Probeer jezelf wat positiever te zien i.p.v. je te laten verzuipen door dat oneindig grote nietszeggende geheel. Jij bent er. Probeer daar dan ook voor jezelf het beste van te maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
voor de rest wil ik wel van jullie graag weten wat jullie er van vinden om gewoon plep te zijn en hoe jullie het zoudne vinden als de GGZ je zo in een keurslijf zou willen gaan proppen .
Dan zouden mensen toch uit hun hart gaan leven ?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou er in 2012 plaatsvinden? Ik mis de moraal
.
Precies. En ik zal je vast een geheimpje verklappen. Het is de enige optie die je hebt, alle anderen leiden tot niets.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Probeer jezelf wat positiever te zien i.p.v. je te laten verzuipen door dat oneindig grote nietszeggende geheel. Jij bent er. Probeer daar dan ook voor jezelf het beste van te maken.
Waarom niet in 2011, of 2012quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef tinoz het volgende:
[..]
Dan zouden mensen toch uit hun hart gaan leven ?
weet ik niet , geen idee, ik zou het niet weten , ik weet het allemaal niet meer hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom niet in 2011, of 2012?
Ooit vond ik diepzinnigheid leuk maar het begint idd een last te worden ....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Probeer jezelf wat positiever te zien i.p.v. je te laten verzuipen door dat oneindig grote nietszeggende geheel. Jij bent er. Probeer daar dan ook voor jezelf het beste van te maken.
Bekijk het simpel, het begint bij het woord.Jij maakt jezelf gek met alle woorden.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ooit vond ik diepzinnigheid leuk maar het begint idd een last te worden ....
Een wirwar van al die gedachten, jij bent de baas.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ooit vond ik diepzinnigheid leuk maar het begint idd een last te worden ....
Allebei.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
ik weet het niet , ben ik nou gek ? of is de wereld gewoon 1 groot gekkenhuis ?
Ja, wil je wel geloven dat die drie zinnetjes van mij me flinke hoofdbrekens gekost hebben? En die tinoz schudt zo een een heel esaay van dat kaliber uit zijn mouwquote:Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Flashwin het volgende:
tinoz, jij bent echt fucked up in je hoofd
We hebben het over je gehad op de GGZquote:Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Flashwin het volgende:
tinoz, jij bent echt fucked up in je hoofd
Die veranderen ook vaak van naam.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:48 schreef tinoz het volgende:
[..]
We hebben het over je gehad op de GGZ
Ze moeten wel een beetje bij blijven hehquote:Op donderdag 24 april 2008 02:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die veranderen ook vaak van naam.
Goed idee, een flink stuk in je kraag en daarna vraag je jezelf weer hele andere dingen af.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:40 schreef Morwen het volgende:
@tinoz: Pak je leven gewoon op, zet alles op een rijtje. Haal jezelf uit die zielige modus, geef jezelf een trap onder je reet. Anderen helpen in deze staat helpen lijkt me niet verstandig, begin eerst maar met jezelf oplappen
Flashwin, ik zou me zorgen makenquote:Op donderdag 24 april 2008 01:48 schreef tinoz het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te snappen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap er niks van.
Ook die mooie post waar ik een paar minuten aan heb zitten arbeidenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Re het volgende:
zo, ff wat opgeschoond, geen suffe bagger en slowchat vanaf hier...
quote:Op donderdag 24 april 2008 01:48 schreef tinoz het volgende:
[..]
Dank Re, je had het ook wel ff aan mogen passenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Re het volgende:
Delirium LD
ik snap het wel denk ik, maar dat doet er niet zo toe, iedereen heeft wel het moment in zijn leven dat hij zich realiseert dat vechten tegen de molens 0,0 zin heeft
Maya kalender ofzo..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou er in 2012 plaatsvinden? Ik mis de moraal
.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Maya kalender ofzo..
Net zo nep als 2000, alhoewel de maya's hun zaakjes wel goed voor elkaar hadden in dat opzicht (sterren kieken en shit).
De meeste mensen willen wel, maar het zijn net die paar rotte appels die het verpesten voor de rest en de brutalen hebben de halve wereld, doe je nu eenmaal niet veel aan, soit.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
waarom hebben we de ommezwaai dan nogsteeds niet gemaakt ons algemene moraal te verbeteren .
Stel je eens voor hoe je leven eruit zou zien zonder internet, zonder media.. Scheelt een heel pak ellende. De mens is er gewoon niet op gebouwd om de problematiek van de hele wereld/mensheid op zich te nemen...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
Leven voor familie en vrienden en tevreden zijn wat ik heb.... oogkleppen op voor al het andere... en simpelweg gewoon onverschillig denken dat alles maar een ver van mijn bedshow is ?
De meeste mensen hebben al genoeg andere zorgen aan hun hoofd.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
waarom loop ik niet altijd mee met demonstraties en doen zo weinig mensen dat ?
Je hoeft niet altijd je oogkleppen op te houden, maar probeer wel in staat te blijven genieten van het leven, op jouw manier, anders ga je er zelf aan onderdoor en daar heb je ook niks aan.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
ik weet het niet meer hoor .... Ik weet ook niet of ik wel Hedonistisch kan levenop de manier die me opgedrongen wordt.
Des te meer reden om eerst je eigen leven te fixen, op orde te krijgen.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
Ik moet iets van mijn leven maken volgens een behandel plan of anders moet ik mijn leven lang in de psychiatrie worden geplaatst . Zover is het al gekomen , gewoon omdat ik tot 3 uur stap op mijn 27ste levensjaar ...en daar graag iets bij drink terwijl ik kwetsbaar ben.
Dat zal niemand volledig weten te doorgronden, daarvoor zit een mens en de samenleving veel te complex in elkaar, maar er zijn genoeg wetenschappers die zich hier reeds mee bezighouden. Enfin, je kan er zat boeken over lezen, maar om mensen te veranderen komt wel heel wat meer bij kijken, want je verandert mensen nu niet bepaald zomaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
nee ik weet het niet meer ... ik zoek geen compassie of medelijden ( als dat niet het zelfde is ) maar ik zoek iemand die weet wat het is .... wat maakt ons zo onmenselijk menselijk ?
Welke 3 punten bedoel je precies?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:en tergen gedachten over de drie genoemde punten mijn leven,
Elk mens is een beetje gek, dus ja, de wereld is 1 groot gekkenhuis, maar niet iedereen heeft evenveel moeite zich te conformeren aan de samenleving op een manier dat het voor jezelf en/of anderen draaglijk blijft.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende: heb ik dan toch mijn leven lang een soort van begeleiding nodig ? ik weet het niet , ben ik nou gek ? of is de wereld gewoon 1 groot gekkenhuis ?
1. Ik voel me niet gewoon plebquote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
voor de rest wil ik wel van jullie graag weten wat jullie er van vinden om gewoon plep te zijn en hoe jullie het zouden vinden als de GGZ je zo in een keurslijf zou willen gaan proppen .
het zijn er wel meer denk ik ,quote:Welke 3 punten bedoel je precies?
gast, je had gewoon niet zoveel moeten blowen in je jeugdquote:Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef tinoz het volgende:
[..]
het zijn er wel meer denk ik ,
ik bedoelde :te veel en te zwaar nadenken over de wereld tot het waanzinnge toe proberen mijn eigen leven goed te leven niets te zeggen hebben het leven depressief inzien iets willen betekenen niet verder kunnen komen door de GGZ te worden veranderd
quote:Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef tinoz het volgende:
[..]
het zijn er wel meer denk ik ,
ik bedoelde :te veel en te zwaar nadenken over de wereld tot het waanzinnge toe proberen mijn eigen leven goed te leven niets te zeggen hebben het leven depressief inzien iets willen betekenen niet verder kunnen komen door de GGZ te worden veranderd
quote:Op maandag 28 april 2008 01:40 schreef tinoz het volgende:
en jij vond mijn plannen geniaal ?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
Geef ik niet echt om de wereld meer en leer ik dan eindelijk dat mijn leven niet bestaat uit ideologiën schrijven en ideën ontwikkelen maar dat ik simpelweg moet accepteren dat de wereld is zoals het is ? Leven voor familie en vrienden en tevreden zijn wat ik heb.... oogkleppen op voor al het andere... en simpelweg gewoon onverschillig denken dat alles maar een ver van mijn bedshow is ?
Ach Tinoz, elke keer als ik topics van jou lees krijg ik toch elke keer weer een lach op dat kindersmoeltje van me! Zoveel meer zelfvertrouwen! Zoveel meer relativeringsvermogen! Bedankt daarvoorquote:Op maandag 5 mei 2008 12:46 schreef tinoz het volgende:
ik heb een IQ van 127 nu jij weer
Ja, want andere mensen vinden van zichzelf dat hun eigen ideeen slecht zijn, nou goedquote:Op maandag 5 mei 2008 12:58 schreef tinoz het volgende:
ik wil gewoon een onlincommunity opzetten die werkt naar behoren en daar heb ik gewoon mijn eigen ideeën over die naar mijn idee wel goed zijn .
Waarom ga jij er nou niet eens voor zitten, en met bestaande initiatieven meedoen ?quote:maar je moet er ook echt voor gaan zitten en over meedenken anders wordt het echt nooit wat .
Uhm, en dat wordt probeersel #2134 ?quote:kortom, als hier neits uitkomt weet ik het ook echt niet meer en ga ik iets anders proberen
quote:
quote:Ja, want andere mensen vinden van zichzelf dat hun eigen ideeen slecht zijn, nou goed
geef het dan de kansquote:Goede ideeen heeft iedereen, en zijn dus niks waard.
Eerst waarmaken, dan is een idee pas wat waard.
[..]
dat heb ik al geprobeerd bij amnesty , fairfood , proefdiervrij en bij de clienten commissie, bont voor dieren , greenpeace ,veilig verkeer Nederland , de SP de milieu defensie , de Clientebond van de GGZ en One man....quote:Waarom ga jij er nou niet eens voor zitten, en met bestaande initiatieven meedoen ?
[..]
die week daarna ga ik kijken hoe het schip binnenvaartquote:Uhm, en dat wordt probeersel #2134 ?
En wat ga je de week daarna weer doen als ik vragen mag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |