Ja, van voor het internettijdperk, toen automatische overschrijvingen nog niet viaquote:Op donderdag 24 april 2008 11:07 schreef MdMa98 het volgende:
1912?
20 jaar lid, nooit een probleem. Maar dit is wel behoorlijk kansloos idd.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Dude! De Postbank!
het is 1 (één) klikje voor ze. Onbegrijpelijk dat dat niet te regelen is. "sorry meneer, maar het is nu de 24e, dat gaan we sowieso niet meer redden voor de 26e."quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef Ps2K het volgende:
Ik ken het gevoel... ik heb eens aan een IBG trut gevraagd of ik soms even langs het kantoor moet komen om zelf even de wijziging door te voeren.
En nooit, maar dan ook nog nooit geergerd aan die debiele, middeleeuwse, ongeautomatiseerde toestanden?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 jaar lid, nooit een probleem. Maar dit is wel behoorlijk kansloos idd.
Dat doen ze sinds een paar jaar ook bij de postbank binnen 1 sec. Moet zeggen dat dat voro mij ook bijna een reden was om op te stappen....een dag wachten voordat je geld vd spaar- naar lopende rekening wordt is gestuurd, is natuurlijk van den zotte.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Nee, ik ben blij met de Rabobank. Als ik geld overmaak, staat het 10 seconden later bij de ander op de rekening (en vice versa). En dat kan allemaal terwijl ik in mn blote reet voor de PC zit.!
Bij de SNS bank:quote:Op donderdag 24 april 2008 11:19 schreef DroogDok het volgende:
Ach ja banken.... Tegen dit soort gemierenneuk ga je bij elke bank aanlopen.
Wie is hier nou de prutser? Als het een internet spaarrekening is dan heb je dat daar zelf opgezet met je telebankieren. Dan kom je toch van je luie reet en ga je ff telebankieren?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij de SNS bank:
Ik: "Hoi, ik wil 1500 euro opnemen van mijn spaarrekening"
Bankhoer: Rekeningnummer?
Ik: *geeft rekening info*
Bankhoer: "Meneer u kunt geen geld opnemen van uw spaarrekening"
Ik: Wtf? Nou, maak het dan over naar mijn betaal rekening en dan neem ik het op
Bankhoer: Nee, dat kan niet. Het is een internet spaarrekening...
Ik: GVD, ik wil mijn geld.
Kort verhaal lang: Bankstel maar met de Amex betaald, prutsers bij de bank
Zou kunnen idd. Maar dit ging altijd goed, ik ben de enige huurder van de beste man en ach, er was nooit wat aan de hand. Als het een grotere verhuurtoko was geweest, had ik het zo via automagische incasso laten regelen idd. Maar dan moet ik dus alsnog deze opzeggen en ook dat lukt me dus niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan een automatische incasso regelen bij de bank, wat jij doet. En bij de huurder / andere partij zelf. Waarom doe je het niet via de andere partij?
Dat is helemaal niet leuk maar ik moest toch lachenquote:
Ja en met telebankieren kun je je geld uitprinten en naar de winkel...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie is hier nou de prutser? Als het een internet spaarrekening is dan heb je dat daar zelf opgezet met je telebankieren. Dan kom je toch van je luie reet en ga je ff telebankieren?
Nee maar wel je geld van je internet spaarrekening op je betaalrekening zetten. En dan kun je gewoon pinnenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja en met telebankieren kun je je geld uitprinten en naar de winkel...
Vooral wel doen. Ik ben overgestapt naar de ABN, nooit geen seconde spijt van gehad. Fantastische bank !!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Even een tip: NIET NAAT NAAR ABN GAAN
Je moet er alleen geen 5.000 euro of meer willen opnemen, want dat hebben ze er tegenwoordig niet meer liggenquote:
Dus mijn plan om rond mijn 50ste een bank te beroven valt ook in het water?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet er alleen geen 5.000 euro of meer willen opnemen, want dat hebben ze er tegenwoordig niet meer liggen
Anders delete je ff relevante reacties. Goed bezig.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:04 schreef The_Terminator het volgende:
Nutteloos gebagger verwijderd.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders delete je ff relevante reacties. Goed bezig.
Leeuwarden.. daar zit de email helpdesk... maar die zullen de telefoon wel niet opnemen...quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Kreator het volgende:
Weer gebeld, niets bereikt. Ik begin te flippen hier.
Iemand een idee of er ook ergens een normaal telefoonnummer te vinden is, waar je de receptie krijgt ofzo, ipv die tokkie-helpdesk? Liefst Leeuwarden.
Goede sarcastische ondersteuning van het standpuntquote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vooral wel doen. Ik ben overgestapt naar de ABN, nooit geen seconde spijt van gehad. Fantastische bank !!!
Heb je al eens gekeken of je het online niet zelf kunt regelen, of ga je blind af op wat die belmiepen zeggen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Kreator het volgende:
Weer gebeld, niets bereikt. Ik begin te flippen hier.
Iemand een idee of er ook ergens een normaal telefoonnummer te vinden is, waar je de receptie krijgt ofzo, ipv die tokkie-helpdesk? Liefst Leeuwarden.
Tja, als jij je eigen topic om zeep wil helpen mij best, maar kijk dan niet raar op als hij na een tijd gewoon op slot gaat. Overigens mag je commentaar met betrekking op de moderatie dumpen in het FB topic, zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders delete je ff relevante reacties. Goed bezig.
...uiteraard. Anders zou ik niet flippen. Dit staat trouwens ook gewoon in de OP.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Heb je al eens gekeken of je het online niet zelf kunt regelen, of ga je blind af op wat die belmiepen zeggen?
Is het zo moeilijk te begrijpen dat je me de pis niet lauw maakt en dat je 'FB Topic' cholera mag krijgen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef The Terminator het volgende:
-Is 'FB topic' zo moeilijk te begrijpen? Ook daar kun je mijn post quoten om je ongenoegen te uiten.-
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat je me de pis niet lauw maakt en dat je 'FB Topic' cholera mag krijgen?
Kom nog 2 euro tekort om daar een rekening te openenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet nog wel een goede bank
Van Lanschot Bankiers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |