Tja Joss is ook een exceptioneel lekker wijfquote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow zeker. 't Was meer een uitleg waarom ik geen foto's post.
Wiewatwaar?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vertoef daar nóg maar een nummer, want hier word je ook vast niet vrolijk van.,...
Ah, The Whoquote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef on_air het volgende:
Argh! Hoe is het in godesnaam mogelijk dat ik een cd met mp3's heb en geen idee wie het is?.
Alleen de titels van de nummers... Wel lekker blues. trouwens.
Die bepaalde andere zender, Kink, draait 'm al een tijdje. Dus met enige zekerheid is te zeggen dat dit wel degelijk de nieuwe single is.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:Infadels
Toch wel de nieuwe single in Nederland? Eindelijk duidelijkheid?
Da's mooi. Fijne plaat!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die bepaalde andere zender, Kink, draait 'm al een tijdje. Dus met enige zekerheid is te zeggen dat dit wel degelijk de nieuwe single is.
Het was ff de vraag of Play Blind of Make Mistakes de nieuwe single in Nederland zou worden. Volgens mij logde Michiel laatst nog dat Play Blind de single in Nederland zou worden en Make Mistakes in Engeland.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die bepaalde andere zender, Kink, draait 'm al een tijdje. Dus met enige zekerheid is te zeggen dat dit wel degelijk de nieuwe single is.
Iddquote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:Infadels
Toch wel de nieuwe single in Nederland? Eindelijk duidelijkheid?
Last van een stalker gehad?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja.
Maar dit nummer kan ik niet horen. Skip het ook altijd. Wat een jeuk.
Mwah. 't Is een nummer in de categorie 'niet te vaak, maar áls je 't dan hoort is 't leukquote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja.
Maar dit nummer kan ik niet horen. Skip het ook altijd. Wat een jeuk.
He bah, nee. Maar ik heb altijd een jeuk-verhouding met het nummer gehad.quote:
Daagquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
Daag menschen. Ik heb andere verplichten zonder radio en pc tot den beschikking.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
Daag menschen. Ik heb andere verplichten zonder radio en pc tot den beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |