Inderdaad: w0000000000000000t wat VET!quote:
Maar ik weet niet of ik je nu moet executeren, of moet bedanken, want ik kan nu zelfs 2e of 3e worden op de Rainbow Roadquote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef SnuggLe het volgende:
ROT OP MET JE RAINBOW ROAD!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh...en ook met Luigi Circuit. Diegene die dat kiest moet geexecuteerd worden!
TVPquote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef Kokstra het volgende:
Zal maar even mijn Friendslist gaan bijwerken morgen, zie allerlei fokkers die ik nog niet toegevoegd heb
Speelde jij ook mee? Zag ik jou? Jij mij?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
zo dat was ff tof toennet online zeg.
Vast wel, die races met 9 van de 10 ofzo fokkers zat in. Erg geinig.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Oksel het volgende:
Speelde jij ook mee? Zag ik jou? Jij mij?
Die raket kun je nog wat bijsturenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:57 schreef Oksel het volgende:
Aardig rossen. Elkaar vooral niet sparen. Ster? ROSSEN!!En expres wachten met een raket totdat je lekker veel mensen raakt..
Ik zag het ja, 280 punten zelfsquote:Op donderdag 24 april 2008 01:24 schreef neggix het volgende:
En weer zo'n tyfus disconnect, weer 250 punten kwijt
Jezus, kunnen ze daar niet ff een patch voor uitbrengen ofzo
Dank je voor de infoquote:
Rustig maarquote:Op woensdag 23 april 2008 22:17 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Sorry maar waar slaat dit op?![]()
Ga je mij googlen/nazoeken op internet en kijken wat ik schrijf op iemand zijn Hyves? Of wat?
Want als dat zo is is het behoorlijk triest
quote:Op donderdag 24 april 2008 06:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Rustig maarMaar je link naar het Mario Kart Friend Topic die linkt naar haar hyves en niet naar dat topic, vandaar.
edit: Fijn dat het tof was gisteravond, ik wil snel ook een rondje meedoen, lijkt me wel lachen.
PICS OR STFU!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Oksel het volgende:
Zo.. dit was zeker goede shit.. haha, mn vriendin kwam (naakt) vragen of ik wat minder wilde godverren en lachen.. haha.
Saviour, wat is je nick ook-als-weer???quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vast wel, die races met 9 van de 10 ofzo fokkers zat in. Erg geinig.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:04 schreef neggix het volgende:
Wat een chaosZo heerlijkl
Zoveel Fokkers, dat dat allemaal past
En SnuggLe, elke keer als ik jou zie, doe ik gewoon Rainbow Road, speciaal voor jou
quote:Op donderdag 24 april 2008 06:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Rustig maarMaar je link naar het Mario Kart Friend Topic die linkt naar haar hyves en niet naar dat topic, vandaar.
Jup, ik ga vanavond ook weer eens een poging doen om mijn rating omhoog te krikken.quote:Op donderdag 24 april 2008 07:32 schreef Tamaartje het volgende:
vandaag weer even racen natuurlijk
verkapte tvp
Dat woord tussen haakjes...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Oksel het volgende:
Dit was zeker een vet uurtje racen.. ik had echt heel veel pech, maargoed..![]()
Verder moet POM echt zijn nickname veranderen! Beetje lame! Er moet FOK! voor!![]()
Zo.. dit was zeker goede shit.. haha, mn vriendin kwam (naakt) vragen of ik wat minder wilde godverren en lachen.. haha.
oh dan denk ik dat ik je nog niet heb toegevoegdquote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef YPrue het volgende:
Hehe, nog altijd beter dan puntenaftrek![]()
Ik had jou btw al toegevoegd in mijn friendslist, maar ik zie jou altijd nog als '???' staan?
Helaas voor jou blijf ik eerstequote:Op donderdag 24 april 2008 08:28 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan , dankzij jou, nu gewoon 2e worden. F34R M3!![]()
quote:
Verwacht wel wat extra red shell-bombardementen op je, en bliksempjes als je net in de lucht hangtquote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk zijn jullie allemaal mietjes die het verdienen laatste te worden. En daar ga ik vanavond voor zorgen..![]()
(Is dit slim om te zeggen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |