Ja, dat ruzie met de buschauffeur sloeg allesquote:Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel een hele slechte dag ja
De wat?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond maar eens horen wat er te melden is met betrekking tot de Housing Office
alweer? Jullie zouden er eerst toch ook al uit moeten voor de Chinezen?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Housing Office regelt de opvang van buitenlandse studenten die in Groningen komen studeren. In de flat waar ik woon worden 70 kamers aan de Housing Office verhuurd. Nu wil de IN het gehele gebouw aan de Housing Office verhuren en vanavond is er meer nieuws over die plannen.
Jezus. Wat een bullshit. Er staan hier genoeg kamers leeg though, dus kom maar deze kant op anders.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Housing Office regelt de opvang van buitenlandse studenten die in Groningen komen studeren. In de flat waar ik woon worden 70 kamers aan de Housing Office verhuurd. Nu wil de IN het gehele gebouw aan de Housing Office verhuren en vanavond is er meer nieuws over die plannen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Bob. het volgende:
Ik mag nog de hele avond statistiek leren.
De vervangende woonruimte die ze je aan moeten bieden kan in ieder geval niet slechter zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:18 schreef maok het volgende:
knuffel voor matje, je moet maar zo denken, nu kan alles alleen nog maar beter worden.
Ja, lichtpuntje: OV weer terugquote:
Hopelijk krijg je die baanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef teigan het volgende:
ik ben net terug, gesprek ging wel redelijk, maar of ze mij nou ook echt gaan aannemen is afwachten... Dus dat wordt nog even nagelbijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |