het volgende:
Gewoon vanavond afwachten en in de 3e ronde van eigen kracht uitgaan. DR AN!
En wij scoren ook zo gemakkelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
U wilt tegen de minst gepasseerde verdediging van de JL spelen?
Den Bosch ga ik wel op eigen vervoer heen. Zwolle niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En wij scoren ook zo gemakkelijk
Maar mede superboeren, wie van jullie is erbij zondag? Er zijn 580 kaarten voor Den Bosch en 600 voor Zwolle beschikbaar, dat vak moet vol! Ik busje 3
gewoon vrije verkoop bij ons denk ik en anders genoeg Bosschenaren die iets willen regelen lijkt me.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Den Bosch ga ik wel op eigen vervoer heen. Zwolle niet.
Verwacht ik ook inderdaad. Wellicht geen vrije verkoop op wedstrijddag maar het is ook niet zo´n probleem om eerder naar den Bosch te gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
gewoon vrije verkoop bij ons denk ik en anders genoeg Bosschenaren die iets willen regelen lijkt me.
Donderdag thuis, daar ben ik zwaar ontevreden over. Waarom niet gewoon die speeldag op vrijdag of zaterdag plannen verdommequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef assie het volgende:
Zwolle dus.... zondag uit en donderdag thuis.
Tevreden???
Lijkt mij in ieder geval een "leukere" tegenstander als Den Bosch. Draait daar toch voornamelijk om Jordi Zuidam.
Daar baal ik ook behoorlijk van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Donderdag thuis, daar ben ik zwaar ontevreden over.
Hehe ja hier precies hetzelfde hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:04 schreef vingerplant het volgende:
Voor Europees voetbal doe ik graag extra moeite en heb ik de reistijd en vrije uren opnemen wel over, met een wedstrijd die net zo goed in het weekend gespeeld had kunnen worden heb ik meer moeite
quote:De wedstrijd van zondag 11 mei aanstaande FC Zwolle - De Graafschap vangt aan om 20.00 uur in plaats van 14.30 uur. De wedstrijd wordt live uitgezonden op RTL7.
De supportersbussen zullen vanaf 17.45 uur in clusters vertrekken vanaf Stadion De Vijverberg.
Donderdag 15 mei aanstaande, aanvang 20.00 uur is de return wedstrijd op Stadion De Vijverberg.
Ik ben trots op je Terrorquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het niet vaak zeggen, maar Hup de Graafschap!!!!
18:00 uur op donderdagavond was helemaal schandalig geweest. Hoe verzinnen ze die dingen. Nu ook weer half 7 Nac Heerenveen...quote:FC Zwolle- De Graafschap live op televisie
Het duel FC Zwolle-De Graafschap in de finale van de play-offs wordt eerste pinksterdag (zondag 11 mei om 20.00 uur) live uitgezonden door de televisiezender RTL. De return wordt volgende week donderdag (15 mei) in Doetinchem gespeeld.
RTL wilde dat er op De Vijverberg om 18.00 uur afgetrapt zou worden om een live- uitzending mogelijk te maken, maar De Graafschap gaat niet in op de wens van de tv-zender. Daarom is de aanvang volgende week donderdag ook om 20.00 uur.
De Graafschap-trainer Jan de Jonge was woensdagavond aandachtig toeschouwer bij het duel FC Zwolle-FC Den Bosch (1-0) en zag de Overijsselse ploeg - als vierde geëindigd in de eerste divisie - de finale halen. "FC Zwolle is een goede ploeg", zegt De Jonge die met zijn elftal degradatie moet afwenden. "Ze combineren erg makkelijk en voetballen goed. Al hadden ze wel moeite om een opening te vinden tegen het stugge FC Den Bosch."
De wedstrijd wordt zondagavond gespeeld in het Oosterenk-stadion dat momenteel verbouwd wordt en ruimte biedt aan zo'n 5500 toeschouwers.
Het duel wordt gespeeld op kunstgras. Een aantal spelers van De Graafschap heeft daar een hekel aan, maar De Jonge - die gisteren zijn 45e verjaardag vierde - ziet het niet als een nadeel. "Het is een prima veld. Ons eigen veld was de afgelopen periode eerder een nadeel."
De Graafschap mist zondagavond verdedigende middenvelder Jordy Buijs. Hij liep in de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Helmond Sport tegen een rode kaart (twee keer geel) aan en is voor één duel geschorst. Tevens ontbreekt tweede doelman Nicolas Cinalli. De Argentijn is aan zijn schouder geopereerd. "Verder is iedereen fit", aldus De Jonge.
Bron: De Gelderlander
quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het niet vaak zeggen, maar Hup de Graafschap!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |