abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:52:44 #151
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58330525
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Vind Duivendrecht nou niet echt zo groot, dat krijg je als je CS hebt
Amstel is mij master station
Duivendrecht ligt trouwens in de gemeente Ouder-Amstel . Zulke onzin. Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuid Oost liggen nog de gemeentes Diemen en Ouder Amstel (Duivendrecht en Ouder-Amstel zelf).
Bijlmer is idd wel vet geworden, heeft de gemeente ook aardig wat miljoenen voor betaald.
Duivendrecht is nu inderdaad verworden tot een GTI (grand travaux inutile), weggegooid geld. Nauwelijks bebouwing rondom het gebied, de IC's en Sprinters tussen Utrecht en Schiphol hebben dit overstapstation eigenlijk overbodig gemaakt.

De verbouwing van het busplatform tot een parkeerterrein zegt alles.
  zondag 27 april 2008 @ 00:41:18 #152
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58331421
quote:
Een hogesnelheidstrein is in Fulda,in
Duitsland,op een kudde schapen gebotst
en ontspoord.25 inzittenden raakten
lichtgewond.De schapen liepen aan het
eind van een tunnel.20 zijn er dood.
Zondag shoarmadag.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_58334516
quote:
Op zondag 27 april 2008 00:41 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zondag shoarmadag.



Nu zie je dat het hebben van jacobsdraaistellen dit soort dingen waarschijnlijk had kunnen voorkomen.
  zondag 27 april 2008 @ 10:05:39 #154
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58334580
Alleen met deze baklengte zijn jacobsdraaistellen niet zo fijn. BTW: ook met jacobsdraaistellen was het spul ontspoord, maar misschien wat minder gekanteld.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 27 april 2008 @ 10:11:15 #155
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_58334627
En wat doe je wanneer, door een verbouwing, je stationsklok achter een houten wand verdwijnt....



Dan tape je toch gewoon twee klokken van de Hema aan een houten paal?
pi_58334634
Weer een dagje gesport


Een lange sleep ICM passeert Nijkerk als Intercity Leeuwarden/Groningen - Rotterdam/Den Haag.


NSR 1826 met Bedevaartstrein 13241 Groningen - Lourdes in de boog bij Nijkerk. Achterop loopt 1739 mee.


Te Dordrecht Zuid de Beneluxtrein met de 1185 voorop richting Brussel Zuid.


De lege houtafvaltrein uit Beeskow naar Roosendaal reed vandaag weer eens via de Betuweroute en werd daardoor na kopmaken via Dordrecht Zuid naar Roosendaal gereden door de RN6449.


Thalys 4331 op weg naar Paris Gare du Nord.


In een prachtig avondzonnetje passeert Rail4Chem 2006 met een volle Brescia-shuttle naar Emmerich. Alleen zaterdags rijdt deze trein planmatig 'onderlangs'
pi_58335359
quote:
Op zondag 27 april 2008 09:57 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu zie je dat het hebben van jacobsdraaistellen dit soort dingen waarschijnlijk had kunnen voorkomen.

Zo ziet het er dus uit als een trein door een kudde schappen rijdt.

Voor meer foto's en/of tekst http://www.fuldaerzeitung(...)fulda/art5879,581159


@ Zug-Chef, Wederom mooie foto's
pi_58335426
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Duivendrecht is nu inderdaad verworden tot een GTI (grand travaux inutile), weggegooid geld. Nauwelijks bebouwing rondom het gebied, de IC's en Sprinters tussen Utrecht en Schiphol hebben dit overstapstation eigenlijk overbodig gemaakt.

De verbouwing van het busplatform tot een parkeerterrein zegt alles.
weggegooid geld ben ik helemaal mee eens, maar qua omvang is duivendrecht groot en vrij bijzonder in zijn soort (1 van de slechts 2 kruisstations in NL).

@Zug-Chef. Vette pics! Ook vooral van die Lourdestrein. Apart dat die tegenwoordig vanuit Groningen vertrekt overigens.
pi_58335577
Die trein is door het bisdom Groningen-Leeuwarden gecharterd. Zie http://www.tctubantia.nl/(...)aal-naar-Lourdes.ece
pi_58336016
Rechtstreeks vanuit Maastricht naar Lourdes zonder tussenstop?
Dat noem ik pas doorrijden, beter dan de NS Intercities tegenwoordig
Socialist in Mercedes
  zondag 27 april 2008 @ 11:58:31 #161
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58336064
Zo, daar ben ik weer Ik heb even de nieuwe nachtverbinding Utrecht - København uitgeprobeerd. Leerzaam tochtje wel Het begon vrijdagavond om 19:31 (nou, wat later eigenlijk dus) met deze afschuwelijk smerige Railion-1603 die de trein naar Emmerich zou brengen.



In de trein reed onder andere ook een Russisch en een Wit-Russisch rijtuig mee. In het Russische rijtuig was een aantal dienstregelingen aangeplakt, waaronder deze voor de terugweg van vanochtend.



Handige tip trouwens voor de mensen die dit ook willen doen: in de trein die vanuit Amsterdam vertrekt, zit geen restauratierijtuig. Je kunt alleen bij je rijtuig-dude wat te drinken kopen. Wat is daar de handige tip dan aan? In de rijtuigen naar København verkoopt een Duitser 0,33 l Beck's voor ¤ 3,30. De Wit-Russen in het rijtuig ernaast verkopen halve liters van hun eigen brouwsel, voor één hele euro

Perfect op tijd kwam ik gisterenmorgen aan in København H, alwaar men zo zijn eigen ideeën heeft over waar de trein vandaan kwam..



En uiteraard nog even de bewijsfoto: CityNightLine in København



Welnu: Spotten maar. Eerst nog even een zware zesassige dieselloc aan kop van een dubbeldekkertrein naar Kalundborg.



En vervolgens een inmiddels vrij bekend gezicht: Deense Neus 5011 als RegionalExpress naar Nykøbing Falster.



Aangekomen in Nykøbing kon ik nog net getuige zijn van het vertrek van een ICE-TD richting het afrangeerterrein.



Alleraardigst rangeerlocje, en een blik op het instrumentarium.





Weer een class 1500 dieselloc, nu voor het seinhuis van Nykøbing.



Wat later kwam er een ICE-TD uit Hamburg binnen gereden, die gekoppeld werd met het eerder afgerangeerde stel, om samen door te gaan naar København.



Ondertussen was mijn trein terug naar København ook binnengekomen, een dubbeldekkertrein met ook een class 1500 erachter.





Vlak voordat ik kon instappen stormde nog treinstelletje 1041/1141 van de Lollandsbanen binnen.



En bij terugkomst in København fotografeerde ik nog een foeilelijke stuurstand van iets (van deze staan er heel veel afgesteld op verschillende plaatsen, rijdend heb ik ze niet gezien).



En tot slot nog wat S-Tog spul.





De oogst:



En nu eerst douchen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 27 april 2008 @ 12:04:29 #162
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58336142
Tering, die stuurstand! Je dacht dat het niet lelijker kon dan de oude Beneluxstuurstand! Maar verder: tof!

Wel jammer dat ze in die trein geen opfrismogelijkheid hebben...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_58336223
Whoooooooooot! Vette shit Flash!!! maar hoe kun je al zo fuckin snel weer terug zijn in NL?

oh ja.. class 1500 dieselloc, vette loc! en die met die stompe kop, komt ie ook niet bij onze zuiderburen voor? oh ja.. wat een enorm smerige 1600/1700 zeg! wow! dat heb ik nog nooit zo extreem meegemaakt!!
pi_58336296
Leuke shoot Fles, CNL in Kopehagen komt trouwens wel deels uit Amsterdam en deels uit München..
  zondag 27 april 2008 @ 12:25:41 #165
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_58336493
Fijne foto’s fles!

Wat ik trouwens opmerkelijk vind, is dat die ICE zo makkelijk lijkt te ontsporen. Ik bedoel, qua massa zijn 20 schapen toch niet zo zwaar / groot om een trein uit het spoor te tillen? Ik bedoel, 80 ton tegen een paar honderd kilo is toch eigenlijk een ongelijke strijd. Of is zo een reactie bij dit soort snelheden “normaal”? *

De TGV is toch ook wel eens met hoge snelheid ergens op geklapt, zonder dat ie nu helemaal uit de rails liep (mischien de voorste twee rijtuigen + koprijtuig, maar meer ook niet).

Ze hebben dan wel mazzel gehad dat het ongeluk in de tunnel gebeurde, zoals op de foto’s te zien is wat het koprijtuig van plan om naar rechts af te slaan. Had ie dat gekund, dan had ie een paar rijtuigen mee gesleurd en was het allemaal wat ernstiger afgelopen. Wat ook van voordeel was dat er op dat moment geen tegentrein kwam, dat had ook een uitstekende rotzooi gegeven. Of dat de wagons uit de rails gesprongen waren, en tegen de ingang geklapt zijn.

Wat doen ze dan eigenlijk, belt de machinist de verkeersleiding op om het traject te laten stremmen? En gaat de machinist dan vervolgens met een rode lamp zwaaiend richting de tegentrein lopen?

We hebben ook bewegend beeld:

http://www.tagesschau.de/inland/ice2.html
quote:
“Die Aufräumarbeiten im Tunnel gestalten sich schwierig. Unter Umständen wird er noch Tage lang gesperrt bleiben. "Die Schäden scheinen erheblich zu sein."
* Mischien heeft een andere trein iets verloren?
quote:
“Gestern waren doch mal wieder Weichenbauarbeiten im Richtungsgleis von Flieden nach Neuhof (müsste die letzte Weiche des neuen Gleiswechsels gewesen sein), so dass fleissig Güterzüge, Bamaschinen usw. über die NBS fuhren. Hab z.B. am Nachmittag selber welche auf der Fliedetalbrücke gesehen. Und da der nächste Abzweig ja südl. Burgsinn/Sinnberg ist, MÜSSEN diese Zusatzzüge alle durch den später ver-Schaften Tunnel...”
  zondag 27 april 2008 @ 12:27:37 #166
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_58336526


Ik zie op deze foto een kapotte wissel, kan het zijn dat de trein eerst de schapen geraakt heeft en dan bij deze wissel uit de rails gelopen is?

Waar kennen we dat ook alweer van, Eschede mischien?
  zondag 27 april 2008 @ 12:33:38 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58336622
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke shoot Fles, CNL in Kopehagen komt trouwens wel deels uit Amsterdam en deels uit München..
Ja, dat weet ik ook wel Maar let even op de schrijfwijze van "Amsterdam"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 27 april 2008 @ 12:38:32 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58336712
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:09 schreef ghizzer het volgende:
Whoooooooooot! Vette shit Flash!!! maar hoe kun je al zo fuckin snel weer terug zijn in NL?
Vrij eenvoudig, je neemt gewoon dezelfde CNL weer terug als waarmee je heen gekomen bent Personeel wat je ook herkent en zo
quote:
oh ja.. class 1500 dieselloc, vette loc! en die met die stompe kop, komt ie ook niet bij onze zuiderburen voor?
Naah. Hij lijkt uit de verte wel wat op een 11.8/9, een 20 of een 27 maar dat zijn allemaal electrische dingen. In DK zijn echt nog heel veel stukken niet geëlectrificeerd namelijk. Eigenlijk is alleen de hoofdlijn Flensburg - Kolding - Odense - KPH geëlectrificeerd en het S-Tog net van KPH. En verder misschien nog wat kleine zijlijntjes. Maar bijvoorbeeld wat ik gereden heb is tussel Ringsted en Nykobing F gewoon diesel.
quote:
oh ja.. wat een enorm smerige 1600/1700 zeg! wow! dat heb ik nog nooit zo extreem meegemaakt!!
Railion heeft op zich wel een reputatie op dit gebied inmiddels, maar dit is wel een beetje overdreven idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58336790
Op 13 maart 2007 was de RN 1603 nog zo goed als helemaal schoon..
  zondag 27 april 2008 @ 13:04:33 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58337188
That was then, baby, this is now
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58337299
vraagje, is die shit bij arnhem presikhaaf inmiddels weer gefixt? oh ja, welke FOK!'er stond er op dat filmpje. en dan nog een vraag... wie en hoe heeft dat zo op de kop kunnen fixen? thanx voor de antwoorden, ben namelijk heel erg benieuwd!
  zondag 27 april 2008 @ 13:14:56 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58337367
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:11 schreef ghizzer het volgende:
1. is die shit bij arnhem presikhaaf inmiddels weer gefixt?
2. welke FOK!'er stond er op dat filmpje.
3. wie en hoe heeft dat zo op de kop kunnen fixen?
1. ja
2. ik
3. inbussleuteltje Het was alleen de binnenplaat namelijk, niet de lichtbak zelf.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58337554
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

1. ja
2. ik
3. inbussleuteltje Het was alleen de binnenplaat namelijk, niet de lichtbak zelf.
ah ok ok.. wist niet dat dat met een inbussleutel te fixen was. maar hoe ver ga jij in je treinenfanatisme als ik vragen mag? ik bedoel, is het te combineren met je werk en als er ergens aan de andere kant van het land iets met treinen te beleven valt, ga je er dan ook meteen met de auto (of per trein :P) naar toe? ben benieuwd! ik bedoel, ik vind mezelf een liefhebber van treinen, die op z'n tijd van een leuke (mits wel bijzonder stuk wat ik niet of zelden) reis hou.
  zondag 27 april 2008 @ 13:29:56 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58337650
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:24 schreef ghizzer het volgende:
wist niet dat dat met een inbussleutel te fixen was.
Het is ook niet "zomaar" een inbussleuteltje, anders had je om de haverklap grappenmakers die dit deden
quote:
maar hoe ver ga jij in je treinenfanatisme als ik vragen mag? ik bedoel, is het te combineren met je werk en als er ergens aan de andere kant van het land iets met treinen te beleven valt, ga je er dan ook meteen met de auto (of per trein :P) naar toe? ben benieuwd! ik bedoel, ik vind mezelf een liefhebber van treinen, die op z'n tijd van een leuke (mits wel bijzonder stuk wat ik niet of zelden) reis hou.
Werk gaat uiteraard voor he En het zal ook niet zo snel gebeuren dat ik een dag vrij opneem om een treinen-evenement te gaan bijwonen of zo. Ik zoek gewoon de leuke evenementen uit, er wordt zat georganiseerd, en je kunt moeilijk overal heen. Maar ik ben wel blij dat het seizoen weer begonnen is ja. En dan boeit het me vrij weinig hoe ver weg het is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58337722
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het is ook niet "zomaar" een inbussleuteltje, anders had je om de haverklap grappenmakers die dit deden
[..]

Werk gaat uiteraard voor he En het zal ook niet zo snel gebeuren dat ik een dag vrij opneem om een treinen-evenement te gaan bijwonen of zo. Ik zoek gewoon de leuke evenementen uit, er wordt zat georganiseerd, en je kunt moeilijk overal heen. Maar ik ben wel blij dat het seizoen weer begonnen is ja. En dan boeit het me vrij weinig hoe ver weg het is
ah ok. seizoen weer begonnen? mis ik iets of zit ik er niet te diep in? treinen rijden toch elke dag?
pi_58337914
De toeristische stoomtreinen door de bollenvelden enzo rijden nu weer.
  zondag 27 april 2008 @ 15:53:26 #177
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_58340299
quote:
De Wit-Russen in het rijtuig ernaast verkopen halve liters van hun eigen brouwsel, voor één hele euro
Kijk, hier hebben we wat aan, mag je gewoon door die trein heen banjeren van treinstel naar treinstel?

Verders leuke plaatjes. o. ja lekker geslapen btw of had je een stoel??.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 27 april 2008 @ 16:07:15 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58340507
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef bork het volgende:
Kijk, hier hebben we wat aan, mag je gewoon door die trein heen banjeren van treinstel naar treinstel?
Yep, het zijn gewoon getrokken rijtuigen, je kan dwars door die trein lopen. Het was zelfs een tip van die Duitser die door z'n Beck's heen was Volgende keer dus gelijk overslaan Goed spul op zich Ik heb de doppen bewaard, zat eoa belastingzegel op
quote:
Verders leuke plaatjes. o. ja lekker geslapen btw of had je een stoel??.
Couchette, 4 persoons. Is echt een heel stuk relaxter dan een 6persoons
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58342172
Fles, coole reis
Voor de studenten onder ons: hoeveel euro's was je kwijt? en hoe geboekt?
Ik sta Af en toe op Amsterdam CS te kijken hoeveel mensen er in die nachttreinen zitten, heb toch het idee dat het er steeds meer worden en dat vind ik cool, want wil toch zelf ook nog een keer een leuke trip maken
  zondag 27 april 2008 @ 17:38:11 #180
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58342355
Wel tof, ff heen en weer naar København. Ik zou overstappen op de nachttrein naar Zweden , maar goed.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 27 april 2008 @ 18:34:11 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58343358
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:38 schreef Duvel het volgende:
Wel tof, ff heen en weer naar København. Ik zou overstappen op de nachttrein naar Zweden , maar goed.
Daar heb ik ook aan zitten denken natuurlijk Maar ik had nog een appeltje te schillen met die bordjespoeperts op het lijntje naar Nykobing F, vandaar. T zou interessant zijn om te kijken of je een slagje Utrecht - Stockholm kan maken binnen 39 uur
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 27 april 2008 @ 18:36:51 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58343436
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:27 schreef Willy84 het volgende:
Voor de studenten onder ons: hoeveel euro's was je kwijt? en hoe geboekt?
198 euro En dat is alleen het retourtje Utrecht - Kopenhagen. In binnenlands verkeer ben ik nog ruim 40 euro kwijt. Plus eten plus bier: 300 euro

Overigens is dat gewoon een vergelijkbaar tarief met NL. 8-9 cent per km.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 27-04-2008 18:50:06 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58343813
Zeker een last minute geboekt Dan betaal je je idd rot aan zoiets... Met vroeg boek korting kan je voor 39 of 49 euro een lig/slaapplek hebben per enkele reis
  zondag 27 april 2008 @ 19:17:37 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58344198
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeker een last minute geboekt Dan betaal je je idd rot aan zoiets... Met vroeg boek korting kan je voor 39 of 49 euro een lig/slaapplek hebben per enkele reis
Mwoa dat is goed zoeken hoor, tegenwoordig. Maar pas 2 weken geleden geboekt idd ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58345574
iemand enig idee hoeveel een retourtje arnhem - wien westbahnhof zou kosten? alvast bedankt!
  zondag 27 april 2008 @ 20:30:36 #186
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58345683
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:24 schreef ghizzer het volgende:
iemand enig idee hoeveel een retourtje arnhem - wien westbahnhof zou kosten? alvast bedankt!
www.bahn.de
www.citynightline.ch (linkt door naar waarschijnlijk www.nachtzug.de)

ik zou zeggen, klik je helemaal kleurenblind daar, en je weet alles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 27 april 2008 @ 20:33:29 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58345751
wie was er ook weer op zoek naar een foto van de afgefikte NMBS 1184?



Met dank aan Tommykes eh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58345810
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:24 schreef ghizzer het volgende:
iemand enig idee hoeveel een retourtje arnhem - wien westbahnhof zou kosten? alvast bedankt!
Als je nog goedkoop tarief wil dan moet je wel minstens 5 a 6 maanden van te voren boeken, anders betaal je je scheel
pi_58346266
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef Luco het volgende:
Vandaag op Groningen Couchette stellen gezien, met een NS-loc erachter... Iemand enig idee wat die daar deden?
Ik zag die trein gister ook voorbij komen in Meppel inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58346778
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

www.bahn.de
www.citynightline.ch (linkt door naar waarschijnlijk www.nachtzug.de)

ik zou zeggen, klik je helemaal kleurenblind daar, en je weet alles
thanx voor de info. helaas niet geleid tot gewenst resultaat. de zwitser site kom ik niet uit. mn basiskennis duits is niet toereikend en diebahn.de zegt geen prijzen te kunnen weergeven.

maar desalniettemin toch bedankt! kijk wel weer een x. ben overigens een jaar geleden al in wenen per trein geweest (mn ouders betaald), maar zou nog wel weer eens richting die kant willen.
pi_58348015
Kijk eens via NSHispeed.nl daar staat wel een en ander op. Met wat zoeken kom ik voor een enkele reis Amsterdam-Wenen uit op 89 euro, 178 voor een retourtje dus (plus nog wat toeslagen enzo)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 27 april 2008 @ 22:27:14 #192
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_58348201
iemand deze al gezien?
  zondag 27 april 2008 @ 22:31:14 #193
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_58348280
Ik zou toch voor buitenlandse treinreizen naar de treinreiswinkel gaan (geen aandelen ofzo) en bellen en mailen is ook geen feest. Maar gewoon fysiek naar Leiden of Amsterdam, je krijgt bij hun echt sparpreiskaartjes ook al kan je die zelf (of ns) nog niet boeken (dwz meer dan 2 of 3 maanden vantevoren). Just mine 5 cents (altijd al een x willen typen)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_58348380
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef du_ke het volgende:
Kijk eens via NSHispeed.nl daar staat wel een en ander op. Met wat zoeken kom ik voor een enkele reis Amsterdam-Wenen uit op 89 euro, 178 voor een retourtje dus (plus nog wat toeslagen enzo)
Dat is dus zo ongeveer het maximum tarief, niet de Sparpreis
pi_58348406
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Dat is dus zo ongeveer het maximum tarief, niet de Sparpreis
Het maxtarief is eerder 200 euro voor een enkele reis .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 27 april 2008 @ 23:54:46 #196
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_58350245
Volgens mij zijn dit de reguliere treinprijsjes. Zones zelf uitzoeken Zone E is o.a. Warszawa

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 28 april 2008 @ 00:04:44 #197
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_58350458
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:09 schreef ghizzer het volgende:
oh ja.. wat een enorm smerige 1600/1700 zeg! wow! dat heb ik nog nooit zo extreem meegemaakt!!
Mmm, dan ben je echt niks gewend.

Misschien is dat een leuk idee voor een wedstrijd, de meest smerige 1600/1700 wint een prijs
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 28 april 2008 @ 00:05:00 #198
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58350463
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:38 schreef Duvel het volgende:
Wel tof, ff heen en weer naar København. Ik zou overstappen op de nachttrein naar Zweden , maar goed.
Of de X2000 natuurlijk!
  maandag 28 april 2008 @ 08:34:05 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58352924
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Of de X2000 natuurlijk!
Ja, alleen een beeetje jammer dat die niet in Kopenhagen komt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 28 april 2008 @ 09:39:24 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58353700
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:54 schreef bork het volgende:
Volgens mij zijn dit de reguliere treinprijsjes. Zones zelf uitzoeken Zone E is o.a. Warszawa

[ afbeelding ]
Ha, zo hebben we er nog geen fluit aan natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')