2 op een grote motor en een op een normale kart volgens mij....quote:
Heb ik al gedaan, misschien dat we tegelijk online moeten zijn.. Nu kan ik ff niet, ben niet in de buurt....quote:
Add me isquote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef neggix het volgende:
[..]
2 op een grote motor en een op een normale kart volgens mij....
Klopt, had hem vanochtend 4x achter elkaar gereden. Die baan is 90% itembased en 10% skillbased.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef SnuggLe het volgende:
Je verliest op 1 Luigi Circuit meer dan dat je in andere races op kunt bouwen![]()
NEKSCHOT voor de mensen die Luigi Circuit kiezen! [ afbeelding ]
Inderdaad, dat ze al die Luigi Circuit-fans maar op een aparte server gooien, hebben wij er in ieder geval geen last vanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef SnuggLe het volgende:
Je verliest op 1 Luigi Circuit meer dan dat je in andere races op kunt bouwen![]()
NEKSCHOT voor de mensen die Luigi Circuit kiezen! [ afbeelding ]
Ja zie je niet online bij friends maar race nu met je samen met pannenkoekquote:Op donderdag 24 april 2008 20:01 schreef Oksel het volgende:
Kom dan!!!
Je kan beter 2e liggen en goed oppassen niet in de blast van het blauwe schild te komen. En steeds een itempje achter je kar hangen natuurlijk ter bescherming.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb vandaag ook al veel punten kwijtgeholpen
allemaal van die kutttracks ook. Luigi Circuit, Yoshi Falls, Shy guy beach. Je positie maakt daar tot op de laatste bocht geen zak uit.
Ik wilde net vragen "Heb je geoefend?" gezien de races van net, maar nu lees ik dit; je hebt dus wijn opquote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef Oksel het volgende:
Okay, ik heb een fles wijn op, de vrouw des huizes is pleitos, ik slinger hem aan.
Er komt een dag dat ik ook van JOU winquote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Oksel het volgende:
En we kwamen op Rainbow Road mooi met z'n tweeen binnen, ik 3e, Snuggle 2e.
Saviour, wat was je nick ook-als-weer?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb vandaag ook al veel punten kwijtgeholpen
allemaal van die kutttracks ook. Luigi Circuit, Yoshi Falls, Shy guy beach. Je positie maakt daar tot op de laatste bocht geen zak uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |