Duurde 2 dagen ofzo bij mij. Komt dus welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Na hoeveel dagen kun je die "Track and Trace" goed zien? Ik krijg ook 26/27 Maart als datum maar krijg geen optie om de datum te veranderen wat ik hier een paar reacties boven me wel lees dat het kan.
Hij kan bij mij die cookies niet vinden(firefox). Is er nog een manier om het via IE te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
omdat ze verplaatst zijn naar de Clearance pagina, die kan je standaard niet zien vanuit nederland, daarvoor moet je de cookie genaamd anf-country aanpassen, je moet de waarde NL vervangen door US en dan opslaan en pagina refreshen en dan staat de link genaamd clearance helemaal achteraan.
Hier zijn de instructies:
[..]
dat moet wel, je moet wel eerst op MENS of WOMENS hebben geklikt voordat die cookie aangemaakt wordt. daarna als je die cookie editor plugin opent om die cookie aan te passen moet je zoeken op abercrombie naast de knop filter/refresh en daar ook op klikken. dan moet ie er wel tussen staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:52 schreef Koentj het volgende:
[..]
Hij kan bij mij die cookies niet vinden(firefox). Is er nog een manier om het via IE te doen.
Bedankt. Het is dat me geld alweer op is anders bestelde ik gelijk een paar dingen daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat moet wel, je moet wel eerst op MENS of WOMENS hebben geklikt voordat die cookie aangemaakt wordt. daarna als je die cookie editor plugin opent om die cookie aan te passen moet je zoeken op abercrombie naast de knop filter/refresh en daar ook op klikken. dan moet ie er wel tussen staan.
tnx!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
omdat ze verplaatst zijn naar de Clearance pagina, die kan je standaard niet zien vanuit nederland, daarvoor moet je de cookie genaamd anf-country aanpassen, je moet de waarde NL vervangen door US en dan opslaan en pagina refreshen en dan staat de link genaamd clearance helemaal achteraan.
Hier zijn de instructies:
[..]
draag je normaal maat L van de kleding die je hier in NL koopt? als je zo smal bent dan kan je van A&F denk ik wel maat M hebben qua breedte en ook wel qua lengte aangezien bovenkleding aan de lange kant is, maat L kan je ook wel hebben, dan ben je zeker dat het niet te kort is maar dan is het misschien wel weer te breed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:11 schreef bowlrider het volgende:
lengte 1m92
73 kg
small gebouwd & lange benen
Welke maat zou ik moeten nemen voor T-shirt/overhemd/polo?
bedankt!
ik zou sowieso kijken voor muscle-fit dingen. die zijn getailleerd, en dan L. (gokje hoor, heb mijn spullen nog niet binnen)quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:11 schreef bowlrider het volgende:
lengte 1m92
73 kg
bedankt!
T-shirts hilfiger normaal L, polo's RL L (custom fit), hemdjes RL S maar van esprit M of L...quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
draag je normaal maat L van de kleding die je hier in NL koopt? als je zo smal bent dan kan je van A&F denk ik wel maat M hebben qua breedte en ook wel qua lengte aangezien bovenkleding aan de lange kant is, maat L kan je ook wel hebben, dan ben je zeker dat het niet te kort is maar dan is het misschien wel weer te breed.
dan twijfel ik tussen maat M en maat L, ik denk zelf dat maat M nog wel moet kunnen. en als je RL overhemden in maat S draagt kun je A&F overhemden ook wel in maat S hebben qua breedte maar qua lengte kun je dan beter een maat M nemen aangezien ze een stuk korter zijn dan RL overhemden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:42 schreef bowlrider het volgende:
[..]
T-shirts hilfiger normaal L, polo's RL L (custom fit), hemdjes RL S maar van esprit M of L...
Je kan qua breedte sowieso wel een M aan, maar die is misschien qua lengte te kort. Ik zou dus in eerste instantie een L kopen. Een te kort shirt staat namelijk echt niet, een iets te breed shirt kan meestal wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:11 schreef bowlrider het volgende:
lengte 1m92
73 kg
bedankt!
die fleece had je beter in maat S kunnen bestellen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef swoek het volgende:
Ik hoop dat ik wel de goede maten heb besteld... 1.75m, 72kg, maat M polo en fleece en maat S Tshirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |