2 vrouwen die zoenenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef marcel-o het volgende:
maargoed, das t zelfde als 2 mannen die zoenen of 2 vrouwen die zoenen.
Dat 1e hoef k niet te zien
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef marcel-o het volgende:
k vind dat nooit n probleem om te zien bij n vrouw![]()
Net als het ophijsen van n al strak zittende broek![]()
ja dat is allemaal erg geil maar doe je het dan ook stiekem ?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef Principessa het volgende:
Als ik naar mijzelf kijk dan doe ik dat omdat mijn te kleine heupbroek een stuk bilnaad laat zien. Als ik dan mijn string dan zo manoeuvreer, ziet degene die achter mij loopt/zit ipv mijn bilnaad, mijn string. En dat is (iets) minder genant.
grotere broek kopen misschien?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef Principessa het volgende:
Als ik naar mijzelf kijk dan doe ik dat omdat mijn te kleine heupbroek een stuk bilnaad laat zien. Als ik dan mijn string dan zo manoeuvreer, ziet degene die achter mij loopt/zit ipv mijn bilnaad, mijn string. En dat is (iets) minder genant.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het niet vreemd dat het bij vrouwen minder vies is. mannen poepen immers, vrouiwen niet.
Nou ik prbeer het onopvallend te doen..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja dat is allemaal erg geil maar doe je het dan ook stiekem ?
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:14 schreef MouzurX het volgende:
Een vinger in je reet is toch wat anders dan je string goed doen lijkt me
Nou, als jij dat echt geil vindt...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wij mannen willen echter af en toe stiekem aan onze zak krabben. Gaan vrouwen daar dan ook over zeiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |