abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 09:47:25 #1
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58272396
Dit topic is bedoeld voor mensen die graag willen praten over wat er allemaal rondhangt zonder dat daar vragen bij gesteld worden over het al dan niet "echt" zijn van aliens en UFO's.

Voor iedereen die dus NIET gaat zitten roepen dat het niet waar is, maar die gewoon lekker mee wil praten, filmpjes posten, weet ik het.

(zo goed?)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 24 april 2008 @ 09:53:16 #2
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58272513
Heerlijk!

Moeten we nou tegenwoordig disclaimers in de start-post zetten?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_58272787
tvp - even kijken hoe dit topic zich ontwikkeld
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  donderdag 24 april 2008 @ 10:07:52 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58272821
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef Ticker het volgende:
Heerlijk!

Moeten we nou tegenwoordig disclaimers in de start-post zetten?
Nee hoor, maar het correct formuleren van het doel van de discussie voorkomt gehuil achteraf als blijkt dat je op bepaalde meningen niet zit te wachten.
Prima gedaan dus !
zzz
pi_58273466
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het correct formuleren van het doel van de discussie voorkomt gehuil achteraf als blijkt dat je op bepaalde meningen niet zit te wachten.
Prima gedaan dus !
Eens
  donderdag 24 april 2008 @ 14:11:00 #6
31101 _Led_
pi_58278229
Stel je voor dat onze eigen technologie doorontwikkelt en we gaan de ruimte in,
hoe zouden wij reageren op de ontdekking van een ander ras ?

Misschien dat we inderdaad toch wel eerst de kat uit de boom zouden kijken...
Ik zou het niet zo vreemd vinden als aliens eerst eens wilden zien hoe wij in elkaar steken, zowel letterlijk als figuurlijk
zzz
  donderdag 24 april 2008 @ 14:40:02 #7
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58278824
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:

Ik zou het niet zo vreemd vinden als aliens eerst eens wilden zien hoe wij in elkaar steken, zowel letterlijk als figuurlijk
Ik blijf dan weer hangen op een punt waar ik me als kind al inlas toen boekjes als de x-factor wekelijks op de deurmat viel.
Hebben wij(lees: de regering) die technologie niet allang verkregen, of onderschept van 3e partijen uit het universum?
Partijen die, en dat is gezien onze huidige kennis van geschiedenis van de mensheid die zich in enkele tienduizenden jaren heeft ontwikkeld, alleen al dubbele zoveel tijd hadden om zich te ontwikkelen.
Mogelijk zelfs het tienvoudig aan ontwikkel tijd.

Daarbij ook gedacht aan beperkingen van technologische vooruitgang die wij in de middeleeuwen door de kerk kregen opgelegd. Waardoor we in feite een achterstand hebben verkregen.

Op de planeet aarde zijn wij een vrij jong soort.
Veel planeten die al veel langer mee zijn gegaan en mogelijk minder catastrofes hebben gehad.
Wat weten we nou precies van de andere planeten. We hebben officieeël enkel pas de maan, en mars redelijk goed bezocht, en van overige is het speculeren door een telescoop of voorbij vliegende satelieten.

Wat ik bedoel te zeggen is dat we in de afgelopen eeuw een goede start hebben gemaakt richting de technologische tijdperken. We hebben bijna uit het niets een ontwikkeling zien opkomen in de computer chips, en met deze technologie kunnen wij nu veel beter de minescule kanten van het leven bekijken. De atomen en bouwstenen. Maar ook turen naar het universum.

We hebben onlangs een wetenschappelijke doorbraak gezien in deeltjes die onderling van elkaar in contact staan. Deze deeltjes zijn via een tot nog toe onzichtbare link aan elkaar gelinkt. (misschien dat iemand een link heeft naar dit bericht)
Dit soort doorbraken openen de deur naar het denken aan wormgaten en dergelijke theorie'n over het heelal.

In feite.. weten we als mens nog niets. We zouden zo makkelijk in de maling genomen kunnen worden. In het geheim bespiet kunnen worden of meegenomen kunnen worden door wezens (huminoid) die deze technologie al duizenden jaren eerder hebben ontdekt en door ontwikkelt.

Maar ook deze wezens zijn inprincipe van vlees en bloed. Ook deze wezens hebben de mogelijkheid om fouten te maken. Hebben ze dat al?
Ik vermoed van wel. Als belangrijkste punt gooi ik Rosswel (1947!!) in het midden waarvan de generaal die de kwestie destijds opnam onlangs op zijn sterfbed uitsprak dat er daadwerkelijk buitenaards leven is gevonden? Een grap? Of werkelijheid van een van de weinige selectie mensen die van dit 'geheimpje' op de hoogte zijn?
Stel je alleen al voor dat in 1947 er inderdaad een ruimteschip gevonden is. Dat is meer dan 60 jaar geleden. Hoe ver zijn we met de technologie in plekken als Area 51. Een onderzoek basis, die in mijn ogen met meer dan toeval op en rond dezelfde plek is gestationeerd als het incident in Rosswel.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 24 april 2008 @ 14:54:05 #8
31101 _Led_
pi_58279190
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik blijf dan weer hangen op een punt waar ik me als kind al inlas toen boekjes als de x-factor wekelijks op de deurmat viel.
Hebben wij(lees: de regering) die technologie niet allang verkregen, of onderschept van 3e partijen uit het universum?
Dat denk ik persoonlijk niet, de regering verandert heel veel - er gaan jaar in jaar uit mensen in en uit de regering, en die zouden altijd hun mond houden en meedoen ?
Hoe meer mensen een geheim weten, hoe sneller het uit lekt... En in dit geval zou 'de regering' bestaan uit alle mensen die er ooit, ook al is het maar even, ingezeten hebben.
Ik geloof dat de mens niet 'goed' genoeg is om grote complotten lang geheim te kunnen houden
quote:
Als belangrijkste punt gooi ik Rosswel (1947!!) in het midden waarvan de generaal die de kwestie destijds opnam onlangs op zijn sterfbed uitsprak dat er daadwerkelijk buitenaards leven is gevonden? Een grap? Of werkelijheid van een van de weinige selectie mensen die van dit 'geheimpje' op de hoogte zijn?
Mja, het zou best kunnen.
Als dat echt zo zou zijn zou je verwachten dat er in 40 jaar een hoop geleerd zou zijn door bestudering van hun technologie.
En we zijn ook flink vooruit gegaan, ik kan alleen moeilijk inschatten of we dat nou aan onszelf te danken hebben of aan gevonden technologie...

Maar als ze nou daadwerkelijk hier rond vliegen met hun schotels, wat zouden ze dan doen ?
Ons bestuderen ? Zou dat niet minder opvallend kunnen ?
zzz
  donderdag 24 april 2008 @ 15:06:07 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58279469
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat denk ik persoonlijk niet, de regering verandert heel veel - er gaan jaar in jaar uit mensen in en uit de regering, en die zouden altijd hun mond houden en meedoen ?
Hoe meer mensen een geheim weten, hoe sneller het uit lekt... En in dit geval zou 'de regering' bestaan uit alle mensen die er ooit, ook al is het maar even, ingezeten hebben.
Ik geloof dat de mens niet 'goed' genoeg is om grote complotten lang geheim te kunnen houden
Mja, maar The Disclosure Project dan?
En dat is alleen al een 'kleine' greep van mensen die menen het publiekelijk te maken. Volgens diezelfde mensen wordt veel verzwegen door bedreigingen.
Jouw eigen leven of die van een naaste op het spel zetten voor een verhaal waar veel mensen hun vraagtekens bij zetten en je eigen geloofdwaardigheid. Want met harde feiten valt niet op de proppen te komen. Meeste school systemen hebben tegenwoordig al detectie poortjes. Wat voor controle is er bijvoorbeeld wel niet op een geheime leger basis. Body scan?

En niet te vergeten een top salaris.
pi_58279499
quote:

Maar wij zouden ons denk ik wel gecamoufleerd opstellen, zodat de aliens ons niet zouden kunnen zien.
pi_58279990
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Mja, maar The Disclosure Project dan?
Na 2001 (dus alweer 7 jaar geleden) is het erg stil geworden rond Greer en zijn "ontdekkingen". Betekent niet persé dat het compleet onzin is, maar ik zou meer verwachten (en dat werd ook zo ongeveer beloofd) in die 7 jaar. (had Greer ook geen contact voorspeld vorig jaar in Frankrijk o.i.d.?)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 24 april 2008 @ 15:30:50 #12
31101 _Led_
pi_58280039
Let er op dat we niet weer in een welles-nietes situatie belanden he

Het kan natuurlijk ook zo zijn zoals in "The HitchHikers guide to the galaxy",
dat een verveelde alien hier af en toe landt, en voor een niksvermoedende voorbijganger een raar dansje doet en "bliepbliep" roept puur om mensen te pesten
zzz
  donderdag 24 april 2008 @ 15:34:45 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58280131
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Na 2001 (dus alweer 7 jaar geleden) is het erg stil geworden rond Greer en zijn "ontdekkingen". Betekent niet persé dat het compleet onzin is, maar ik zou meer verwachten (en dat werd ook zo ongeveer beloofd) in die 7 jaar. (had Greer ook geen contact voorspeld vorig jaar in Frankrijk o.i.d.?)
Opzig is the disclosure project redelijk geflopt. Wat voor echte publiciteit heeft het destijds nou gehad.
Als alleen elke nieuws zender het item voor 10 seconden lieten zien, alleen om aan te geven dat er mensen op posities binnen bedrijven hebben gezeten waar je toch wel wat meer dan fabeltjes van mag verwachten. Maar zelfs dat was ze destijds niet gegunt.

Volgens mij zijn een aantal van hen nog redelijk aktief. Maar dan meer op van die x-conferenties. Beetje om hun geld nog bij elkaar te krijgen. Een echte baan bij hun oude baas hoeven ze niet meer te verwachten lijkt me. Hoewel je een goede boterham kan verdienen in de UFO scene, is het nou niet bepaald een vet pot.
En zet je jezelf nog redelijk te kijk ook, want een groot deel van de bevolking twijfeld bij het woord ufo al aan je gezond verstand.

Maar nog even op Greer: inderdaad apart mannetje.
pi_58280455
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Opzig is the disclosure project redelijk geflopt. Wat voor echte publiciteit heeft het destijds nou gehad.
Als alleen elke nieuws zender het item voor 10 seconden lieten zien, alleen om aan te geven dat er mensen op posities binnen bedrijven hebben gezeten waar je toch wel wat meer dan fabeltjes van mag verwachten. Maar zelfs dat was ze destijds niet gegunt.

Volgens mij zijn een aantal van hen nog redelijk aktief. Maar dan meer op van die x-conferenties. Beetje om hun geld nog bij elkaar te krijgen. Een echte baan bij hun oude baas hoeven ze niet meer te verwachten lijkt me. Hoewel je een goede boterham kan verdienen in de UFO scene, is het nou niet bepaald een vet pot.
En zet je jezelf nog redelijk te kijk ook, want een groot deel van de bevolking twijfeld bij het woord ufo al aan je gezond verstand.

Maar nog even op Greer: inderdaad apart mannetje.
Ik zou graag willen dat ze met bewijs aan kwamen, maar tot nu toe blijft het warrig.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 24 april 2008 @ 16:21:37 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58281171
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zou graag willen dat ze met bewijs aan kwamen, maar tot nu toe blijft het warrig.

Wat in mijn ogen toch wel een van de meest interessante 'leaked' documenten zijn. Zijn de MJ-12 documenten.
Voor de mensen die niet weten wat dit zijn, de majestic 12 zou een georganiseerde groep mensen zijn, opgericht door de amerikaanse regering ten tijde van de Roswell crash.
In dit document zouden de richtlijnen staan van het afhandelen en reageren op diverse aanvaringen met buitenaardse levensvormen.
De documenten zouden oorspronkelijk uit de jare 50 komen.

Ik kan de directe link van de documenten niet zo snel vinden, maar veel van dit soort documenten zijn te vinden op http://www.majesticdocuments.com

http://en.wikipedia.org/wiki/Majestic_12
Ook veel op te vinden.
pi_58282235
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat hele disclosure project was toch niet meer dan een verzameling oude/vage verhalen over rijen lampjes in de lucht, snel bewegende objecten en dat soort zaken. Aangesterkt met een aantal getuigenverklaring die soms wel hele bizarre vormen aannamen. Eigenlijk werd daar een beetje hetzelfde verteld wat je ook op een gemiddelde UFO documentaire op Discovery ziet. Al met al was het maar weinig overtuigend.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:39:04 #17
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_58297227
filmpje van Phil Schneider (Geoloog & Engineer), die verteld over ondergrondse basis waar hij gewerkt heeft en waar hij contact had met greys en werd aangevallen door greys. Later is hij geliquideerd, waarschijnlijk vanwege zijn uitspraken. Dit vind ik naast het Disclosure Project een wat meer boeiend verhaal. Er staan nog meer filmpjes op youtube over zijn lezingen.

Best frustrerend als je iets vertelt en als het waar is, dat niemand dat aanneemt nog deze dag. Maar ooit zullen we de waarheid weten.

Volgends mij had Ticker hier ooit een topic van gemaakt.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 28 april 2008 @ 17:54:25 #18
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58363023
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:39 schreef Killaht het volgende:
filmpje van Phil Schneider (Geoloog & Engineer), die verteld over ondergrondse basis waar hij gewerkt heeft en waar hij contact had met greys en werd aangevallen door greys. Later is hij geliquideerd, waarschijnlijk vanwege zijn uitspraken. Dit vind ik naast het Disclosure Project een wat meer boeiend verhaal. Er staan nog meer filmpjes op youtube over zijn lezingen.

Best frustrerend als je iets vertelt en als het waar is, dat niemand dat aanneemt nog deze dag. Maar ooit zullen we de waarheid weten.

Volgends mij had Ticker hier ooit een topic van gemaakt.
Volgens mij ben ik tegen die tijd allang dood
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58398305
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik tegen die tijd allang dood
Er zijn wetenschappers die beweren dat we binnen 25 jaar uitsluitsel krijgen. Dit vanwege de vooruitgang die gemaakt wordt in de wetenschap en vooral op telscoop / ruimteonderzoek gebied. Ze zijn steeds beter in staat om grotere stukken ruimte te scannen naar tekenen van leven. Dus wie weet maak je het toch nog mee.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:56:03 #20
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_58406629
Als er al leven buiten onze planeet is, wat ik niet uitsluit want dat zou in mijn optiek erg arrogant zijn. Dan zou je als model mbt levensomgang eens kunnen kijken naar de geschiedenis van de mens zelf als ras.

De geschiedenis laat ons in principe zien dat alles op macht gebaseerd is, en dat het ene volk het andere in een vorm van slavenij bracht/brengt. Lekker een ander voor je laten werken, dan kun jij jezelf ontwikkelen en macht behouden. Brood en spelen, een mooi strategisch voorbeeld van "legale" slavernij.

Lijkt me dus geen slecht plan om eens op te houden met aandacht te trekken en licht en geluid de ruimte in te sturen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 april 2008 @ 22:57:22 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58406662
quote:

Lees Splinter van Larry Niven & Jerry Pournell
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:16:39 #22
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_58413371
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef DaantjeF het volgende:
Als er al leven buiten onze planeet is, wat ik niet uitsluit want dat zou in mijn optiek erg arrogant zijn. Dan zou je als model mbt levensomgang eens kunnen kijken naar de geschiedenis van de mens zelf als ras.

De geschiedenis laat ons in principe zien dat alles op macht gebaseerd is, en dat het ene volk het andere in een vorm van slavenij bracht/brengt. Lekker een ander voor je laten werken, dan kun jij jezelf ontwikkelen en macht behouden. Brood en spelen, een mooi strategisch voorbeeld van "legale" slavernij.

Lijkt me dus geen slecht plan om eens op te houden met aandacht te trekken en licht en geluid de ruimte in te sturen.
Precies waar Steven Hawking ook voor waarschuwt
pi_58416175
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef DaantjeF het volgende:

Dat is al bijna niet meer te stoppen, alleen TV signalen alleen al, zijn al meer dan 60 onderweg alle kanten op en andere signalen nemen alleen maar toe (radio, internet, telefoon). Daarmee vergeleken valt het kleine beetje wat we bewust uitstralen, in het niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_stranger op 01-05-2008 14:52:36 ]
C. Sagan
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:40:58 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58416260
Dat is eigenlijk ook de sub-theorie van de alien-akkoord aanname die door 'allu-hoedjes' als ik wordt aangenomen.

Als ik mensen als Dan Burisch en Phil Schneider (zie filmpje in post boven) mag geloven, is dat een shithole die al niet te stoppen is.
In het zelfde verhaal heb je ook de alien ontvoeringen. Mensen die tegen hun wil in experimenten over hun heen krijgen.
Oftewel het macht spelletje waar jullie over spreken.
Can't see us, but we can harm you.
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:48:36 #25
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_58417532
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat is al bijna niet meer te stoppen, alleen TV signalen alleen al, zijn al meer dan 60 onderweg alle kanten op en andere signalen nemen alleen maar toe (radio, internet, telefoon). Daarmee vergeleken valt het kleine beetje wat we bewust uitstralen, in het niets.

De kracht van de straling heb ik nooit onderzocht. Kan me wel voorstellen dat een mobiele telefoon minder doet in tegenstelling tot een "gerichte beam" richting een ander zonnestelsel. Over dit soort krachtigere verzendingen spreek ik dan. Ben met je eens dat we met onze huidige technologische middelen inderdaad (on/bewust) al genoeg "ruis" veroorzaken...

In ontvoeringen etc. geloof ik inmiddels niet meer. Ik geloof wel dat we als mensen gesterkt zijn door de evolutie in de natuur. Een mooie bescherming tegen "invaders" (als die er al zouden zijn) zou dan onze micro biologisch schild kunnen zijn door ons (onbewuste) gevecht en sterking mbt bacterieën. Je kunt volgens mij echt niet zo maar even een "verre planeet" oplopen en denken dat dat geen invloed heeft op je immuunsysteem (als je je daar al kunt bewegen en/of ademen).

Blijft een mooi onderwerp dit.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')