Ze heeft het nodig laten we eerlijk wezenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de hoeveelste keer wordt Claire nu al bijgeschminkt?
Door haar woest op d'r buik te gooien en anaal te penetreren lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voelt zelf ook wel aan dat hij er niet toe doet en dat-ie voor lul stond met z'n spandoekje en megafoontje.
Dus hoe bewijst Brian zijn mannelijkheid dan beter, dan door oeleboele te roepen tegen z'n vrouwtje.
pics!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:23 schreef 2live het volgende:
lekker die close up van Amanda's pruik.
Nou, dat denk ik niet. Ik durf er wel een paar contactpunten op te zetten dat wij vanavond weer kunnen genieten van zijn heroische terror verhalen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voelt zelf ook wel aan dat hij er niet toe doet en dat-ie voor lul stond met z'n spandoekje en megafoontje.
Dus hoe bewijst Brian zijn mannelijkheid dan beter, dan door oeleboele te roepen tegen z'n vrouwtje.
Ze krijgen geen poot aan de grond.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef Laagveld het volgende:
Nu wordt de vader van Huub op het (haar)matje geroepen vab B en A..Man praat heel zinnig..
Maar dat wil het trash niet horen
Dat heb je als je niets weet te zeggen, dan ga je bullshit uitkramenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:26 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Theo: Vroeger was je toch anders en dacht je toch anders?
Waar heeft doe loser het over........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |