Na und?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste Arriva GTW met panto is ook in Nederland gearriveerd
ik heb al een tijd niks meer over instromende ICMm's gehoord though. Hoe zou het daarmee zijn?quote:
Gelukkig. Omdat de stoeltjes nu al uit elkaar vallen?quote:
volgens mij was er deze week nog weer een afgeleverdquote:Op woensdag 30 april 2008 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb al een tijd niks meer over instromende ICMm's gehoord though. Hoe zou het daarmee zijn?
Dat klopt... word nu gebruikt voor trainingen voor de brandweer/hulpverlening. De middenbak van deze bak staat volgens mij te amersfoort bokkeduinen.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Van de week ging ik het bordje Utrecht Zuilen ophalen zag ik van Utrecht naar dat station een Koploper in de verte staan, is dat die versie 0?
Hier meerquote:Op woensdag 30 april 2008 12:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat klopt... word nu gebruikt voor trainingen voor de brandweer/hulpverlening. De middenbak van deze bak staat volgens mij te amersfoort bokkeduinen.
Zondag ben ik er met Bram geweest, je kan er zo naar toe lopen, vanaf station Zuilen 5 minuten, staat geen hek omheen ofzo, er is verder buiten die afgeragde ICM niet veel te zien, even verderop is een nieuw terrein van de NS met een hoop rijdend materiaal.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Van de week ging ik het bordje Utrecht Zuilen ophalen zag ik van Utrecht naar dat station een Koploper in de verte staan, is dat die versie 0?
Het opstelterrein Cartesiuswegquote:Op woensdag 30 april 2008 15:31 schreef bork het volgende:
even verderop is een nieuw terrein van de NS met een hoop rijdens materiaal.
dat vind ik zeker wel, maar ok, er zijn te veel plaatsen (bv. treinen) waarop het beslist niet gewenst is. en toegegeven, muv de 0-versie ICM vind ik het beslist niet kunnen dat er graffiti op treinen wordt gespoten. de kunst op zich van de tags e.d. is 'an sich' vaak bewonderingswaardig.quote:
Je bedoelt "pieces". tags zijn alleen maar die handtekeningetjes die ze in een hoekje erbij zetten.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:44 schreef ghizzer het volgende:
de kunst op zich van de tags e.d. is 'an sich' vaak bewonderingswaardig.
Eind 2010.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:01 schreef ghizzer het volgende:
iemand enig idee wanneer station Almere Poort geopend wordt?
Via Nico Spilt die een dienstmededeling van NS citeert. Ik zeg: "Gaan, zonder die banaan".quote:Vanaf 5 mei 2008 is het niet meer toegestaan met SGM-2 en SGMm aan elkaar te rijden. In het weekend van 4 en 5 mei wordt de tractieinstallatie van alle SGMm-stellen in de Turbostand gezet. Hierdoor wordt het tractievermogen van deze stellen maximaal benut, en worden het dus weer echte Sprinters. Lange tijd reden deze stellen namelijk met een sterk vermind aanzetvermogen, waarbij sommige stellen nog trager leken dan Mat'54. In het ombouwweekend zijn er in de dienst gewijzigde en niet gewijzigde stellen aan te treffen. Ook deze mogen absoluut niet aan elkaar rijden. Gebeurt dit wel, dan ontstaat er ernstige schade aan de tractieinstallaties. De Turbotreinstellen zijn tijdelijk te herkennen aan een groene sticker op de frontruit. Als alle stellen SGMm zijn gewijzigd, dan zullen de stickers weer verwijderd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |