Nee hoor, maar het correct formuleren van het doel van de discussie voorkomt gehuil achteraf als blijkt dat je op bepaalde meningen niet zit te wachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef Ticker het volgende:
Heerlijk!
Moeten we nou tegenwoordig disclaimers in de start-post zetten?
Eensquote:Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het correct formuleren van het doel van de discussie voorkomt gehuil achteraf als blijkt dat je op bepaalde meningen niet zit te wachten.
Prima gedaan dus !
Ik blijf dan weer hangen op een punt waar ik me als kind al inlas toen boekjes als de x-factor wekelijks op de deurmat viel.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
Stel je voor dat onze eigen technologie doorontwikkelt en we gaan de ruimte in,
hoe zouden wij reageren op de ontdekking van een ander ras ?
Misschien dat we inderdaad toch wel eerst de kat uit de boom zouden kijken...
Ik zou het niet zo vreemd vinden als aliens eerst eens wilden zien hoe wij in elkaar steken, zowel letterlijk als figuurlijk
Dat denk ik persoonlijk niet, de regering verandert heel veel - er gaan jaar in jaar uit mensen in en uit de regering, en die zouden altijd hun mond houden en meedoen ?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik blijf dan weer hangen op een punt waar ik me als kind al inlas toen boekjes als de x-factor wekelijks op de deurmat viel.
Hebben wij(lees: de regering) die technologie niet allang verkregen, of onderschept van 3e partijen uit het universum?
Mja, het zou best kunnen.quote:Als belangrijkste punt gooi ik Rosswel (1947!!) in het midden waarvan de generaal die de kwestie destijds opnam onlangs op zijn sterfbed uitsprak dat er daadwerkelijk buitenaards leven is gevonden? Een grap? Of werkelijheid van een van de weinige selectie mensen die van dit 'geheimpje' op de hoogte zijn?
Mja, maar The Disclosure Project dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat denk ik persoonlijk niet, de regering verandert heel veel - er gaan jaar in jaar uit mensen in en uit de regering, en die zouden altijd hun mond houden en meedoen ?
Hoe meer mensen een geheim weten, hoe sneller het uit lekt... En in dit geval zou 'de regering' bestaan uit alle mensen die er ooit, ook al is het maar even, ingezeten hebben.
Ik geloof dat de mens niet 'goed' genoeg is om grote complotten lang geheim te kunnen houden
Maar wij zouden ons denk ik wel gecamoufleerd opstellen, zodat de aliens ons niet zouden kunnen zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou het niet zo vreemd vinden als aliens eerst eens wilden zien hoe wij in elkaar steken, zowel letterlijk als figuurlijk
Na 2001 (dus alweer 7 jaar geleden) is het erg stil geworden rond Greer en zijn "ontdekkingen". Betekent niet persé dat het compleet onzin is, maar ik zou meer verwachten (en dat werd ook zo ongeveer beloofd) in die 7 jaar. (had Greer ook geen contact voorspeld vorig jaar in Frankrijk o.i.d.?)quote:Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mja, maar The Disclosure Project dan?
Opzig is the disclosure project redelijk geflopt. Wat voor echte publiciteit heeft het destijds nou gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Na 2001 (dus alweer 7 jaar geleden) is het erg stil geworden rond Greer en zijn "ontdekkingen". Betekent niet persé dat het compleet onzin is, maar ik zou meer verwachten (en dat werd ook zo ongeveer beloofd) in die 7 jaar. (had Greer ook geen contact voorspeld vorig jaar in Frankrijk o.i.d.?)
Ik zou graag willen dat ze met bewijs aan kwamen, maar tot nu toe blijft het warrig.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Opzig is the disclosure project redelijk geflopt. Wat voor echte publiciteit heeft het destijds nou gehad.
Als alleen elke nieuws zender het item voor 10 seconden lieten zien, alleen om aan te geven dat er mensen op posities binnen bedrijven hebben gezeten waar je toch wel wat meer dan fabeltjes van mag verwachten. Maar zelfs dat was ze destijds niet gegunt.
Volgens mij zijn een aantal van hen nog redelijk aktief. Maar dan meer op van die x-conferenties. Beetje om hun geld nog bij elkaar te krijgen. Een echte baan bij hun oude baas hoeven ze niet meer te verwachten lijkt me. Hoewel je een goede boterham kan verdienen in de UFO scene, is het nou niet bepaald een vet pot.
En zet je jezelf nog redelijk te kijk ook, want een groot deel van de bevolking twijfeld bij het woord ufo al aan je gezond verstand.
Maar nog even op Greer: inderdaad apart mannetje.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ze met bewijs aan kwamen, maar tot nu toe blijft het warrig.
Dat hele disclosure project was toch niet meer dan een verzameling oude/vage verhalen over rijen lampjes in de lucht, snel bewegende objecten en dat soort zaken. Aangesterkt met een aantal getuigenverklaring die soms wel hele bizarre vormen aannamen. Eigenlijk werd daar een beetje hetzelfde verteld wat je ook op een gemiddelde UFO documentaire op Discovery ziet. Al met al was het maar weinig overtuigend.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ze met bewijs aan kwamen, maar tot nu toe blijft het warrig.
Volgens mij ben ik tegen die tijd allang doodquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:39 schreef Killaht het volgende:
filmpje van Phil Schneider (Geoloog & Engineer), die verteld over ondergrondse basis waar hij gewerkt heeft en waar hij contact had met greys en werd aangevallen door greys. Later is hij geliquideerd, waarschijnlijk vanwege zijn uitspraken. Dit vind ik naast het Disclosure Project een wat meer boeiend verhaal. Er staan nog meer filmpjes op youtube over zijn lezingen.
Best frustrerend als je iets vertelt en als het waar is, dat niemand dat aanneemt nog deze dag. Maar ooit zullen we de waarheid weten.
Volgends mij had Ticker hier ooit een topic van gemaakt.
Er zijn wetenschappers die beweren dat we binnen 25 jaar uitsluitsel krijgen. Dit vanwege de vooruitgang die gemaakt wordt in de wetenschap en vooral op telscoop / ruimteonderzoek gebied. Ze zijn steeds beter in staat om grotere stukken ruimte te scannen naar tekenen van leven. Dus wie weet maak je het toch nog mee.quote:Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tegen die tijd allang dood
Lees Splinter van Larry Niven & Jerry Pournellquote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
Precies waar Steven Hawking ook voor waarschuwtquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef DaantjeF het volgende:
Als er al leven buiten onze planeet is, wat ik niet uitsluit want dat zou in mijn optiek erg arrogant zijn. Dan zou je als model mbt levensomgang eens kunnen kijken naar de geschiedenis van de mens zelf als ras.
De geschiedenis laat ons in principe zien dat alles op macht gebaseerd is, en dat het ene volk het andere in een vorm van slavenij bracht/brengt. Lekker een ander voor je laten werken, dan kun jij jezelf ontwikkelen en macht behouden. Brood en spelen, een mooi strategisch voorbeeld van "legale" slavernij.
Lijkt me dus geen slecht plan om eens op te houden met aandacht te trekken en licht en geluid de ruimte in te sturen.
Dat is al bijna niet meer te stoppen, alleen TV signalen alleen al, zijn al meer dan 60 onderweg alle kanten op en andere signalen nemen alleen maar toe (radio, internet, telefoon). Daarmee vergeleken valt het kleine beetje wat we bewust uitstralen, in het niets.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef DaantjeF het volgende:
Als er al leven buiten onze planeet is, wat ik niet uitsluit want dat zou in mijn optiek erg arrogant zijn. Dan zou je als model mbt levensomgang eens kunnen kijken naar de geschiedenis van de mens zelf als ras.
De geschiedenis laat ons in principe zien dat alles op macht gebaseerd is, en dat het ene volk het andere in een vorm van slavenij bracht/brengt. Lekker een ander voor je laten werken, dan kun jij jezelf ontwikkelen en macht behouden. Brood en spelen, een mooi strategisch voorbeeld van "legale" slavernij.
Lijkt me dus geen slecht plan om eens op te houden met aandacht te trekken en licht en geluid de ruimte in te sturen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat is al bijna niet meer te stoppen, alleen TV signalen alleen al, zijn al meer dan 60 onderweg alle kanten op en andere signalen nemen alleen maar toe (radio, internet, telefoon). Daarmee vergeleken valt het kleine beetje wat we bewust uitstralen, in het niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |