We krijgen een hogere transfersom dan in het verleden! Dat zien we inderdaad wel weer terug aan zo´n jonge talentvolle speler als schone.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gerucht van Heubach klopt dus ook al niet. Nouja, hopen dat dit ze lukt dan.
Ja komop vingerplant iedereen vindt het tof dat hij reageert maar neem dan even de moeite om in 30 seconden van je tijd 1 keer je tekst na te lopen. Dit komt gewoon echt te debiel over.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef vingerplant het volgende:
inderdaad Roberto, geweldige...![]()
D'r vast best wel wat te zeiken op de voorzitter, maar zijn html-kennis en gare manier van quoten afzeiken vind ik van net zo'n laag niveau. Ik bedoel, welke voorzitter in Nederland reageert nog meer op het forum van zijn eigen club??
nog 5 dagen en dan gaat het los!!!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
We krijgen een hogere transfersom dan in het verleden! Dat zien we inderdaad wel weer terug aan zo´n jonge talentvolle speler als schone.
Aan de ene kant mooi dat ie reageert.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef vingerplant het volgende:
inderdaad Roberto, geweldige...![]()
D'r vast best wel wat te zeiken op de voorzitter, maar zijn html-kennis en gare manier van quoten afzeiken vind ik van net zo'n laag niveau. Ik bedoel, welke voorzitter in Nederland reageert nog meer op het forum van zijn eigen club??
nog 5 dagen en dan gaat het los!!!
Je hebt eigenlijk wel een punt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ja komop vingerplant iedereen vindt het tof dat hij reageert maar neem dan even de moeite om in 30 seconden van je tijd 1 keer je tekst na te lopen. Dit komt gewoon echt te debiel over.
Klopt, maar helaas is de voetbalwereld geen reguliere bedrijfstak...quote:Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat je als voorzitter ook tijd steekt in je supporters. Elk regulier bedrijf zou een moord doen om zoveel informatie en feedback te ontvangen van zijn klanten.
Dan neem ik aan dat hij Schöne ook beschouwt als het verleden en pas vanaf nu start met z'n hogere transfersommen. Anders is het een grap ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
We krijgen een hogere transfersom dan in het verleden! Dat zien we inderdaad wel weer terug aan zo´n jonge talentvolle speler als schone.
Postma?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bovendien: Noem mij 5 spelers die voor meer dan 3 en halve ton verkocht zijn, oftwel, en dan mats ik je 7 ton in guldens.
Weet je wat, noem er 1.
Idd die 3 volgens mij. Echt te triest hoe weinig dat is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:41 schreef vingerplant het volgende:
Voor Postma is een miljoenbedrag ontvangen Karrel.
En Rzasa natuurlijk, met bijbehorend 'waar zijn de Rsaza-miljoenen'-spreekkoor toen het niet lekker liep.
En Fuchs ging voor 8 ton terug naar PSV
Verder weet ik het ook niet![]()
Godverdomme wat een ambitiloze zoutzak zeg. Wat een miskoop!quote:Van der Sloot wilde niet terug naar De Graafschap
Marcel van der Sloot blijft ook komend seizoen bij FC Dordrecht. De huurovergang heeft echter flink wat voeten in aarde, aangezien De Graafschap hem eigenlijk terug wilde halen.
Het afgelopen half jaar speelde Van der Sloot al aan De Krommedijk en volgens afspraak zou hij terugkeren naar De Graafschap wanneer trainer Jan de Jonge zou vertrekken. Nu dat gebeurt is wil hij echter blijven bij Dordt.
"De club (De Graafschap, red.) wilde graag dat ik terugkwam, dat was ook afgesproken als de trainer zou vertrekken. Ik weet wel dat een nieuwe trainer ook nieuwe kansen betekent, maar ik wil liever bij FC Dordrecht blijven."
"Ik wil gewoon lekker spelen, ik heb dan ook aardig wat druk uitgeoefend om een langer verblijf in Dordrecht af te dwingen. Dat het gelukt is, vind ik fantastisch", zo zegt de middenvelder (28) in het AD.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Die 4,5 was volgens mij de salarissen van de spelers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik las een paar weken geleden op TvG dat het transferbudget van de Graafschap dit seizoen ¤ 4,5 miljoen was. Had Vitesse dat geld maar te besteden
Van der Schaaf is trouwens transfervrij!
Wij betalen waarschijnlijk nog een deel van z'n salaris ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Godverdomme wat een ambitiloze zoutzak zeg. Wat een miskoop!
Correctquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Die 4,5 was volgens mij de salarissen van de spelers.
Echt niet he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:48 schreef vingerplant het volgende:
Van der Sloot is vastgelegd op het moment dat wij 3e stonden in de 1e divisie, een fiks aantal punten achter RBC.
Idd, ik kan het me ook amper voorstellen. Zeker als je beseft dat Powel 'maar' een salaris had van 150.000 per jaar...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook een best pittig bedrag trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |