quote:Op woensdag 23 april 2008 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was ook altijd een mannen-vrouw
![]()
God op feestjes van de voetbal werd ik door al die wijven altijd met de nek aangekeken. De vrouwen zaten apart met een colaatje of spaatje, en ik zat gezellig mee te bieren met de mannen.
Dat was dus not-done![]()
Nu ben ik meer een vrouwen-vrouw sinds ik moeder ben geworden eigenlijk.
Soep! Kippensoep in blikkenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij Hindoe!![]()
Maar afijn, wel iets waar rekening mee te houden is zei zij die niet komt
Waar zit rundercollageen allemaal in? Noem eens wat dingen waar we het niet van verwachten?
* Leintjeuh rochtelt, neus ophaalt en aan kont krabtquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef AKnynke het volgende:
Men, we lijken wel op elkaar hier zeg! stelletje man-wijven!
tuurlijk niet, die maak je toch gewoon? komen zoveel mensen, dus zoveel eetbare dingen... voor ieder wat wils lijkt me?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn banoffee pie wordt helemaal uitgekleed, zo
yepzz lijkt mij ookquote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk niet, die maak je toch gewoon? komen zoveel mensen, dus zoveel eetbare dingen... voor ieder wat wils lijkt me?
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef DarkElf het volgende:
enne ik ben geen manwijf![]()
ik ben echt een girlygirl hoor... vond alleen de gemiddele vrouwelijke collega maar niets
Ik heb nog wel een doosje ijsfonteinenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yepzz lijkt mij ook![]()
komen er btw wel kaarsjes op de taart
Voor jou altijd! 28, toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yepzz lijkt mij ook![]()
komen er btw wel kaarsjes op de taart
wat zijn datquote:Op woensdag 23 april 2008 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doosje ijsfonteinen
Dat zijn van die dingen die je in een taart steekt, aan steekt en dan komt er een soort knetterende steekvlak (lijkt een beetje op sterretjes) uit, brand ongeveer 1 minuutje.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat zijn dat![]()
weet je dat ik er gewoon helemaal zin in heb, voel me zelfs nu al een beetje jarig
turks brood is hier vers beneden in de flat te halen, dus daar hoef je niet mee te sjouwen alvastquote:Op woensdag 23 april 2008 16:19 schreef Tezz het volgende:
SOL! Je word overladen met cadeau's en knuffels op je verjaardag, wat wil je nog meer!
Oh en ik ben er uit wat ik maak: verse tzaziki en verse pesto! En dan met lekkere stukken turksbrood of zo...
ahoke, dat kende ik nog nietquote:Op woensdag 23 april 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je in een taart steekt, aan steekt en dan komt er een soort knetterende steekvlak (lijkt een beetje op sterretjes) uit, brand ongeveer 1 minuutje.
Absoluut niet zeg, maak alsjeblieft wat je wil maken. Ik kies ter plekke wel wat ik eet of niet eet. Maar dan moet ook niemand zich achtergesteld voelen dat haar etenskunsten worden overgeslagenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Allemaal zoveel mogelijk from scratch koken en duidelijk zijn over de ingredienten, dus. PeRi, vind jij het vervelend als je nee moet zeggen tegen een deel van de hapjes?
Mijn banoffee pie wordt helemaal uitgekleed, zo
Die noten moet je pas op het laatste moment doen heh, voor DEquote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Daar zit een berg lactose in, Peri. Toffee, boter, slagroom.
Ik kan de noten natuurlijk bij het serveren vast toevoegen. Lekker hoor.
Oeh, of ik maak ook nog een batch samosa'sIk heb een recept van Isegrim dat erg
is. Heb je een frituurpan, SoL?
nope, ik frituur in de wok. Wat zijn samosa's?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Daar zit een berg lactose in, Peri. Toffee, boter, slagroom.
Ik kan de noten natuurlijk bij het serveren vast toevoegen. Lekker hoor.
Oeh, of ik maak ook nog een batch samosa'sIk heb een recept van Isegrim dat erg
is. Heb je een frituurpan, SoL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |