Lekker slapen.. morgen weer vroeg eraf.. en dan lekker het weekend weg..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Matje-1989 het volgende:
Mensen, nog plannen voor vanavond/vanacht?
Ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in de auto zit en je ziet lantaarnpalen/hectometerpaaltjes, dat je dan 'iets' moet doen?
Wat dan precies?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef JH87 het volgende:
Zo, 'Superbad' gezien. Geniaal foute film voor de donderdagavond. Nu maar pitten.
[..]
Ja.
komt wel goed... in et land van Palm en de frieten..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat dan precies?
Snap uhm niet..
Maargoed, ik ga ook lekker op tijd slapen, aangezien ik me morgen
anders WEER verslaap!
@ Wurdsje: Veel plezier in Antwerpen!!
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in de auto zit en je ziet lantaarnpalen/hectometerpaaltjes, dat je dan 'iets' moet doen?
Ademhalen op het 'ritme'quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan doe ik het nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:21 schreef Peterselieman het volgende:
Wat nu als je in de file staat MM?
Ja!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat dacht ik al, dat dat jouw huis was! Ik had het je nog willen vragen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Grulez het volgende:
Haha mn huis staat midden in de uk... je kan mn kamer ook nog half zien"wonen in een lijkenhuis" heet het volgens mij... Dan ben ik bijna de langst wonende en nieteens geinterviewd pv3.
Ik vind gewoon alles eng.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...
ik heb wel eens dat ik niet op de randen tussen stoeptegels mag staan, maar zelfs dat doe ik weinig meer..
DaD, het is niet eng, gewoon even een krabbeltje zetten en een verhaaltje aanhoren.. Veel plezier!
Ik ga straks even bij de LSD kijken, en afwachten of ik nog gebeld word over mijn sollicitatie
Ach, mensen zijn er niet omdat ze denken dat het een spetterende show is. Ze zijn er omdat ze het fijn vinden dat je je bul hebt gehaald en om dat met je te vieren. En het zal vast gewoon een leuke dag worden joh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind gewoon alles eng.. Ik ben zo bang dat het saai is en dat dan allemaal mensen uren voor mij hebben gereden en er dan niets aan vinden. En ik weet nog steeds niet wat ik aan moet trekken al wist ik dat gister wel. En Do2 is er niet bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |