Uhuhquote:Op woensdag 23 april 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het maar een klein beetje op een inhoudelijke TVP lijkt, is het goed. Toch, ladies?
MM komt ookquote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Iets als 'hoi hoi ik kom nog steeds' is denk ik wel voldoende ontopic.
Na, tis of blijven slapen of naar huis...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uhuh
DE, je kunt ook een hotelletje boeken
Ik vind het ook erg jammer. Als het meer in de buurt was geweest dan was ik misschien nog wel even gekomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vinnut wel erg jammer had je graag een keer willen zien irl.
MoBlo moet ook nog in de OP Lein
Ja ehhh MM, je staat nu al bij de mensen die wel komen. Kan het niet meer veranderen nuquote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer. Als het meer in de buurt was geweest dan was ik misschien nog wel even gekomen.
En dit berichtje dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Iets als 'hoi hoi ik kom nog steeds' is denk ik wel voldoende ontopic.
Dat was een voorbeeldje van een ontopic tvp voor mobloquote:
Het is op een zaterdagavond, joh. Kun je zondagochtend alweer aan het werkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeldje van een ontopic tvp voor moblo
Je komt dus NIET?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeldje van een ontopic tvp voor moblo
Ik vind het ook allemaal heel spannend hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Na, tis of blijven slapen of naar huis...
maar liefst ben ik stoer genoeg om te blijven slapen natuurlijk
Mag ik Lemon Merengue Pie maken? Of word t dan erg veel met de Dobosh-taart van SHE erbij? Kan namelijk ook heel lekkere kipkluifjes makenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
ik maak denk ik een banoffee pie. Jullie zullen allemaal uitdijen
the ultimate chocolate seduction van FW wellicht?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Verjaardag = taart
Kipkluifjes èn lemon merengue pie lijkt me een geniaal plan
No wayquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
the ultimate chocolate seduction van FW wellicht?
da's wel een ideequote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Is het niet slim dat 2 mensen voor het toetje zorgen en de rest voor bergen tapas? Anders krijg je zo'n overdaad aan taart terwijl we ws propvol zitten van de tapas en de wijn![]()
Alhoewel taart bij het ontbijt is ook niet verkeerd
als de motor waarop ik vanavond ga proefrijden bevalt, dan kan ik 3 grote koffers vol lekkers meenemenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Note to iedereen: mijn keuken is maar geschikt voor 1 persoon, dus let erop dat het meeste wat gemaakt wordt al van te voren klaar is gemaakt en alleen nog maar even warm gemaakt hoeft te worden.
Ben in het bezit van een combi-magnetron, weet alleen nog niet hoe dat ding werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |