neequote:van Captaintokyo:
Gokje: Maastricht?
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik zie geen plaatje omdat de proxy het hier niet doorlaat, maar gokje, Canberra Australie?
Nou, op het nieuwe parlementsgebouw daar zit een Stainless Steel constructie die in 2003 nog de grootste ter wereld was, volgens mij.... dat zal vast nu al niet meer zo zijn, vandaar mijn gokje.quote:
het gebouw is wel in ongeveer dezelfde tijd gebouwd als de dom in utrecht maar in tegenstelling tot de Dom is dit gebouw nog compleetquote:Op donderdag 24 april 2008 12:16 schreef AlphaOmega het volgende:
Heb even de foto bewonderd, maar dat lijkt wel erg Nederland. Je tekst zet mij echter op een verkeerd been, maar dan zou het de Dom in Utrecht moeten zijn.
nijmegen met op de achtergrond arnhem! (herken de gebouwen van het centraal station in arnhem en de waalbrug). mooie foto trouwens!quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nijmegen met op de achtergrond arnhem! (herken de gebouwen van het centraal station in arnhem en de waalbrug). mooie foto trouwens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was echt een eitjequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:16 schreef Skande het volgende:
"Raad de stad" in "Per Seconde Wijzer", vanaf minuut 1.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:43 schreef ETA het volgende:
Mogelijk HongKong, ff bewijs zoeken
toch geen Hong Kong, maar Shenyang in China. Die piek op die toren ernaast is zo verleidelijk om meteen HK te roepen![]()
bewijs: http://www.altair4.net/Shenyang/Sights/shenyangsights.htm
quote:Op maandag 28 april 2008 15:18 schreef naar het volgende:
Trinidad, Cuba?
Bij Tinypic bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef seilenna het volgende:
:-) nee dus! Waar kan ik het beste een foto uploaden?
Helaas, deze stad ligt op een eiland.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef captaintokyo het volgende:
Ik denk dat het in Frankrijk is (mede vanwege de Peugeot), maar waar in Frankrijk...? Montpellier?
Zoek het meer oostwaarts. Volgens de Griekse mythologie is Aphrodite op het eiland geboren.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:21 schreef Catullus het volgende:
Brisbane, Australië?
niet Nagasaki, maar Sasebo, maar is goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:51 schreef BakkerB het volgende:
Huis ten Bosch, nagasaki, japan....
quote:of is het stiekem toch gouda
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:53 schreef ETA het volgende:
is dat niet newyork?
quote:
GGB is geen stadquote:
Deze raad de stad-klassieker dan:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:37 schreef ETA het volgende:
ok,ok, ik denk dat iedereen door heeft dat het weer SF waseen curveball zo nu en dan mag toch wel
iemand anders kan wel weer een nieuwe plaatsen
lijkt mij correct. http://archrecord.constru(...)/080505calatrava.aspquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef NAKZ het volgende:
Jeruzalem? Geloof dat ik die brug laatst in de krant heb zien staan...
Dat zou de Volkskrant van zaterdag geweest kunnen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef NAKZ het volgende:
Jeruzalem? Geloof dat ik die brug laatst in de krant heb zien staan...
Dat klopt!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef captaintokyo het volgende:
Vancouver - Canada?
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef ETA het volgende:
Roppongi district, Tokyo, Japan?
zelfde beeld, andere plek
edit, goede antwoord:
National Gallery of Canada, Ottawa, Canada
http://picasaweb.google.com/lh/photo/gMFPERe-1fz7bCDvILYXFA
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef Masanga het volgende:
Luanda?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Blik het volgende:
Olinda?
Forum Opties | |
---|---|