Is het dan niet goedkoper om een soort wax-kitje o.i.d. te kopen om de kras zo goed mogelijk weg te werken?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:13 schreef Mauro het volgende:
gewoon aangifte doen.
je hebt getuigen. de bestuurder van het busje is verantwoordelijk voor jouw schade.
en waarschijnlijk ga je een aantal trappen terug in je bonus malus van de verzekering als je het zelf gaat claimen. vaak is dat duurder dan zelf de reparatie uit te laten voeren bij de erkende beun.
voor wat betreft je tweede vraag, neem er de polisvoorwaarden maar bij. daar staat het allemaal in.
Dat bedoel ik ja, maar je hebt op den duur toch een no claim opgebouwd?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
een no claim verzekering? nog nooit van gehoord.. bedoel je niet all risk?
Je schade vrije jaren geven je een no-claim korting.. Als je dus een schade gaat claimen gaat die korting omlaag, dus moet je weer meer betalen. Handiger is om aangifte te doen van een ongeval waarbij de andere partij is doorgereden.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, maar je hebt op den duur toch een no claim opgebouwd?
Lijkt me niet aannemenlijk, die info wordt denk ik echt wel binnen 1 dag verwerkt als er veranderingen zijn/waren.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef DroogDok het volgende:
Wat betreft de APK, kan natuurlijk dat die site niet real-time wordt ververst
Ja hoor, bij mij kun je een no-claim verzekering afsluiten. Ik verzeker alles, op voorwaarde dat jij niet claimt.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
een no claim verzekering? nog nooit van gehoord.. bedoel je niet all risk?
Ja, ik zag dat hij naar achter bleef rijden zonder te zien dat ik ook nog achter hem stond, dus om schade te voorkomen/beperken zette ik hem als reflex in z'n achteruit en ben zo veel mogelijk achteruit gereden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:02 schreef AlphaOmega het volgende:
Het rare in je verhaal vind ik het begin. Het busje reed naar achteren, dus bijzondere verrichting, maar jij probeerde ter voorkoming ook achteruit te rijden. Daar zit in ieder geval een kleine issue.
idd , ik had even een ram op m'n toeter gegeven, niet op associale manier maar gewoon even tegen die chauffer van let op ik sta achter je!quote:
En dat heet een "no claim verzekering"?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef klotezooi het volgende:
No claim garantie bestaat wel hoor
Ik kan 1x per jaar een schade claimen zonder dat ik naar beneden ga met mijn no claim
Door schaamte en schande wijs geworden, 1e keer reed iemand ook klakkeloos achteruit terwijl ik net voorzichtig passeerde, paar weken later kwam ik ergens anders en daar dreigde hetzelfde te gebeuren terwijl ik al een minuut achter de voorganger stond, in zowel binnenspiegel als linkerspiegel te zien. Subtiel toetje en hij schrok wakker.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef l3laster het volgende:
[..]
idd , ik had even een ram op m'n toeter gegeven, niet op associale manier maar gewoon even tegen die chauffer van let op ik sta achter je!
Bijna goedquote:Op donderdag 24 april 2008 14:32 schreef CraZaay het volgende:
[..]
En dat heet een "no claim verzekering"?
Dat snap ik, ik doelde er vooral op dat niemand ooit gezegd heeft dat een no caim garantie niet bestaat, alleen een no claim verzekering nietquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef _Flash_ het volgende:
Bijna goed
http://www.rabobank.nl/pa(...)en/no_claim_garantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |