Helpt niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef TommyGun het volgende:
Slaan
Ja, dat had ik ook al gedaan, maar ik hoor hem nog.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Mobster273 het volgende:
leg hem in een stapel baddoeken ofzo, dan hoor je hem iig een stuk minder
Brekenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Helpt niet.
Ik zal moeten wachten tot hij leeg is.
ooit al eens een braun tandenborstel van dicht bij bekeken? dingen zijn water dicht, accu wordt via magnetisme opgeladen.. Nee, de accu kan er niet los van of uitgehaald worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt me stug dat de accu/batterij er niet af kan ?
leg de stapel handdoeken met de tandenborstel in de tuin ofzo....quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gedaan, maar ik hoor hem nog.
Ja, dat zit helemaal ingebouwd.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooit al eens een braun tandenborstel van dicht bij bekeken? dingen zijn water dicht, accu wordt via magnetisme opgeladen.. Nee, de accu kan er niet los van of uitgehaald worden.
In dat geval moet je een grote hamer pakken en net zolang slaan tot ie stil is.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Toch vind ik het nog steeds wel een goed idee om hem in te brengen en te genieten van het feit dat ie niet meer uit kan...
Om daar te vernemen dat je met het openschroeven van de tandenborstel je garantie verspeeld hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef rene29 het volgende:
Als het een oplaadbaar ding is:
ff openschroeven, draadje los, en terug naar de winkel ermee
Dacht ik ook pas later aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Om daar te vernemen dat je met het openschroeven van de tandenborstel je garantie verspeeld hebt.
Slimmeke....
en daarna in de wasbak gegooidquote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Roellio het volgende:
Je hebt je electrische tandenborstel zeker gebruikt bij het masturberen!
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Toch vind ik het nog steeds wel een goed idee om hem in te brengen en te genieten van het feit dat ie niet meer uit kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |