Ik durf te wedden dat ik lomper ben!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik zo leuk ben? Ik ben een ontzettend saaie muts hoor, en nog lomp ook.
ikke hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik lomper ben!
ik ben de meest lompequote:
Maar we weten toch al lang wie er het lompst is? Maar ze is zo liefquote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:volgens mij denkt iedereen de lompste te zijn! Maargoed, als je jezelf de leukste vindt, is dat ook zo vreemd
Deze gaat over de mooiste vrouwen van FOK! die samen gaan meeten met heul veul cosmo's en lekkere tapas.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 07:56 schreef Tezz het volgende:
Deze gaat over de mooiste vrouwen van FOK! die samen gaan meeten met heul veul cosmo's en lekkere tapas.
Of melden zich juist aan zo vlak voor de meetquote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Deze kan wel dicht. De vrouwen zeggen toch allemaal vlak voor de meet af
De vrouwen hébben tenminste een meet-datumquote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Deze kan wel dicht. De vrouwen zeggen toch allemaal vlak voor de meet af
Oh, dat had ik ook wel ingeschat hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik zo leuk ben? Ik ben een ontzettend saaie muts hoor, en nog lomp ook.
En een plan! Cosmo's, tapas, datum, locatie, dames, alles is geregeld!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De vrouwen hébben tenminste een meet-datum
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
En een plan! Cosmo's, tapas, datum, locatie, dames, alles is geregeld!
![]()
![]()
Jullie hebben niets! Vies bier, een omgebouwde kerel en een nepbbq!
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
En een plan! Cosmo's, tapas, datum, locatie, dames, alles is geregeld!
![]()
![]()
Jullie hebben niets! Vies bier, een omgebouwde kerel en een nepbbq!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |