quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
Bert je hoeft je niet te schamen toch, we helpen alleen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
Bert je hoeft je niet te schamen toch, we helpen alleen een handje?
En van de telegraafquote:
Naar PTA dan maar?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet Bert het eens bij mannen proberen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet Bert het eens bij mannen proberen.
Er zitten iig mannenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is toch dat autorukker forum?
Daar waren we al achter Kwekson.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef Geqxon het volgende:
Verder zal ik in dit topic enkel nog maar met afbeeldingen van diverse uilen reageren.
Kan ook nog naar F&F, gezien zijn uilen fetish.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ook nog naar F&F, gezien zijn uilen fetish.
Wie nietquote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb overigens de voorkeur voor jonger.
Past ook wel bij zijn mentale gezondheid. In F&F zitten ook voornamelijk alleen maar zweverige dozen die het verstand hebben van een doperwt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed gaan we rollen (met dobbel stenen of paper rock schaar) om wie het doet en waar heen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je bent zelf 12, nóg jonger?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb overigens de voorkeur voor jonger.
Veel veren, lekker pijpsnaveltje en een tikkeltje dominant.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef JortK het volgende:
Maar Bert, op wat voor vrouwen val je?
Blond / Bruin / Groen/ Geel?
Knal rood of git zwartquote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef JortK het volgende:
Jij zou ook krijsen als Bert zijn piemeltje in je probeert te stekenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe, stel dát hij sex heeft, dan moet het wel ongeveer zo eruit zien/ horen..
Uhuh, TRU is F&F geworden, niks aan te doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Past ook wel bij zijn mentale gezondheid. In F&F zitten ook voornamelijk alleen maar zweverige dozen die het verstand hebben van een doperwt.
OK that is too muchquote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe, stel dát hij sex heeft, dan moet het wel ongeveer zo eruit zien/ horen..
phluphy ging op een gegeven moment iedereen een 'makkelijke' naam geven. Dus Geqxon werd bertje en ik heet sir harryquote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef tonks het volgende:
Waar komt dat bert eigenlijk vandaan
Sinds wanneer heet jij Kwekson?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Knal rood of git zwart(haar kleur that is...)
Blond haar, blauwe ogen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef JortK het volgende:
Ow boy, is dit nerden humor?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
phluphy ging op een gegeven moment iedereen een 'makkelijke' naam geven. Dus Geqxon werd bertje en ik heet sir harry.
Je had gewoon die chick de SC uit moeten tievenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
phluphy ging op een gegeven moment iedereen een 'makkelijke' naam geven. Dus Geqxon werd bertje en ik heet sir harry.
Helaas, dat is mijn vriendin en die is dus al bezet.quote:
Ik vraag me nu echt af waarom je daar op gezocht hebt?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe, stel dát hij sex heeft, dan moet het wel ongeveer zo eruit zien/ klinken..
Fluffy is de twinky van DIG?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je had gewoon die chick de SC uit moeten tieven. Zachtaardig gedoe
.
Doe je nou niet stoerder voor dan je bent, je hébt niet geneukt, nog nooit, daarvoor zitten we hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Geqxon het volgende:
Verder kick ik er enorm op als het een zusje van een bekende Fokker is. Zo van, ik heb het zusje van Biogarde geneukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |