Moet ie daar maar niet gaan trouwen....dat is precies vragen wat hij nu krijgt.....quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub zo volkomen..... een hele emotionele dag... en ze mogen maar doorgaan en doorgaan
van Japie kan hij nog wat hebben; van Brian niet meer
+1.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub zo volkomen..... een hele emotionele dag... en ze mogen maar doorgaan en doorgaan
Berga smegmaquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef Starlie het volgende:
Wat zei Brian nou..!?
Brian is fysiek veel sterker, dus dat afstormen op hem is zelfoverschatting.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Huub stormde op Brian af om hem de tering in te slaan maar werd tegengehouden.
oke, thanks.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet wettig, ......wat mij betreft. Ik heb geen enkele officiële tekst gehoord, geen trouwboekjes gezien, noppes nada van alles.
En dan vinden sommige mensen hier het nóg gek dat Huub kwaad wordt. Hij heeft zich de hele dag al bovenmenselijk ingehouden vind ik, toen dat tuig zelfs tijdens de huwelijksvoltrekking zich niet netjes wist te houden, dus ik begrijp best dat hij het nu een keer zat is.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Brian sloeg Joris.
Brian begon daarna uitspraken over Huub te doen.
Huub stormde op Brian af om hem de tering in te slaan maar werd tegengehouden.
Ze mogen al meer dan een jaar constant helemaal los op die jongen. Nooit is er eens iemand anders aan de beurt. Zelfs nu heeft Flens het fatsoen niet in haar donder om iets van respect te tonen. De febo zijn gewoon een walgelijk stelletje losers.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Aan de andere kant, wat Gert zei, om zoveel op te hangen aan fake....dat is ook nogal wat......misschien dat er een soort van omweg is?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, thanks.
En de aktes bij de notaris was ook alleen maar "koude uitsluiting", dus daarin zit ook niets van verplichtingen aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |