quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
die zag ik ook net jaquote:
akkoord met kk? De hoofdletter van Policy? of de punt aan het einde?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Een kneiter van een tikfout staat er in dat stukje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekjker boeioend, altijd dat policy gelul weer. Treinen graag
Hm, die waren toch vooral populair in Zuid Afrika? Meen me iets te herinneren van "die blau trein" of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik er eens goed naar kijk, zien we daar dus maar EEN stoomlocomotief, en wel eentje volgens het Beyer-Garratt principe
Ook. Maar het schijnt dat locomotieven van dit type wereldwijd tamelijk populair geweest zijn. Wel vooral op neven- en smalspoorlijntjes. Het grote voordeel is namelijk dat de massa over een grotere lengte verspreid wordt, en je dus aan relatief licht gelegd spoor genoeg hebt, terwijl deze (drieledige) dingen ook niet zo snel in problemen kwamen bij krappe bochtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
Hm, die waren toch vooral populair in Zuid Afrika? Meen me iets te herinneren van "die blau trein" of zo?
Je weet wat het duitse woord "leer" betekent he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Wadloper het volgende:
Ohja, de 11.20 trein had dus een defect, werd iedereen doorverwezen naar perron 7b, voor de 11.46 trein, ging de Leertrein alsnog
Ik zat toen te wachten in de intercity richting Amersfoort...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Wadloper het volgende:
Sjonge jonge, wat een puinhoop was het vandaag op Groningen - Nieuweschans.
Meerdere vertragingen, de trein die naar Leer gaat om 11.20 had +20, vanwege een defect, dat treinstel is zelfs afgesleept
En gek genoeg blijft er dan vaak genoeg geklooi met wisselingen e.d.
Ohja, de 11.20 trein had dus een defect, werd iedereen doorverwezen naar perron 7b, voor de 11.46 trein, ging de Leertrein alsnog
Het oude talud tussen Rhenen en Kesteren wordt momenteel ingenomen door de provinciale weg. Als je de trein dus wilt doortrekken, moet je een nieuw talud maken, nieuwe brug, etcetera...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef ghizzer het volgende:
thanx voor de info over Kesteren - Amersfoort. wat ik mij dan afvraag nog.. waarom trekken ze Kesteren-Rhenen en Veenendaal-Leusden niet meer door? Is toch veel praktischer?! Ik bedoel, Amersfoort is een grote stad, maar als je bijvoorbeeld naar Arnhem of Nijmegen wil, ben je meteen veroordeeld tot die kutboemel over eensporig slakkerend spoor. Schiet niet op!
Merk overigens op dat jouw "oplossing" nog steeds een aardig stuk enkelspoors dieselbaan bevatquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef ghizzer het volgende:
thanx voor de info over Kesteren - Amersfoort. wat ik mij dan afvraag nog.. waarom trekken ze Kesteren-Rhenen en Veenendaal-Leusden niet meer door? Is toch veel praktischer?! Ik bedoel, Amersfoort is een grote stad, maar als je bijvoorbeeld naar Arnhem of Nijmegen wil, ben je meteen veroordeeld tot die kutboemel over eensporig slakkerend spoor. Schiet niet op!
Gewoon elektrificeren!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Merk overigens op dat jouw "oplossing" nog steeds een aardig stuk enkelspoors dieselbaan bevat
Veel plezier dan maar, weekend zonder kruidvatkaartjequote:Op vrijdag 25 april 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens, veel plezier morgen, Fles is even de hort op. Tot zondag
Tussen 13 en 19 uur was er niks aan de hand aldaarquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Wadloper het volgende:
Sjonge jonge, wat een puinhoop was het vandaag op Groningen - Nieuweschans.
Meerdere vertragingen, de trein die naar Leer gaat om 11.20 had +20, vanwege een defect, dat treinstel is zelfs afgesleept
En gek genoeg blijft er dan vaak genoeg geklooi met wisselingen e.d.
Ohja, de 11.20 trein had dus een defect, werd iedereen doorverwezen naar perron 7b, voor de 11.46 trein, ging de Leertrein alsnog
Uiteindelijk kon het bij de 'Tickets en service' ook niet. Tweede keer dat ik daar kom om een kaartje te kopen dat niet in de automaat zit en ze het ook niet kunnen uitgeven.quote:over mijn 2 via's kaartje...
is voor een bedevaartstrein naar lourdesquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:43 schreef Luco het volgende:
Vandaag op Groningen Couchette stellen gezien, met een NS-loc erachter... Iemand enig idee wat die daar deden?
mja, omdat daar ook mensen wonen die op bedevaart willen gaan denk ik?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
Waarom een bedevaartstrein vanaf Groningen?
Dat die treinen niet allemaal vanuit Utrecht vertrekken, en dat de mensen daar maar heen moeten gaan... Hoezo gaat iedereen nu opeens naar Lourdes?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, omdat daar ook mensen wonen die op bedevaart willen gaan denk ik?
ik heb het niet bedacht iig
Omdat deze niet vanuit Hengelo gaat... Nou goed?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
Waarom een bedevaartstrein vanaf Groningen?
Vind Duivendrecht nou niet echt zo groot, dat krijg je als je CS hebtquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:00 schreef ghizzer het volgende:
was afgelopen weekend trouwens weer in a'dam en het verbaast me elke keer weer hoeveel grote stations amsterdam e.o. heeft.
amsterdam bijlmer arena
duivendrecht
amsterdam cs
amsterdam sloterdijk
en dan heb ik het nog niet eens over stations als amsterdam zuid en amsterdam amstel
Dat gedoe heb je in Rotterdam ook: tussen Hoogvliet (gemeente Rotterdam) en Rotterdam zelf ligt nog de gemeente Albrandswaard (met kernen Rhoon en Poortugaal), en aan de noordkant is het nog erger: daar moet je van Rotterdam door Schiedam, Vlaardingen en Maassluis om in Hoek van Holland (ook weer gemeente Rotterdam) te komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Duivendrecht ligt trouwens in de gemeente Ouder-Amstel. Zulke onzin. Tussen Amsterdam en Amsterdam Zuid Oost liggen nog de gemeentes Diemen en Ouder Amstel (Duivendrecht en Ouder-Amstel zelf).
Bijlmer is idd wel vet geworden, heeft de gemeente ook aardig wat miljoenen voor betaald.
Die heb ik gisterochtend nog in Venlo gezien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef sander89 het volgende:
Door deze trein had ik gister 10 min vertraging tussen Utrecht en Amersfoort.
Kwam toevallig foto tegen:
[ afbeelding ]
Dat zijn Fenneks toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef sander89 het volgende:
Door deze trein had ik gister 10 min vertraging tussen Utrecht en Amersfoort.
Kwam toevallig foto tegen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |