quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dat afscheidsfilmpje voor Heitinga mag er zijn trouwens
Iets in mij zegt ook dat hij nooit 5 jaar wegblijft.. Al gun ik hem wel alle succes en als dat ten koste gaat van het feit dat ie niet meer bij Ajax speelt dan vind ik dat jammer maar gun hem dat succes meer dan wie dan ook. Hij is al een held en dat blijft ie, ongeacht de toekomst.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John mislukt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John de held wordt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
Is al langsgekomen.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef kevin33 het volgende:
Oud-Ajacied Márcio Santos (38) is getroffen door een hersenbloeding. Dat meldde de Braziliaanse krant O Globo gisteren. Hij is opgenomen in een ziekenhuis in het kustplaatsje Balneário Camboriú.
Volgens zijn vrouw is Santos bij bewustzijn en maakt hij het naar omstandigheden goed. Wel zou hij nog wat moeite hebben met praten en zou zijn evenwicht verstoord zijn na de hersenbloeding zaterdag.
Santos speelde van 1995 tot 1997 bij Ajax. In 1994 maakte de verdediger deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg, die in de Verenigde Staten wereldkampioen werd. In de finale miste hij als enige Braziliaan een strafschop in de beslissende penaltyserie.
Qua voetballer wel ja, maar qua persoon weet ik het niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef N.i.c.k het volgende:
En toch, als ik zou moeten kiezen tussen Heitinga of Huntelaar, dan kies ik voor de laatste.
Eric Addo schijnt ook een toffe peer te zijn. Toch zou ik hem graag inruilen tegen een irritante hufter die wel kan voetballen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Qua voetballer wel ja, maar qua persoon weet ik het niet.
Een speler die er 33 in schiet in een seizoen is niet makkelijk te vinden. Degelijke verdedigers zijn wel wat makkelijker te vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef N.i.c.k het volgende:
En toch, als ik zou moeten kiezen tussen Heitinga of Huntelaar, dan kies ik voor de laatste.
ik zou Johnny voor niemand willen ruilen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eric Addo schijnt ook een toffe peer te zijn. Toch zou ik hem graag inruilen tegen een irritante hufter die wel kan voetballen.
Is er iemand die nog met het idee speelt om een wedstrijdje in Madrid te gaan bezoeken komend seizoen?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John mislukt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:16 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Is er iemand die nog met het idee speelt om een wedstrijdje in Madrid te gaan bezoeken komend seizoen?
quote:Venezolaanse spits op proef bij Jong Ajax
Sinds deze week is de 18-jarige spits Gustavo Páez op proef bij Ajax, zo melden Venezolaanse media. Ajax had de jonge spits al eerder uitgenodigd, maar hij wilde zelf pas op zijn 18e voor een stage komen, nu hij ook gerechtigd is om een eventuele overstap te maken naar Europa.
Dat ze maar eens een lading verdedigers gaan testen. Wat moet je toch allemaal met al die aanvallers..quote:
Zal wel voor Jong Ajax worden, want volgens mij missen we in de jeugd nog een echte spits.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een lading verdedigers gaan testen. Wat moet je toch allemaal met al die aanvallers..
Ja Japie Stam heeft in die anderhalf jaar bij mij toch wel een soort van heldenstatus gekweektquote:Op donderdag 24 april 2008 09:35 schreef pfaf het volgende:
Ik ging gisteren kijken bij m'n broertje die een bekerwedstrijd moest spelen in een gehucht waarvan ik nog nooit gehoord had. LooptJaap Stam
daar ineens op het trainingsveld tussen de spelers die nog nooit een bal fatsoenlijk geraakt hebben! Overigens trainde René Eijkelkamp ook bij die club. Wel grappig om 'm plotseling in de middle of nowhere op een stoffig veld met plezier te zien trainen. Voetbaldier pur sang.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |