Ik zag het pas zoooo laatquote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
Anders open je een nieuwe Cho.
[ afbeelding ]
Erg ongezond, maar welquote:Op woensdag 23 april 2008 17:00 schreef Chocobo het volgende:
5 CHEESE
Italiaanse extra dunne bodem, belegd met tomatensaus, gesmolten mozzarella, zachte rode Cheddar, volle Hollandse Goudse, verse gesneden tomaat, Monterey Jack en Parmesan. Dunne bodem 30cm 1x ¤7.99
Double Tasty
EAST SIDE SHOARMA , AMERICAN MEAT LOVERS Medium 25cm 1x ¤10.40
Ideal Cost
Ideal Cost Ideal Cost 1x ¤0.65
¤19.04
Gijs who kersquote:
Ik duim voor je Gijsquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef ChOas het volgende:
Zo, op weg naar Amsterdam om te horen of we de Local hero van 2008 zijn geworden...
Gijsssssssssquote:
Als het goed is deze zomer!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssss
Net Roy-o-Rama gelezen. Wanneer komt dat Castle Crashers nu eindelijk eens uit?
Euuh... ok ... cool ?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef ChOas het volgende:
Zo, op weg naar Amsterdam om te horen of we de Local hero van 2008 zijn geworden...
Kon het niet laten, heb korte stukjes film gezien van gameplayquote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef kepler het volgende:
heh al dat downloaden en die gameplay-video's van GTAIV
Ik wacht wel gewoon tot dinsdag
iedereen is positief, dus dat is goed genoeg voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon het niet laten, heb korte stukjes film gezien van gameplay
Zoooo mooi geworden Gijs
1-0 voor de Eagle.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e93_1208562044
Ik had ook bijna gekliktquote:Op woensdag 23 april 2008 19:53 schreef kepler het volgende:
ik moet me echt inhouden om geen gameplay-filmpje te kijken![]()
Is al een tijdje uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 07:53 schreef Bastard het volgende:
Zo zeg goeie cd van Anouk, who's your momma!
Nog niet zo lang uit.. heeft ze opgenomen in Amerika, inderdaad een heel andere cd van dr dan we gewend zijn, maar DIT is nou het type muziek waar ik van hou, komt haar stem wel lekker in uit ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is al een tijdje uit.
Goed is ie wel, ff weer een andere stijl van d'r.
Dat vind ik nogal een verschil Gijsquote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef gijsje79 het volgende:
Stones ook.
Wanneer ga je Pink Floyd waarderen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Dat pre-release gestress weer.
Ik ga voortaan altijd op vakantie rond grote gamereleases. Je hebt hem iets later, maar het geeft wel meer rust.
Gijs. Ik begin zondag met FF:CC. Echt enorm veel zin in!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:!
Ik ga voortaan op vakantie rond grote gamereleases...
Zeg dat nou eens hardopDwaaaaaasssss zeg ik je. Tis gewoon een kwestie van discipline. Jezelf erbij neerleggen dat je de game niet als eerste kan spelen.
Checkquote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel één hype-sms van Cho als hij hem in huis heeft!
Hahahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Zeg dat nou eens hardopDwaaaaaasssss zeg ik je.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een verschil Gijs
Wanneer ga jij nummers van Led Zeppeling nou eens waarderen?![]()
ik haal hem dinsdag wel gewoon opquote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Zeg dat nou eens hardopDwaaaaaasssss zeg ik je. Tis gewoon een kwestie van discipline. Jezelf erbij neerleggen dat je de game niet als eerste kan spelen.
Ah je bent bij een debiteurquote:Op donderdag 24 april 2008 15:21 schreef Olaf_the_Viking het volgende:
[..]
Dat GTA topic ook.
Gijsje79
Hmm, beetje donkere gebouwen. Matige textures ook zeg! En Jezus, die belichting is echt slecht! Niko ziet er ook maar vreemd uit... Zijn dit screens van de PS2 portquote:
GTA's gameplay is altijd het belangrijkstequote:Op donderdag 24 april 2008 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, beetje donkere gebouwen. Matige textures ook zeg! En Jezus, die belichting is echt slecht! Niko ziet er ook maar vreemd uit... Zijn dit screens van de PS2 port
Nee, van de Wii-versiequote:Op donderdag 24 april 2008 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, beetje donkere gebouwen. Matige textures ook zeg! En Jezus, die belichting is echt slecht! Niko ziet er ook maar vreemd uit... Zijn dit screens van de PS2 port
Tis mijn 2e filmpje,..... moest het even zienquote:
Ik heb toch maar gekeken...godver...stilquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:07 schreef Quinny het volgende:
Tis mijn 2e filmpje,..... moest het even zien![]()
Dank jequote:Gijs ik heb het erg druk op mijn werk. Mocht ik je niet meer zien,.... geniet van je vakantie he,..... lik op je billen,...kus,..
Ow.quote:Pas!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb toch maar gekeken...godver...stil
[..]
Dank je![]()
[..]
Ow.
Ja zeg het maar........quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:02 schreef Quinny het volgende:
OMGGGGGGG
GTAIV shoot-out! Dat einde en die ontploffing![]()
BUUUIGT ______O_______
http://toru.ee/view/5f6fa577b947
Eng realistisch,............. dat schuilen van die agent! Die andere agent die van afstand geraakt wordt in zijn auto en een paal raakt,.....quote:
Wel weinig verkeer in die straten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Quinny het volgende:
Eng realistisch,............. dat schuilen van die agent! Die andere agent die van afstand geraakt wordt in zijn auto en een paal raakt,.....
Ohhhhh,... en dit is natuurlijk maar een minimaaaaaal opname-moment!
Je kunt de camera instelling handmatig wijzigen, kon in de vorige delen ook. Dat gebeurt dus niet automatisch.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
Wat ik vaag vind is die camera.. hoe kan je nou je auto besturen als je vanuit de hoek van de straat kijkt
Cool om te zien hoor... ook dat vanuit de heli dat je de politieradio hoort, SUSPECT IS ON THE FOOT.
In Heat ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel weinig verkeer in die straten.![]()
Ja,... de demonstreren echt de camera standen,... zag je trouwens ook die camera-stand vanuit de politie-autoquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Die camera kom ik eigenlijk nooit aan, maar nu is het wel leuk zo te zien.... oh gijs heb er zooooon zin in.. sta er al 2 weken mee op en ga er mee naar bed. 100 uur gameplay easy!
ja ik zag het en piste in mn broek!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja,... de demonstreren echt de camera standen,... zag je trouwens ook die camera-stand vanuit de politie-auto![]()
Leek wel zo'n SBS6 cops programma,.... je ziet dan je auto vanuit het dashboard van de achtervolgende politieauto. Godver de kenker,.... sorry,... gilde net bij het 2e filmpje,....
Die helicopter camera stand leek wel reality tv manZIEK!!!!!
1 met rommel en 1 zonder aubquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:46 schreef Magneet het volgende:
pff 't zijnw el 2 dagen van veranderingen hieroGisteren merlijn van lange haren naar heel kort en vandaag alle rommel uit de tuin. Zal wel wat foto's maken voor en na
Gewonnenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef ChOas het volgende:
helemaal zonder zal niet gaan maar het gaat wel veel schelen. Heb die aanhanger nu al halfvol met troep die nog op de zolder lag.quote:
Dat is eigenlijk best wel stoer te noemen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gewonnen![]()
We spelen volgende week op dauwpop, ook op parkpop deze zomer en gaan een tour doen lang 18 zalen/festivals.
Lijkt me vette game, maar het is meer "zo-snel-mogelijk-op-de-knopjes-drukken" dan "skills".quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol:
http://www.gamespy.com/video/av.html?dlURL=xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/869/869329/ninjagaiden2_castle_042408_flvhighwide.flv&object_ID=686645
Wat is de camera aan het doen? Zwiept de hele tijd heen en weer, totaal onspeelbaar die game zo
Moeilijk irritant onderaan de pagina.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ladies and Gentlemen, we've got 'm!
Oh en B, die nieuwe voorwaarden, tsja
Dat je een newbee bent ok, maar doe op zn minst je best om iemand goed te quoten!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:18 schreef Daviid het volgende:
[..]
Lijkt me vette game, maar het is meer "zo-snel-mogelijk-op-de-knopjes-drukken" dan "skills".
Haha ja, zou wat zijn als het echt werktquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:22 schreef Bastard het volgende:
Maar leuk die WII fit denk ik? Binnenkort weer 10 kg eraf gijs!
Kinderen kunnen heel wat hebben, ik ben vroeger vaak zat ergens tegenaan gevallen en zie wat er van me terecht is gekomen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:52 schreef Bastard het volgende:
Net Amber maar even wakker gemaakt..
Ze is vanavond met kinderstoel achterover gevallen met dr achterhoofd op de plavuizen.... rugleuning van stevig houten stoeltje is kapot.
Gaf een klap zeg... maar 25 minuten later was ze alweer aan het kiere, lachen en rond aan het kruipen............ Hoewel ze een beetje met dr linkerbeen trok, maar dat kan verbeelding zijn.
Heb dr al zo vaak gewaarschuw en op dr sodemieter gegeven omdat ze met dr benen steeds zit af te duwen tegen de tafel... sja en nu valt ze een keer om als niemand kijkt, denk niet dat ze het nog een keer zal doen nu.
Ken dat,... los van het troosten wil je haar ook eens flink petsen vanwege deze stommiteit! Komt goed Gijsquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:52 schreef Bastard het volgende:
Net Amber maar even wakker gemaakt..
Ze is vanavond met kinderstoel achterover gevallen met dr achterhoofd op de plavuizen.... rugleuning van stevig houten stoeltje is kapot.
Gaf een klap zeg... maar 25 minuten later was ze alweer aan het kiere, lachen en rond aan het kruipen............ Hoewel ze een beetje met dr linkerbeen trok, maar dat kan verbeelding zijn.
Heb dr al zo vaak gewaarschuw en op dr sodemieter gegeven omdat ze met dr benen steeds zit af te duwen tegen de tafel... sja en nu valt ze een keer om als niemand kijkt, denk niet dat ze het nog een keer zal doen nu.
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):quote:
Dus beter dan Jade Empire (9.9)?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:22 schreef Chocobo het volgende:
,..............................................................
10 Presentation
The story is Oscar quality. The use of the phone as a gaming portal is genius. There's really nothing more that could be asked for from GTA IV.
10 Graphics
The level of detail is astounding. Liberty City feels alive and lived in. While there are some technical issues, the artistic merits push the score to the max. A true marvel.
10 Sound
The dialogue makes the story. Without the excellent writing and the stellar voice acting, the story would fail. And the soundtrack kills -- more than 200 songs and almost all are great choices.
10 Gameplay
The cover and targeting system work great. Blind firing with an RPG is a thing of beauty. Everything works in harmony and not a single one of the missions is bad. The most fun I've had in years.
10 Lasting Appeal
The story will take anywhere from 25-45 hours to complete, depending on your skill level and attention span. There's plenty more to do once you finish the story, such as excellent multiplayer.
10
Masterful OVERALL
(out of 10
Gelukkig heb ik de 360 versie!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Gelukkig heb je geen keuzequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de 360 versie!Rijkere kleuren FTW!
De PS3 GTAIV bundel wandelt door mn gedachtenquote:
Holy shitquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 GTAIV bundel wandelt door mn gedachten
Ik ga gewoon de 360-versie gamen, ik koop liever eerst een HD TV dan een PS3.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Holy shitDat is me een bundel Gijs
Maar serieus,... wat voor versie dan ook,... dit gaat toch nergens meer over. Wat ik gezien heb overtreft mijn stoutste dromen,.... dit ziet er zo goed uit. Ik had de Limited Edition gecancelled een maand geleden om gewoon de PS3 versie hier lokaal in de winkel te halen.
Dat laatste ga ik gewoon doen, maar heb net toch 'ook' de Limited Edition PS3 versie besteld bij play.com...... die laat ik gewoon in het celofaan en pleur ik ooit nog eens op Ebay ofzoOf niet,.... maar wil die tyfus tas en keychain hebben,....
Gijs en dan, je bent nooit onlinequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Het enige jammere is dat de PS3 en 360 eigenaars elkaar niet online kunnen vinden,.... dat zou moeten kunnen als ze Rockstar servers zouden maken,.... dat zou zoooo gaaf zijn
Verschrikkelijk graag inderdaad... doet gewoon pijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Weet me geen raad,.... wil ZO graag spelen
Al was hji 300 was het spel het nog waard... wat een uitspraakquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:30 schreef Chocobo het volgende:
IGN zou 300 dollar voor dit spel neerleggen,................ een van de beste games oooooit!!
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/208608.html
Zou wel een leuke plek zijn waar fanboys hun meningsverschil kunnen uitvechten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Het enige jammere is dat de PS3 en 360 eigenaars elkaar niet online kunnen vinden,.... dat zou moeten kunnen als ze Rockstar servers zouden maken,.... dat zou zoooo gaaf zijn
Niet met CoD4 nee,.... maar zou deze wel willen gamen eerlijk gezegdquote:
Schei toch uit Gijsquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet met CoD4 nee,.... maar zou deze wel willen gamen eerlijk gezegd
Gijs...quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Niet met CoD4 nee,.... maar zou deze wel willen gamen eerlijk gezegd
Ben net begonnen,....quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:41 schreef Sturmvogel het volgende:
Tering, die euphoria-engine zorgt echt voor hilarische situaties
Ik loop ergens een trap af terwijl er een vrouw de trap op loopt, en per ongeluk stoot ik haar aan en hierdoor Niko met een duw waardoor dat wijf achterover de trap afdondert!
Briljante game.
Warez.quote:
quote:
Jij leest onze MSN gesprekken nietquote:
Heb de Eurogamer en Insidegamer reviews even doorgescand en het doet me vrij weinig. Die cijfers waren van te voren te raden, net als alle lofzang. Ik ga onwijs genieten van GTAIV denk ik, maar pff, ik ben zoooo klaar met reviews.quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Bastard het volgende:
Die review ____OOO_____
http://www.gametrailers.com/player/33326.html?type=
Ik trek dit ook nietquote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Bastard het volgende:
Die review ____OOO_____
http://www.gametrailers.com/player/33326.html?type=
Reviews zijn net 1.5 uur onlinequote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
maar pff, ik ben zoooo klaar met reviews.
Kepler en ik gaan sowieso een beetje buiten lopen door Central Parkquote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek dit ook nietZiekelijk heftig allemaal,.... dating websites
? wallpapers voor je in-game GSM
? elke dag nieuwe theatershows
? KENKER!!!
Maar,.... twijfel nu zoooo erg of ik de 360 of PS3 versie moet halen,.... als jullie echt allemaal online gaan ljikt het me wel kicke, maar ik twijfel of jullie online gaan gamen! Zou het geweldig vinden cops 'n robbers te doen met Gijsjes!!!
Reviews in zn algemeen. Who cares wat voor cijfer er gegeven wordt... Ik vind de beschrijvingen van Eurogamer erg goed, maar of het nou een 8, 9 of 10 krijgt? Boeiendquote:Op zondag 27 april 2008 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reviews zijn net 1.5 uur online![]()
Ben eerder klaar met de user-movies en PS3 versus 360 speeches!
Dat bedoel ik,.... dat zou ik best missen denk ik. Nou ja,... kan er nog even over nadenken,.... vind het heerlijk namelijk dat je direct vanuit de SP de MP in kan!quote:Op zondag 27 april 2008 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kepler en ik gaan sowieso een beetje buiten lopen door Central Park
Iedereen voelt of probeert mee te voelen met zijn of haar spel,.... ik geniet als een spel wat ik heftig vind goed scoort maar bij een game als dit is het overbodig,.... dit kan niet falen,.... was ook wel te verwachten. De embargos en user-movies voegen alleen maar meer hype toequote:Op zondag 27 april 2008 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviews in zn algemeen. Who cares wat voor cijfer er gegeven wordt... Ik vind de beschrijvingen van Eurogamer erg goed, maar of het nou een 8, 9 of 10 krijgt? Boeiend
FFVII of OOT voor mijquote:Op zondag 27 april 2008 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echter, als ik nog maar één game zou mogen spelen voor de rest van m'n leven... Dan zou het Tetris op de ouwe GameBoy zijn.
Nee, niet OF, één game!quote:
FFVIIquote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, niet OF, één game!Als je zo gaat nadenken kom je denk ik wel bij je beste game ooit uit.
wat?quote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek dit ook nietZiekelijk heftig allemaal,.... dating websites
? wallpapers voor je in-game GSM
? elke dag nieuwe theatershows
? KENKER!!!
Maar,.... twijfel nu zoooo erg of ik de 360 of PS3 versie moet halen,.... als jullie echt allemaal online gaan ljikt het me wel kicke, maar ik twijfel of jullie online gaan gamen! Zou het geweldig vinden cops 'n robbers te doen met Gijsjes!!!
gametrailers.com videoreview,.... kijken,... NU met je hoofd!quote:
Cars now come equipped with GPS devices to lead the way.quote:Op zondag 27 april 2008 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zit er nou WEL of GEEN GPS in de game?
quote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cars now come equipped with GPS devices to lead the way.
[ afbeelding ]
ik ga unspoiled de game inquote:Op zondag 27 april 2008 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
gametrailers.com videoreview,.... kijken,... NU met je hoofd!
Gijs wat denk je zelfquote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
als jullie echt allemaal online gaan ljikt het me wel kicke, maar ik twijfel of jullie online gaan gamen! Zou het geweldig vinden cops 'n robbers te doen met Gijsjes!!!
Oh gijs... ga op een handdoek zitten danquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga unspoiled de game inHet enige qua gameplay wat ik heb gezien zijn twee gifjes
Er zijn in een internet cafe meer dan 100 internet pagina's te bekijken, inclusief datingsites, en sites om ringtones te downloaden voor je mobieltje...quote:
Zo je bent er ook weer esquote:Op maandag 28 april 2008 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Ik ook, lekker buiten met de meiden, Jasmijn een zandbak gegevenquote:Op maandag 28 april 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep weekend in de zon gezeten.
Hoorde dat het een toffe race was gisteren?
Ok cool.quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, lekker buiten met de meiden, Jasmijn een zandbak gegeven
Geen idee van de race, ben het vergeten .. hoorde savonds dat er een race was weet verder helemaal niks
Dan neig ik toch naar de 360 versie,............ nogmaals,... direct vanuit de SP de MP inspringen met je mobiel vind ik zo geniaal!!quote:Op maandag 28 april 2008 07:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs wat denk je zelf
Ben chronish online man
Schijnt online ook echt heel erg cool te zijn.. dat je cops n crooks speelt door de hele stad.. waar gaat dat nou over?
Kheb m gelukkig ook niet gelezen.. las op de laatste pagina er over..quote:Op maandag 28 april 2008 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Er schijnt een gruwelijke spoiler in het GTA topic te zijn,..... ik kom er niet meer,.....Heb gelukkig niks gelezen, maar een hoop gamers zijn woest nu
Kovalainen een klapband en de muur in.. gaat ok met m, 10 jaar geleden was ie dood geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok cool.
Ja Sander hield me op de hoogte toen ik naar huis reed.
Waren nog wel wat crashes.
We waren rond 17.00 uur thuis en rond 17.30 de stad in naar een optreden (blues band).
Daarna nog ff wat gegeten en rond 22.00 uur weer thuis.
Word zo lachen om met zn allen in een paar auto's door de stad te rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan neig ik toch naar de 360 versie,............ nogmaals,... direct vanuit de SP de MP inspringen met je mobiel vind ik zo geniaal!!
Jaaaa,... dat is inderdaad die must.... die DLC,.... groter dan Vice City of San Andreasquote:Op maandag 28 april 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word zo lachen om met zn allen in een paar auto's door de stad te rijden![]()
En qua pop-ups, PS3 heeft ze ook maar gewoon wat minder vaak, als je je er al aan stoort, ik bedoel je speelt een game for christ sake, tis geen film.
Plus, en dat is toch lekker, DC word een must om te downen denk ik!
Ik denk dat Mike en Soos het spel vandaag wel al ergens hebbenquote:Op maandag 28 april 2008 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaa,... dat is inderdaad die must.... die DLC,.... groter dan Vice City of San Andreas
Ja klopt,... ze kennen die gamewinkel eigenaarquote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike en Soos het spel vandaag wel al ergens hebben
quote:Which Version Of GTA IV Should You Buy? We Compare The PS3 and 360 Versions
It was inevitable. With the Xbox 360 and PlayStation 3 competing for the "next-gen" first place spot, both armed with Grand Theft Auto IV shipping day and date, nitpicking comparisons between each version was expected from vocal fans. Rockstar Games has commented multiple times that both versions are identical, minus a few platform specific features and Xbox 360 exclusives.
We've played both versions of GTA IV—quite a bit, actually. We've noticed a handful of differences, some of which you know, some which you may not, many of them hair-splitting. We break it down, from frame rate to controls, after the break.
Installation
The PlayStation 3 version has a mandatory 3.4 GB hard drive installation that will be the longest 7 minutes and 20 seconds of your life if you're chomping at the bit to play. It's initially an annoyance, but PS3 owners will welcome it. There is no option to install the game to an Xbox 360 hard drive.
Frame Rate
The Grand Theft Auto series has never been synonymous with a rock solid frame rate, something it generally seems to get a pass for. While GTA IV is smoother in general than it's predecessors, it can expectedly suffer during chaos. The Xbox 360 version seemed capable of achieving a smoother frame rate, peaking higher in certain circumstances, such as in confined spaces or during light traffic, but both versions seemed to regularly run at a similar clip.
Pop-In & Loading
With a huge, seamless streaming world, data must be constantly read from the disc. The PS3 version, with its required HDD install, loads missions a couple seconds faster and decreases pop-in. The Xbox 360 version can suffer from some very noticeable texture loading, as things like trees, vehicles and building signs will regularly pop-in as one tools about town. It can be distracting, especially during high speed chases, and the PS3 version isn't entirely immune from it, but it's not a game killing problem.
Graphics
The two versions are so close to identical, visually, that putting together a comparison was a challenge. Initially, it appeared that the PS3 suffered from more noticeable aliasing than its 360 counterpart, but after eyeballing the final retail copy, they appear to be on par. I noticed that the paint filter applied to cover some of the game's imperfections appeared a tiny bit muddier on the PS3 version, with night time scenes seeing more streakiness. Some of these minor complaints may be the result of our particular television settings and require the finest of fine tooth combs to assess.
Downloadable Content
The Xbox 360 version is announced to have two exclusive downloadable content packs for purchase. Details on what will be contained in those two exclusive batches of DLC are sparse, so we can't judge what they'll bring to the table, nor do we know if the PlayStation 3 version will eventually get its own DLC from Rockstar. If you're looking for more GTA IV, and you may very well be after you've completed the core game, you're going to want the 360 version.
Achievements
The Xbox 360 version has the requisite list of Achievements exclusive to the platform, creative and challenging goals that sometimes go beyond the regular gaming experience. However, as with other GTA games, stat-tracking for kills, stunt jumps, and the dozens of extras will keep completionists on the PS3 side happy.
Motion Controls
The PS3 version has optional SIXAXIS motion controls for piloting helicopters, steering boats and doing motorcycle tricks. You'll probably leave it off, just like I did.
Good Vibrations
GTA IV supports vibration in the Xbox 360 controller and the DualShock 3, so PS3 owners won't be left in the force feedback lurch.
Final Thoughts
The good news for Grand Theft Auto fans is that whatever platform you have chosen as your own, GTA IV excels on both. They are almost evenly matched, feature for feature. Gamers will have to decide which is more important to them, a slightly more technically sound experience on the PlayStation 3 or downloadable content and Xbox Live integration on the Xbox 360.
If this were a personal decision, I'd have chosen the PlayStation 3 edition, mostly based on my preference for the DualShock controller and the performance edge. However, one thing that we have yet to experience is how well the PlayStation Network will handle the online portions of GTA IV, an extremely important consideration. I place less of an emphasis on features like Achievements and Gamerscore, but appreciate how well crafted and important these features are to others.
In the end, each version stands on its own, with the only downside to the differences being that those invested in their particularly backed console will expend so much effort focusing on something far less important than the game itself.
Ja, maar mijn 360 niet,.... ben zo bang dat die het begeeft met deze extreme streamloadsquote:Op maandag 28 april 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
en dat staat als een huis zo goed.
Ja... dat is inderdaad altijd de vraag bij de 360... blijft ie het doen...quote:Op maandag 28 april 2008 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar mijn 360 niet,.... ben zo bang dat die het begeeft met deze extreme streamloads![]()
Nog 3 maanden maar .. heb er zin inquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Australische GTA IV gecensureerd. Gamehubs waar ik m besteld heb zit in Singapore en verkoopt 'een' PAL versie.
30 euro goedkoper. Dus STFU.quote:Op maandag 28 april 2008 10:07 schreef Magneet het volgende:
[..]alles om maar 5 euro goedkoper te zijn
MM verkoop m waarschijnlijk voor 44 meuro'squote:Op maandag 28 april 2008 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Australische GTA IV gecensureerd. Gamehubs waar ik m besteld heb zit in Singapore en verkoopt 'een' PAL versie.
quote:Admin @Yor - We are getting Europe PAL for GTA IV. So the game is uncensored.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:18 schreef Bastard het volgende:
Owww. geen probleem dus Noot, we kunnen gewoon samen naar de PinUp bar
ik heb "werkvakantie"quote:Op maandag 28 april 2008 10:12 schreef Bastard het volgende:
Al die schoolmensen en ambtenaren die maar vrij zijn ook he
quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar wele en kut versieof 6 jaar later
Ik moet een dagje werken deze week hoorquote:Op maandag 28 april 2008 10:12 schreef Bastard het volgende:
Al die schoolmensen en ambtenaren die maar vrij zijn ook he
ja ik weet het, het is erg.quote:Op maandag 28 april 2008 11:21 schreef Bastard het volgende:
Net wakker ook .. halve dag om
Zelf morgen een half dagje, en vrijdag waarschijnlijk aanwezig zijn.. misschien thuis werken moet nog ff kijken.
Nee, alleen YouTube filmpjes worden op een aparte manier geplaatst ofzo. Dat filmpje dat je stuurde via Hyves is wel bizar trouwens, ik vraag me echt af waar ze die doekjes laat steedsquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef QueenR het volgende:
kan je hier trouwens rechtstreeks filmpjes plaatsen? (zoals gadgets in hyves?)
Volgens mij welquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef QueenR het volgende:
kan je hier trouwens rechtstreeks filmpjes plaatsen? (zoals gadgets in hyves?)
dat bedoelde ik dus, die wilde ik hier postenquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, alleen YouTube filmpjes worden op een aparte manier geplaatst ofzo. Dat filmpje dat je stuurde via Hyves is wel bizar trouwens, ik vraag me echt af waar ze die doekjes laat steeds
En ik vind dat ze een beetje een lelijke string aanheeft, de achterkant is mooi, maar voor zit 'ie veel te hoog...
kom jij hier nu ook al??quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij welTest het eens?
Nee dus![]()
in je wie?quote:
Zo een keer bij de Gijsjes binnen komen vallen, geen dame, en toch geaccepteerd??quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/181126
Dat jeweets
Gijsjes natuurlijk!quote:
Ja, ik vind het best een tof filmpjequote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus, die wilde ik hier postendacht dat meeste van jullie die wel konden appricieren. Buiten dat ze dus een lelijke string aan heeft, en een gekke bek trekt is het toch errug leuk niet?
Oh ja die ken ikquote:Op maandag 28 april 2008 11:55 schreef QueenR het volgende:
dit is de youtube link iig. Voor die paar Gijsjes die ik het nog niet gestuurd heb. Best de moeite waard om eens te kijken!
juist ja, ik stuur ze ook echt alleen maar door als ze echt super leuk zijn! En meestal zijn ze dat nietquote:Op maandag 28 april 2008 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best een tof filmpjeEén van de weinige Hyves berichten-spam die ik kan waarderen. I.t.t. FW FW FW FW FW FW FW FW RE FW FW FW FW FW FW RE DOORSTUREN SUPER LEUK!!!!1111einseins
Maar B, vertel nu eens... ben je dus echt zo'n watje geworden nu? Geen Newbie bashen meer enzo?quote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik
Best wel briljant eigenlijk!
Ik wil je best een keer bashen hoorquote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
Maar B, vertel nu eens... ben je dus echt zo'n watje geworden nu? Geen Newbie bashen meer enzo?
ik ben geen newbie meerquote:
En hier zitten geen BReeZaH's dus tja...verdwaald kleine man?quote:Op maandag 28 april 2008 12:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben dan ook een heul schattig klein newbietje
Toen was ik 13quote:Op maandag 28 april 2008 12:26 schreef Bastard het volgende:
Hier zijn alleen maar oude lullen die in '95 zijn blijven hangen
en toen was hij 4quote:Op maandag 28 april 2008 12:26 schreef Bastard het volgende:
Hier zijn alleen maar oude lullen die in '95 zijn blijven hangen
Nu wel dan royke?quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen was ik 13![]()
![]()
Serieus, had nog niet eens een chick gescoord op die leeftijd
quote:
Nu wel dan?quote:Ik woonde toen in Zuid Africa, heel ander leventje. Maar toegegeven, had ook nog nooit een chick gescoord
Gijs kijk maar uit dat ze je niet aanzien voor een olifant dan!quote:Op maandag 28 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu wel dan?
Wist trouwens helemaal niet dat jij in Z-A gewoond hebt!Lang? Hoe was het daar? Tis het enige Afrikaanse land naast Egypte waar ik ooit nog ns naartoe wil, puur voor een Safari.
Wist jij dat niet? Ik heb een behoorlijke tijd in CapeTown gewoond. Hele gave stad hoor! echt van alles wat, modern, wild, natuur. Helaas tegenwoordig is de criminaliteit een beetje erg hoog geworden.quote:Op maandag 28 april 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu wel dan?
Wist trouwens helemaal niet dat jij in Z-A gewoond hebt!Lang? Hoe was het daar? Tis het enige Afrikaanse land naast Egypte waar ik ooit nog ns naartoe wil, puur voor een Safari.
Breezahs zijn stomquote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
En hier zitten geen BReeZaH's dus tja...verdwaald kleine man?
na ja, ok dit geeft je dan wel een pluspuntje.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
na ja, ok dit geeft je dan wel een pluspuntje.
En je bent best een schattige kleine manzal je maar niet te veel klieren dan...
Nope, wist ik niet! Gaaf hoor!quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wist jij dat niet? Ik heb een behoorlijke tijd in CapeTown gewoond. Hele gave stad hoor! echt van alles wat, modern, wild, natuur. Helaas tegenwoordig is de criminaliteit een beetje erg hoog geworden.
Hubba hubbaquote:
Haha! Ik heb helemaal niet zo'n lange slurf!quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs kijk maar uit dat ze je niet aanzien voor een olifant dan!
proestquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha! Ik heb helemaal niet zo'n lange slurf!
...
Oh shit
quote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha! Ik heb helemaal niet zo'n lange slurf!
...
Oh shit
Ik zal je eens iets heerlijks droogs gevenquote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef QueenR het volgende:
Jullie kunnen het nog steeds! ff geen geouwehoer over games, maar heerlijke droge humor!!!![]()
![]()
![]()
Nog nooit gezienquote:Op maandag 28 april 2008 13:04 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen weekend Heat nog maar eens gekeken.. was weer ff geleden.. dat stuk dat DeNiro en Pacino aan de koffietafel zitten is het meest coole conversatie in een film die ik ken vlgs mij, die 2 grootheden tegenoverelkaar.
dan hou ik niet van droog .....quote:Op maandag 28 april 2008 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets heerlijks droogs geven
gniffelquote:
Het spijt me dat ik tegen u sprak! Maar in ieder geval wel duidelijkquote:
Verdomd ja.. ik check het net nog even.. die is uit 95quote:Op maandag 28 april 2008 13:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
gniffel
tja dat is dat befaamde jaar waar B is blijven hangen en jij net uit je luiers was
super film trouwens!![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik tegen u sprak! Maar in ieder geval wel duidelijk
quote:Op maandag 28 april 2008 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdomd ja.. ik check het net nog even.. die is uit 95![]()
Niet om huilie te zijn, maar omdat je vorige keer ook al niks zei kreeg ik het vermoeden dat ik iets fouts gedaan had?quote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij mag altijd tegen mij praten cho.
![]()
Oh poepie tochquote:Op maandag 28 april 2008 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om huilie te zijn, maar omdat je vorige keer ook al niks zei kreeg ik het vermoeden dat ik iets fouts gedaan had?
daar is een heel topic etc over... ben alleen ff beetje te lui om die te vinden. Iemand??quote:Op maandag 28 april 2008 13:38 schreef MouzurX het volgende:
Wat is een gijsje dan ?
*kijkt bang om zich heen of hij geen bushokjes ziet*![]()
Mijn kaaklijn ookquote:Op maandag 28 april 2008 13:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oh poepie toch, had ik je genegeerd? Das dan geheel per ongeluk hoor. Je weet toch wat een sucker ik ben voor jouw mooie kaaklijn?
![]()
Nee hoor, ik zei alleen dat ik in het geval van jou liever niet droog hadwie is hier nu blond
Ghehe. Ik was even rustig aan het afwachten waar de discussie heen zou gaan. Wel een beetje een anti-climax nu!quote:Op maandag 28 april 2008 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn kaaklijn ook![]()
Maar ben alleen maar blij,...het scheelt mij een 'fail' plaatje die in opzekers van Noot zou ontvangen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn kaaklijn ook![]()
Maar ben alleen maar blij,...het scheelt mij een 'fail' plaatje die in opzekers van Noot zou ontvangen
[ afbeelding ]
Ik gun je een fail richting mequote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe. Ik was even rustig aan het afwachten waar de discussie heen zou gaan. Wel een beetje een anti-climax nu!
daar ga je tov mij iig wel failenquote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg net een SMS,... Game Mania in Den Haag is open om 00:00 en ik kan GTA4 afhalen,..... wie gaat er mee? Iemand?
quote:Op maandag 28 april 2008 14:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar ga je tov mij iig wel failenmaar denk dat een van de Gijsjes daar wel voor gaat.
Tja,... hoe kan ik het samenvatten voor je,... De Gijsjes zijn een emotionele uitlaatklep met chicks, games, discussies & Strol.quote:Op maandag 28 april 2008 14:14 schreef MouzurX het volgende:
Dit is een verkapt post-hier-fail-plaatjes topic?
nee dit is een doe net alsof newbies welkom zijn en laat ze dan door Strol afbranden topicquote:Op maandag 28 april 2008 14:14 schreef MouzurX het volgende:
Dit is een verkapt post-hier-fail-plaatjes topic?
Hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 28 april 2008 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... hoe kan ik het samenvatten voor je,... De Gijsjes zijn een emotionele uitlaatklep met chicks
too much info...quote:Op maandag 28 april 2008 15:40 schreef Bastard het volgende:
Kut zeg... werd me vanmorgen een partij rillerig... flink aan de raceschijt, mn lunch uitgekotst.. koppijn,,,ben ziek naar huis gegaan.
PROEEEEESTquote:Op maandag 28 april 2008 15:40 schreef Bastard het volgende:
Kut zeg... werd me vanmorgen een partij rillerig... flink aan de raceschijt, mn lunch uitgekotst.. koppijn,,,ben ziek naar huis gegaan.
Speciaal voor je poesjes fetishquote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef QueenR het volgende:
overigens erg leuk die fail plaatjes, heb al heel wat geproest hier weer met wat je tegen komt
[ afbeelding ]
ja die zag ik ook alquote:Op maandag 28 april 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Speciaal voor je poesjes fetish
[ afbeelding ]
Luister,...... er bestaat bij Gijsjes niet zoiets als 'teveel' poesjes,..... dat moet je wetenquote:Op maandag 28 april 2008 15:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja die zag ik ook al![]()
wilde niet teveel poesjes posten hierzo
[ afbeelding ]
er zijn gewoon echt heeeeeel veel leuke
quote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister,...... er bestaat bij Gijsjes niet zoiets als 'teveel' poesjes,..... dat moet je weten
Proestquote:Op maandag 28 april 2008 16:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ja ik weet...![]()
en nu zal ik ophouden
tis net Nootje hequote:
Ik ben nu wel in staat om morgenochtend bij de MM te zijnquote:
quote:
Of je gaat nu de kinderen in bad doen, of ik vertel ze iets leuks hierzo?quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Miniem,..... ga toch voor 360 denk ik!
IGN insider: head to head GTA4 PS3 versus Xbox 360
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/209601.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |