Tenminste wat beleving en passie in het spel dan dat oeverloze getik.quote:
Hoop ik ook, dan kunnen we er net zo goed helemaal niet om spelen en de beker meteen aan Man Utd geven, Liverpool presteert al jaren niks tegen Man Utdquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
Jammer.
All-England final dus.
Hopelijk wel LFC dan als tegenstander voor SCUM.
Fan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
by far beste team van wereld dat man utd
Op dit moment zeerzeker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
by far beste team van wereld dat man utd
Echt super gewoon. Het mooie is dat de commercial ook in het buitenland met Oranje eindigt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een reclame
Had het liever in beter kwaliteit gezien.
Nederland en Portugal zijn ook de paradepaartjes tijdens het EK van Nike.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Echt super gewoon. Het mooie is dat de commercial ook in het buitenland met Oranje eindigt.Althans, als ik Youtube mag geloven.
* Eric_Cantona meldt zichquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker weten.
Nike is altijd creatief in de aanloop naar een groot toernooi.
Kan die reclame nog herinneren met Cantona die de duivel kapot schiet
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef zjroentje het volgende:
Haha, ik heb er van genoten hoor.
Wat?quote:
Tuurlijk man, maar dat is ook inherent aan het supporteren van 1 van de clubs.quote:
Dat moet wel, je bent supporter van Heraclesquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ook.
Als er een bal rolt geniet ik bijna altijd.
Dat is eigenlijk waar 't voorgaande seizoenen aan schortte en "we" dus in problemen kwamen in de loop van 't seizoen. Nu vang je blessures bijna moeiteloos op met 'n bank reserves die in de basis niet zouden misstaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester vandaag de verdiende winnaar. Wat was Barca in de 2e helft toch vreselijke machteloos voorin zeg. Dat terwijl je verwacht dat ze juist de verdediging van Manchester onder druk zouden zetten.
Als er überhaupt nog wat gevaar kwam kwam dat van Barca's enige hoop, Messi. Rooney en Vidic ontbraken vandaag en Manchester heeft toch nog aardig gespeeld moet ik zeggen. Zegt ook meteen veel over hun brede, kwalitatief goede selectie.
Zambrotta bij de 1-0 trouwens:
Okee, goed punt. Dat deden ze zeker perfect. Alles werd uitstekend geneutraliseerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef zjroentje het volgende:
De druk die United bij vlagen zette op de man met bal, dat was echt genieten.
Heb je niet genoten van Heracles in de 2e seizoenshelft? De halve finale tegen Roda JC bijvoorbeeld? Of keek je toen die laffe 0-0 van Ajax tegen PSV?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet wel, je bent supporter van Heracles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |