abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58290835
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Matje-1989 het volgende:
Mensen, nog plannen voor vanavond/vanacht?
Lekker slapen.. morgen weer vroeg eraf.. en dan lekker het weekend weg..

weltrusten mensen
pi_58291214
Zo, 'Superbad' gezien. Geniaal foute film voor de donderdagavond. Nu maar pitten.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in de auto zit en je ziet lantaarnpalen/hectometerpaaltjes, dat je dan 'iets' moet doen?
Ja.
Don't think twice, it's all right.
pi_58291297
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef JH87 het volgende:
Zo, 'Superbad' gezien. Geniaal foute film voor de donderdagavond. Nu maar pitten.
[..]

Ja.
Wat dan precies?
Snap uhm niet..

Maargoed, ik ga ook lekker op tijd slapen, aangezien ik me morgen
anders WEER verslaap!

@ Wurdsje: Veel plezier in Antwerpen!!
  donderdag 24 april 2008 @ 23:42:37 #229
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58291462
Haha mn huis staat midden in de uk... je kan mn kamer ook nog half zien "wonen in een lijkenhuis" heet het volgens mij... Dan ben ik bijna de langst wonende en nieteens geinterviewd pv3.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:43:31 #230
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_58291498
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef JH87 het volgende:
Ja.
Dwangmatig?
...dass wir fliegen.
pi_58291587
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Wat dan precies?
Snap uhm niet..

Maargoed, ik ga ook lekker op tijd slapen, aangezien ik me morgen
anders WEER verslaap!

@ Wurdsje: Veel plezier in Antwerpen!!
komt wel goed... in et land van Palm en de frieten..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 april 2008 @ 01:01:34 #232
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58293005
quote:
Hebben jullie ook dat als je in de auto zit en je ziet lantaarnpalen/hectometerpaaltjes, dat je dan 'iets' moet doen?
Nee
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 april 2008 @ 01:02:38 #233
Maffe Fries
pi_58293024
Uit de vergadering is ongeveer gekomen wat ik al dacht, dus we beraden ons op verdere stappen.
pi_58293091
Iemand toevallig nog kaartjes over voor Koninginnedag *net ervoor* voor het concert van de Friso Kapel?
Ben alweer te laat met kaartjes kopen, was tot 20april..

Martiniplaza, Groningen
20.00 uur (zaal open 19.30 uur)
O r a n j e c o n c e r t
ter gelegenheid van de 70ste. verjaardag van H.M. de Koningin.
Koninklijke Militaire Kapel ‘Johan Willem Friso’ met medewerking van het: Piazzo Ensemble en de alom bekende sopraan Miranda van Kralingen
dirigent: Arnold Span
met voor de pauze werken van Arthur Bliss, Giacomo Puccini, Adam Gorb, Juan Vert van orkest en soliste en na de pauze de entertainmentshow “MIDNIGHT IN BUENOS AIRES”van orkest, ensemble en soliste.

Gastspreker:
Max van den Berg, commissaris van de koningin in de provincie Groningen

GRATIS TOEGANGSBEWIJZEN
voor gereserveerde plaatsen zijn - uitsluitend in combinatie met een programmaboekje á ¤ 2.00 p.p. - van 11 t/m 20 april 2008 te verkrijgen bij:
• A-kerk Tabaksspeciaalzaak, A-kerkhof 31, Groningen
• Heemstra Sigarenmagazijn, Paterswoldseweg 16, Groningen
• Homan Tabaksspeciaalzaak, Herestraat 80, Groningen
• Minke Tabaksspeciaalzaak, Nieuwe Ebbingestraat 2, Groningen
• Tabak Gemak, van Lenneplaan 113, Groningen
• Sigarenzaak Hindriks VOF, Zuiderweg 24, 9745 AD Groningen (Hoogkerk)
• Sigarenspeciaalzaak Ennes, Rijksstraatweg 159, Haren
en indien nog voorradig:
’s avonds voor de aanvang van het concert aan de receptie van Martiniplaza

Dit concert is een relatieconcert van de Koninklijke Landmacht, dat mede mogelijk werd gemaakt door de gemeente Groningen en Martiniplaza en andere begunstigers.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 april 2008 @ 01:10:00 #235
Maffe Fries
pi_58293114
Boeie
pi_58293200
quote:
Ademhalen op het 'ritme'
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 april 2008 @ 01:21:55 #237
Maffe Fries
pi_58293238
Wat nu als je in de file staat MM?
pi_58293384
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:21 schreef Peterselieman het volgende:
Wat nu als je in de file staat MM?
Dan doe ik het niet
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:32:00 #239
75556 erkel
back from Dagestan
pi_58293702
Wat gaat er morgen gebeuren op de Grote Markt
Weisst
pi_58294460
quote:
Ja! Maar er zijn dus méér van die dwangmatige mafkezen hier?
Ik doe dat soort dingen niet altijd, maar als ik er ook maar even aan denk wel En dan inderdaad ademen in het ritme of tikken op de vloer met mijn voet.

Ik heb het ook op de fiets. Zat gisteren witte busjes te tellen (volstrekt zinloos ) en ik wil oook regelmatig persé bij elke voorband van een geparkeerde auto met mijn trapper beneden zijn. Of bij elke lantarenpaal.... Of bij elke put.
Je gaat er erg spastisch van fietsen

Nuja, mijn broer speelt altijd met stipjes op het raam en dergelijke en die zat jaren geleden een keer in de trein. Mét een stipje op het raam van de coupé.
Dat stipje liet hij over de bomengrens heendansen (als je één oog dicht doet en héél subtiel omhoog en naar beneden gaat met je hoofd wil dat prima). DUs het stipje bleef netjes op de grens bomen-lucht.
Daar vermaakte hij zich een tijdje mee, maar toen kwamen de bomen wat dichterbij, dus hij iets lager met z'n hoofd. Toen kwamen de bomen nog dichterbij.... Uiteindelijk zat hij op één knie tussen de stoelen van de 4-zit's dinges ingezakt En toen pas bedacht hij dat er iemand schuin tegenover hem zat

Hij is toen gauw weer gaan zitten.
pi_58294645
Dat met die lantarenpalen heb ik ook tijdens het fietsen.

En goedemorgen!
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:04:04 #242
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58294794
Goedemorgen.
Ik doe dat soort dingen alleen als ik me verveel. Toen ik altijd met de bus ging ging ik de route uit mijn hoofd leren. Recht opzij kijken en dan steeds net voor er iets aan kwam het benoemen. Dus boom, hek, bosjes, boerderij enz. (niet hardop trouwens (hoop ik))
Voor het stoplicht ga ik vaak aftellen en dan moet het voor ik bij 20 of 10 of 5 ben op groen staan, helaas heb je daar zo weinig invloed op
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_58294879
Ik ben niet de enige! . . Voor mij is het ook heel vanzelfsprekend om zulke dingen te doen, maar Do2 kon er echt niet bij. Ik 'moet' wel vrij veel dingen. .

Ik krijg vanochtend m'n bul, en ik heb er zo. geen. zin. in. Ik vind het doodeng.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58294883
Freecell, dat verhaal van je broer. .
pi_58294893
Goeiemorgen...

ik heb wel eens dat ik niet op de randen tussen stoeptegels mag staan, maar zelfs dat doe ik weinig meer..

DaD, het is niet eng, gewoon even een krabbeltje zetten en een verhaaltje aanhoren.. Veel plezier!

Ik ga straks even bij de LSD kijken, en afwachten of ik nog gebeld word over mijn sollicitatie
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58294897
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Grulez het volgende:
Haha mn huis staat midden in de uk... je kan mn kamer ook nog half zien "wonen in een lijkenhuis" heet het volgens mij... Dan ben ik bijna de langst wonende en nieteens geinterviewd pv3.
Ja, dat dacht ik al, dat dat jouw huis was! Ik had het je nog willen vragen.
pi_58294940
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:14 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...

ik heb wel eens dat ik niet op de randen tussen stoeptegels mag staan, maar zelfs dat doe ik weinig meer..

DaD, het is niet eng, gewoon even een krabbeltje zetten en een verhaaltje aanhoren.. Veel plezier!

Ik ga straks even bij de LSD kijken, en afwachten of ik nog gebeld word over mijn sollicitatie
Ik vind gewoon alles eng. . Ik ben zo bang dat het saai is en dat dan allemaal mensen uren voor mij hebben gereden en er dan niets aan vinden. En ik weet nog steeds niet wat ik aan moet trekken al wist ik dat gister wel. En Do2 is er niet bij...
pi_58294971
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind gewoon alles eng. . Ik ben zo bang dat het saai is en dat dan allemaal mensen uren voor mij hebben gereden en er dan niets aan vinden. En ik weet nog steeds niet wat ik aan moet trekken al wist ik dat gister wel. En Do2 is er niet bij...
Ach, mensen zijn er niet omdat ze denken dat het een spetterende show is. Ze zijn er omdat ze het fijn vinden dat je je bul hebt gehaald en om dat met je te vieren. En het zal vast gewoon een leuke dag worden joh.

En bellen ze misschien vandaag al van je sollicitatie Teigan? Spannend!
pi_58295017
Goedemorgen.
pi_58295107
Die tick is herkenbaar trouwens, DaD en de rest. Dat van Freecells broertje ook, alleen hing ik volgens mij nooit met m'n kop tussen de banken.

En DaD, volgens mij komen die mensen voor jou en niet voor een docent die een gelikt praatje houdt. Uitreikingen zijn bij voorbaat al saai; maar daar komen de mensen dan ook niet voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')