Hm.. Geelzucht. Klinkt ook logisch.quote:Als je ook nog last krijgt van vermoeidheid en verkleuring uitwerpselen, zou'k maar eens een dokterbezoekje brengen. Dit zijn typische symptomen voor geelzucht: gal komt in het bloed terecht in plaats van in de darmen.
gal bevat een kleurstof die zorgt voor kleur uitwerpselen -> verkleuring
die kleurstof komt in het bloed -> bloed komt overal -> ogen geel
Alcholisme komt vaker voor bij personen met een lage sociaal-economische status. Negers uit het buitenland behoren vaker dan autochtonen tot deze groep, waardoor ze vaker dan normaal gele sclerae hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Dan zouden er dus nogal veel negers met geelzucht of leverfalen zijn, lijkt me sterk.
Ook bij het Kaukasische ras kan je dit zien hoor. Vooral bij oudere mensen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef Oksel het volgende:
Overigens zie ik het alleen bij negers. Nooit bij bijvoorbeeld Zuid-Europeanen of Chinezen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef starla het volgende:
[..]
Alcholisme komt vaker voor bij personen met een lage sociaal-economische status. Negers uit het buitenland behoren vaker dan autochtonen tot deze groep, waardoor ze vaker dan normaal gele sclerae hebben.
As if...
Negers met blauwe ogen heb je daar.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:13 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb ook blauwe ogen
Maar wat moet ik me bij die Australische ogen voorstellen?
veel wortels eten zul je bedoelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:23 schreef Curiosity het volgende:
Bijna niemand heeft oogwit dat ook echt wit is, ga maar eens goed kijken bij je vrienden ed.
Het kan ook komen door luchtvervuiling enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |