Sommige mensen hebben écht geen tactquote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
okee nu MOET ik het weten... wanneer heb je nou minder zin, met of zonder pillen![]()
Moet jij niet sparen voor een huis ?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Genoeg een heeeeeleboel leuke dingen
Volgende week maar eens auto-onderdelen shoppen, nieuwe velgen+banden, strut-bar, wissers, lampen, kleine beurt...
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
Oy, zoiets heet een hypotheek!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet jij niet sparen voor een huis ?
Het is ook een irritant stuk troepquote:Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit schijnt het meest vervelende muziekstuk ooit te zijn
Kijk, zo hoort het. Geld binnen > uitgeven.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Genoeg een heeeeeleboel leuke dingen
Volgende week maar eens auto-onderdelen shoppen, nieuwe velgen+banden, strut-bar, wissers, lampen, kleine beurt...
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
En bij welke bank werkt u dan wel niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef iamredleader het volgende:
En voor hypotheken kom je bij de ???
Bank, jawel![]()
Bel/sms/pm maar als je advies nodig hebt
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Wiebelkont het volgende:
En bij welke bank werkt u dan wel niet?
Google vindt niksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mag ik bij deze het woord "kanarieblaf" introduceren?
Te gebruiken op ongeveer dezelfde manier als "het leplazarus". Bijvoorbeeld: Ik verveel me de kanarieblaf, ik schrok me de kanarieblaf en dergelijkequote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Google vindt nikswat is het?
Owkee. Ik dacht meer als in dat je kanariepiet lawaaierig wasquote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Te gebruiken op ongeveer dezelfde manier als "het leplazarus". Bijvoorbeeld: Ik verveel me de kanarieblaf, ik schrok me de kanarieblaf en dergelijke
Ik hoop over een tijdje aan die criteria te voldoenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.![]()
Maar zonder grappen of grollen, je kan altijd om eenvoudig advies vragen, kost niksen ik hoef echt hier op Fok! m'n klanten niet te gaan zoeken
![]()
Even ter info voor de mensen die het niet weten: Van Lanschot is een Private Bank. Doelgroep-criteria zijn een bruto-jaarinkomen van meer dan EUR 100.000,- en/of vrij belegbaar vermogen van EUR 250.000,-
En dat is de onderkant van de klantengroep
Ik hoor het welquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hoop over een tijdje aan die criteria te voldoen. Tot die tijd moet je nog even geduld hebben, en staan mn centen bij de ATbank
Beter een blaffende kanarie dan een grommend konijnquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Blaffende kanaries praten niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |