Die aoto wou ik ook hebben bij het kijken van die seriequote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ook vet
Maar die Plymouth 1968 GTX Convertible is een beetje nerd-jeugd-sentimentIs de auto uit serie Angel
Nederlanders zijn niets gewend qua afstand..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 79, Mikkie en Martin's autotopic![]()
![]()
Ben weer net terug uit Zeeland en Belgie, man man wat een kuteind rijden elke keer zeg
Oke, locatie voor de volgende meet is bij deze geplandquote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zal ik puur om jullie te jennen dan een PS3 met GTA4 kopen morgen?
Wij waren met 2 man. Ik heb 350 km achter de kiezen vandaag, en mijn collega zo'n 200.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niets gewend qua afstand..
Ik ben eens met een vriend meegereden naar zijn familie, eerst van Enschede naar Winsum (boven Groningen), de volgende dag van Winsum naar Oost-Souburg (Vlissingen) en weer terug naar Enschede.
Toen was ik het ook wel zat
Pff ik dacht na 'je' gezien te hebben van ik post op fok wel van blauwe spijkerbroek, naam die op de vrachtwagen stond en kleur blouse/jasje maar was toen ik thuiskwam eerst al vergeten dat ik 'je' uberhaupt gezien had... tot even later... en ook wat je dus precies aanhad, de naam op de vrachtwagen en dan weet ik al heulemaal niet meer of je blauwe fietstassen hadquote:
Dat het nog niet 100% zeker was dat zij het was. Dus refereer ik naar diegene die ik zag als 'jij' '(of 'je' in dit geval)quote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat hebben die aanhalingstekens voor betekenis?
Wat een ondervragingquote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was je voorbij bushalte heyendaal komen fietsen waar dus net tig mensen uit lijn 10 waren gestapt?
Ja zij ging er zelf op doorquote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wat een ondervraging![]()
Bel eens met de gemeente, die hebben vast wel wat op camera staan..
Het ziet er nogal vreemd uitquote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat het nog niet 100% zeker was dat zij het was. Dus refereer ik naar diegene die ik zag als 'jij' '(of 'je' in dit geval)
Kom op piet, dat moet je zelf ook kunnen bedenken, moet je niet eens eten ofzo?
Zoek je medelijden voor je helse tripquote:Op woensdag 23 april 2008 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik word weer genegeerdDan niet
Bijvquote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoek je medelijden voor je helse trip?
Lekker, halve werkdag in de auto gezeten dus?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wij waren met 2 man. Ik heb 350 km achter de kiezen vandaag, en mijn collega zo'n 200.
Zeg, ga lekker groenlinks stemmen ofzoquote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Q7 om de kinderen naar school te brengen, koop dan gewoon een vrachtwagen, kan je gelijk de hele klas thuisbrengen
. Die dingen zijn gewoon lomp
(net als de volvo XC90, de kia sorento en alle anderen in die klasse
).
Er komt een grote reclamecampagnequote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dom van Grolsch trouwens om die Cheersch nu al bekend te maken, nú wil ik er een. 13 mei is die interesse ws weer afgezakt
Mijn smaak voor auto's is niet politiek gerelateerd, en milieu interesseert me ook geen zak.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, ga lekker groenlinks stemmen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |