da's dan wel balen ja!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niet echt veel keus. Ik kan niet kopen, sta niet ingeschreven voor reguliere huurwoningen, maar wil echt graag terug. Dus dan zit er niks anders op dan veel geld uitgeven aan vrije vestiging...
oe spannend!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:06 schreef Kluts het volgende:
Vrijdag idd van de partij!
En misschien woensdag een appartementje in het centrum bekijken!
Idd! helaas,quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:15 schreef Kluts het volgende:
Jup, wat gehoord inmiddels..
Had de verhuurder gesproken maandag, die vertelde me dat er 2 kijkers waren geweest, die tot gisteren wilden nadenken. Als ik niks zou horen, zouden ze het niet genomen hebben en ging de bezichtiging door.
Ik helemaal blij dat ik niks hoorde, wordt ik vanmiddag om half 5 gebeld dat het verhuurd is..
Balen!
Yea, ik ga er naartoe iig. Hoop dat het een tijdje doorgaat, want ben pas om 22:00 in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
ik zou alweer zowat vergeten dat vanavond jazz in the woods is erg toch
Ja het was idd erg druk, heb er ongeveer 20 minuten over gedaan om het podium te bereiken toen Kraak & Smaak speelde, daar naast de rontgen enzo. Vond die band onder het afdakje van de notenbar echt relaxed trouwens en die bij de korenpassage ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:53 schreef Giertje het volgende:
whehehehe ik was er ook en tot laat ook et was geweldig gezellig en ook peoeiersdruk
Ik heb ze niet heel lang meegemaakt, net de laatste twee nummers. We dachten dat ze tot 01:00 zouden spelen, maar rond kwart voor 12 stopte hetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:48 schreef Smirnov het volgende:
Hoe was Kraak en Smaak? Ik had ze net gemist
ha haquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef unox_worst het volgende:
ja klopt, ik heb de scooter van mn zusje maar even gejat.
Ik kwam er vanochtend pas achter dat er geen bussen reden en mn auto staat bij de garage
klopt al een tijdje maar er zijn altijd mensen die het te laat horen of gewoon vergetenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:22 schreef Giertje het volgende:
whehhee mja het was voorspeld dat de bussen niet rijden
Ik vind de Shell (ehm... hoe heet dat, bij Remeha in de buurt, tussen Zuid en De Maten in) ook wel erg cheap. Vaak zelfs goedkoper dan Tinq! En je krijgt er zegeltjes bij. :-)quote:Op maandag 2 juni 2008 12:01 schreef unox_worst het volgende:
Ik tank altijd bij de firezone of tinq enzo dat scheelt nog iets maar het wordt wel belachelijk duur
Dat deed ik ook altijd. Maar probeer het een keer. Volgens mij is die Shell het goedkoopst van Apeldoorn. Misschien die witte pomp (bij Ughchelen daar) daargelaten. Maar daar doen ze water bij de benzine ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef unox_worst het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat die even duur was, ik ging er maar vanuit dat de shell altijd duurder was
ik had meer het idee hou nou op ik wil slapen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:47 schreef JeOma het volgende:
Ja ik werd om 1:00 wakker ofzo en dacht dat de bliksem gewoon echt IN mijn appartement (De Maten) was ingeslagen. Maar dat gevoel zal iedereen in Apeldoorn wel gehad hebben.
ow dat wil ik ook wel leren!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
niks van gemerkt, slaap altijd lekker door...
Euhm, ik heb gewoon lekker geslapen hoor, vannachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:47 schreef JeOma het volgende:
Ja ik werd om 1:00 wakker ofzo en dacht dat de bliksem gewoon echt IN mijn appartement (De Maten) was ingeslagen. Maar dat gevoel zal iedereen in Apeldoorn wel gehad hebben.
waar werk jij dan giertje?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:11 schreef Giertje het volgende:
bij ons op werk waren toch alle bewoners weg dus alle ramen en deuren gingen open
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:59 schreef unox_worst het volgende:
goeiemorgen![]()
Hoe kan het trouwens in 1 week gebeuren dat mijn auto gekeurd wordt wat een hele week duurt, de bussen staken en ik nu dus door de regen moet op de (roze) fiets van mn zusje waarvan ik nog de band heb moeten plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |