Oh wat tofquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg vanochtend m'n bul, en ik heb er zo. geen. zin. in. Ik vind het doodeng.
Of je zegt gewoon ook dat je dat vergeten bentquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik vertellen waar m'n scriptie over ging?. Oh my god.
Reichstag ben ik niet geweest. Wel een rondvaartboottocht, waarmee we langs de Reichstag kwamen. En we zijn de laatste avond naar een voorstelling geweest van zo'n bekende filosofische operaschrijver, waar niemand echt een hout van snapte.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh en we gingen ook naar de Reichstag, Duits historisch museum, de film () en en en vast nog wel iets. Ja. ehm. Een kunsttentoonstelling van Dalí en eh. ik vergeet vast iets.
Ooh wij hebben ook een rondrit gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Reichstag ben ik niet geweest. Wel een rondvaartboottocht, waarmee we langs de Reichstag kwamen. En we zijn de laatste avond naar een voorstelling geweest van zo'n bekende filosofische operaschrijver, waar niemand echt een hout van snapte.
Ah, bij ons zaten die er ook bij ja. Ik heb me toen netjes ingehouden qua drank geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nopez. Dat dan weer niet.
Ja, bij ons hebben de leiding bijna 8 koffers laten pakken.
Hadden een feest gehouden na 9 PM (quiet time![]()
) en tja,
Met uberveel drank enzo.
Toen mochten ze met zn allen de dubbeldekkerbus gaan schoonmaken.
2x.!
Lalz. Ik heb ze keihard uitgelachen want ik mag ze toch niet.
quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
In zo'n dubbeldekker bus? Ik was met mijn broer een keer in Berlijn en die Duitse reisleider klonk echt te Duits. Zijn Engels klonk trouwens ook te Duits.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh wij hebben ook een rondrit gehad.3 uur lang.
Iedereen sliep op den duur in die bus.!
Bij ons ging ook bijna iedereen alleen. Wij vroegen ons dan ook af waarom ie niet opgestuurd kan worden. Het gaat tenslotte om de masterbul en dit is eigenlijk maar bijzaak.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, 't viel mee, natuurlijk. Ik was wel de enige die zoveel mensen mee had.. M'n ouders, zus, nichtje, broer en schoonzus. Er waren er ook een paar die gewoon alleen kwamen. Waarom laat je 'm dan uitreiken, vraag ik me af.
. Daarna lekker in de tuin bij het Feithhuis gezeten met z'n allen (betaald door pa.
.). En m'n nichtje deed 't zoooo keurig.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |