Successoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
perenboom
Ik ga naar huis, misschien red ik het dan nog voor de buien aankomen
Ik afwassenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ga ook maar eens naar huis![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
Tijdens mijn stage kreeg ik 630 euro per maand exclusief onkosten, exclusief kamerhuur, en dan nog sigaretten, toegang tot feestjes diners en not wat extra dingenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Amokzaaier het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaald? Bij de hovernier waar ik werk krijgen stagiairs 10 e per dag
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Deansensitized het volgende:
Maar jij was bevoorrecht Kuno
Ik krijg 250 euro per maand.
Leuk man, beetje kanker promoten!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
HELDquote:Op woensdag 23 april 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
Oh, vandaar die TT
Kijk eens wat ik vond: http://piles.nl/hosting/media/Pittige_tijden.rar
58 uitspraken in audio
Oh, en het regent
Leuke plek voor een niet rokerquote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
Absolutquote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
nou ja was natuurlijk een grap, ik zat gewoon op een verkoop afdeling, de commerciele afdeling voor Berlijn zat ook bij ons in het gebouw, die alle feesten in Berlijn organiseerde...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leuk man, beetje kanker promoten!
whehehe ja inderdaad hetzelfde ideequote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |